abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 maart 2000 @ 15:16:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255613

Deel 1 staat op: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum12/HTML/000629.html
Quote Borgia:

Seki heeft afgerekend met iedereen die hem schijnheilig noemt!
Zijn vertrek uit de bus bewijst dat Seki staat voor wat hij uitspreekt.Seki kan niet veinzen, Seki is niet hypocriet, Seki is zichzelf.
Er is niemand die dat nu nog kan aanvechten, niemand die kan zeggen dat Seki achterbaks is.
Een Mens dat afstand neemt van de kans op een miljoen - terwijl hij nota bene de populairste bussagier is.....
Een Mens voor wie normen en waarden zo heilig zijn, dat hij bereid is daar alle materiele goederen voor op te geven, om de Stem van zijn Geweten te volgen.....
Een Mens dat onder alle omstandigheden Zichzelf bleef (en hoe hebben ze hem niet gepakt!)
Een Mens dat staat voor hetgeen hij predikt, de daad steeds bij het woord voegend....
Een naald in een hooiberg?
Nee, wij hebben zo'n mens in Rotterdam. Seki, de vleesgeworden integriteit. Voor mij zijn Integriteit & Seki synoniem!
Wil men vlekken uit zijn verleden aandragen? Vergeet dan niet dat hij alles wat hij nu is juist te danken heeft aan dat verleden. Dus een dergelijk leerzaam verleden (dat Leven heet) geef je geen trap na!
Het leven is een Leerschool. Seki heeft hier veel van geleerd. Hij is voor de ogen van het publiek uitgekleed, heeft zijn zwakheden getoond. Was zonder de bus niet in hem opgekomen. Hij is de afgelopen weken in een situatie geweest die hem meer heeft geleerd dan welke therapie ook. Seki is voortaan een ander mens.
Maar wij ook!
We werden fans - want iemand moet toch je voorkeur hebben - maar wat waren we snel aan die schreeuwlelijk verknocht. En ons werd een lesje geleerd om door de buitenkant te leren kijken. Om niet te KIJKEN naar HOE iets gezegd wordt, maar te LUISTEREN naar WAT er gezegd wordt.
We zijn van Seki gaan houden. Om zijn eerlijkheid, om zijn inzicht, om zijn mensenkennis, maar vooral om de DIRECTHEID die wij ons al lang niet meer durven te permitteren.
En we realiseren ons nu hoe groot de macht is van de commerciele media, die geen middel schuwen om de consument te belazeren en uit te zuigen in hun eredienst aan Mammon.
We zien nu eindelijk hoe we gemanipuleerd worden, want SBS 6 staat natuurlijk niet alleen. Die hele alarmerende nieuwe e-commerce heeft de wereld in een wurgende greep.
En dan is daar Seki, een kleine roepende in de Woestijn die even in de grote wereld op de buis mocht roepen. En we hebben hem gezien! We hebben hem gehoord! We hebben hem gevoeld! We weten weer wat er verkeerd is aan ons bestaan. Het leven is een grote bus, met z'n allen op een klein planeetje. Waar het Multi-Media-Monster heerst.
Als er al sprake was van een David en Goliath vergelijking, dan was Seki de David die het tegen de Media-Goliath heeft opgenomen.
Seki, je miljoen heb je niet gewonnen, maar je winst aan Respect is niet in goud uit te drukken
------------------
* Quenda® heeft inmiddels begrepen dat Seki de Fl 6000,- NIET hoeft te betalen, en hoopt dat deze berichtgeving waar is.


[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 28 Maart 2000).]

  dinsdag 28 maart 2000 @ 15:27:00 #2
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_255614
Dit valt me nu een beetje tegen Quenda. Ik persoonlijk ben blij dat die agressieve, bedreigende, scheldende nare schoft van de beeldbuis is.
Je kunt ook open en eerlijk zijn op een andere, niet bedreigende, manier.
Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
  dinsdag 28 maart 2000 @ 15:29:00 #3
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_255615
Borgia.
Wat ik bedoelde is dat je geen psychologische opleiding hoeft te volgen om goed inzicht te krijgen in een persoon als Seki. Een ontwikkelingsstoornis is denk ik terrecht omschreven. Dit zie je eigenlijk al heel snel terug in de basis van zijn denken en doen.
Hij heeft m.i. al voldoende uit het leven geleerd en daarop zijn huidige sociale netwerk sterk afgekaderd. DeBus was veel te onveilig voor hem en daaruit ontstond bij hem een enorme spanningsveld.
Hij benoemt dit zelf ook maar in andere woorden.
Meer niet.
Wat jou achtergronden/motieven zijn kan mij niet veel schelen. Het stuk wat jij schrijft heb je goed geplaatst en een hoop mensen aan het denken gezet en daarvoor mijn complimenten.

pi_255616
BORGIA aan BORG
Motieven.... ik kan niet tegen onrecht.
ik ben zeer gesteld geraakt op Seki.
Achtergrond... geen leek, doe iets op het therapeutische vlak, niet belangrijk.
En je het gelijk, iedereen met een grein psychologisch inzicht kan zien wat hier aan de hand is.
Voor het overige: Monsters herkennen monsters, engelen herkennen engelen.
Projectie viert hoogtij. ik hoop dat de mensen ook een beetje naar zichelf en hun reacties op Seki kijken, want hier is meer gaande dan louter betrokkenheid bij het Busdebacle.
Zelf krijg ik rare kriebels wanneer ik die rare oogjes met lichtjes zie, demonische kijkertjes in dat infrorode slaapkamerlicht. Daar word ik nou bang van. Ik zoek nog een goede therapeut

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 28 Maart 2000).]

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_255617

Wat een smeerlappen bij de Telegraaf en dan die crimineel bij RTL Live!
Zelfs van zijn integriteit laten ze niets heel. Natrappen om hun smoel te redden, want natuurlijk voelen ze nattigheid. En ze hebben dat hele media-circus achter de hand, al die bedrijven worden allemaal opgekocht door Super mediagiganten, alles in een hand .
Monopolie, om ons nog verder uit te zuigen.
Het wereldkapitaal was in handen van 5 grote families, die stammen uit de VOC-tijd. Nu is daar het mediaplebs bijgekomen, de nieuwe rijken, die de nieuwe armen uitzuigen.
De vampiers van onze samenleving.
Ze leveren ons 24 uur per dag 'communicatie', zodat we nooit meer aan onze eigen dingen toekomen, nooit meer zelf hoeven denken.
Wat gedrukt staat is waar, nog steeds, hoe erg!
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  dinsdag 28 maart 2000 @ 18:42:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
  dinsdag 28 maart 2000 @ 18:42:00 #7
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_255619
quote:
op 03-28-2000 om 03:27 PM schreef Leonie het volgende:
Dit valt me nu een beetje tegen Quenda. Ik persoonlijk ben blij dat die agressieve, bedreigende, scheldende nare schoft van de beeldbuis is.
Je kunt ook open en eerlijk zijn op een andere, niet bedreigende, manier.


Even goed aan het begin lezen Leonie...
De tekst is door Quenda gequot om de topics overzichtelijk te houden.
Als je alles wilt lezen moet je hier even kijken. http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum12/HTML/000629.html

  woensdag 29 maart 2000 @ 00:56:00 #8
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255620
dank je The Borg

van de Seki Fansite:
Geen interview ooit gegeven door Seki [29/3/2000 | zwager-Joop
Beste fans,

Ons is ter ore gekomen dat er op Radio 3 en waarschijnlijk Radio Rijnmond een 'telefonisch interview' met Seki is uitgezonden.
Wij willen hierbij duidelijk stellen, dat er door Seki GEEN interviews zijn of worden gegeven.
Alle berichtgeving omtrent deze zogenaamde interviews is dus NIET gebaseerd op een door Seki gegeven interview.
Deze fan-site is voorlopig de enige plaats waar Seki zijn ervaringen of mededelingen wereldkundig zal maken.

Alle overige berichtgeving dient als een verzinsel van de diverse media te worden afgedaan.
Namens Seki en de familie

Zwager Joop en Dexter.B

  woensdag 29 maart 2000 @ 01:17:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255621
Waarom bekruipt mij het gevoel dat Seki zwijgplicht heeft gekregen?????
pi_255622
quote:
op 03-29-2000 om 01:17 AM schreef Quenda® het volgende:
Waarom bekruipt mij het gevoel dat Seki zwijgplicht heeft gekregen?????

Of SBS heeft zwijgplicht gekocht. Een man een man een woord een woord.

Quenda, klik eens op mijn nieuwe filmpje en mail evt. reactie

pi_255623
quote:
op 03-29-2000 om 01:17 AM schreef Quenda® het volgende:
Waarom bekruipt mij het gevoel dat Seki zwijgplicht heeft gekregen?????

Waar zullen die ratten van SBS hem mee hebben gechanteerd? Ik dacht dat Seki voor niemand zou veranderen, voor NIEMAND.
Je moet tegenwoordig een topadvocaat in de armen nemen om je eigen ding te kunnen zeggen, zonder dat het grootkapitaal je volledig de grond intrapt... Seki, laat je niet muilkorven, kerel

gratis en voor niet
pi_255624
Zwijgplicht en je krijgt je 6000 gulden terug ? Zoiets ?
Blijft zich verbazen
pi_255625
Nee veel meer natuurlijk. 25 duizend of zoiets plus zijn 6 duizend, dat imponeert op zo,n moment.

Dat is voor SBS peanuts.


------------------
Wie wint het millioen??
Klik hier


WWDNPVDUSA?? Klik hier

[Dit bericht is gewijzigd door Coos (Datum 29 Maart 2000).]

pi_255626
Gek he, ik heb het gevoel dat Seki zich niet laat omkopen. Hij krijgt zijn 6000,- waarschijnlijk terug om rotzooi te voorkomen in de buitenwereld, een negatieve image van 'goh, pikken ze die jongen z'n geld ook nog in, terwijl we hem er zelf uitgemanipuleerd hebben'.
Als ze Seki willen dwingen zijn 'grote muil' te houden moeten ze minstens met een miljoen over de brug komen.
En het kan ook nog zijn dat men deze forums volgt, nou, dan steek je wel het een ander in je zak als producent.
Geen betere plek dan hier om achter de gevoelens van het cyber-mondige deel van nederland te komen!
Dus jongens, geef ze van verbaal katoen, de media volgen ons.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  woensdag 29 maart 2000 @ 01:44:00 #15
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_255627
Euhm ik weet het niet hoor maar gaat deze worship van Seki niet een beetje ver ? Hij mag dan een van de markanste karakters zijn die ooit op TV is verschenen. Maar sorry mensen! GET A LIFE !! zitten jullie hier om de bus te volgen of vergane glorie proberen terug te halen. De man is uit de bus ! wie heeft bv Het forum over Mona gevuld ten tijde van Big Brother ?? My point exactly. Seki is weg. Over en Uit. Het lijkt me veel leuker om je te richten op de rest van de Bus-gasten. Daar moet nog genoeg over te melden zijn. En ik zal niet onder stoelen of banken steken dat Seki ABSOLUUT niet mijn favoriet is en was.

See You.....................................Out There !

I'm getting too old for this....
pi_255628
Nou, da's geen punt dat jij geen Seki-fan bent. Ieder het zijne.
Jij vindt dat er genoeg aan de bus te beleven is nu Seki weg is.
Ik daarentegen ben van mening dat de PAREL uit de Oester is en dat er alleen nog maar slijm over is. Hoopjes protoplasma, een huidzak met gehakt en knoken.
Gek he, maar sinds Seki eruit is heb ik niet meer op de SBS 6 Bussite ingelogged, geen BusLive meer willen zien. Je hoort niets dan achteraf geroddel over Seki.
Nee hoor, Seki is de Bus nog laaaaaaaang niet uit. Die suddert nog een hele tijd door. In de geesten (?) van de achterblijvers. Alleen Bullent is OK, maar de KRACHT (niet de macht !!!) is eruit, de meest markante TV-figuur ooit.
Jammer, ze zijn een pispaal kwijt. Wie gaat nu de schuld krijgen van Tessa, als ze weer niet kan ademen?
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  woensdag 29 maart 2000 @ 02:23:00 #17
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_255629
Ik denk ook niet dat ze Seki hebben omgekocht om zijn mond te houden.
Waarschijnlijk heeft hij geen zin om zich te gaan verantwoorden tegenover de media.
Dat zou ik ook niet doen als ik door de media door het slijk werd gehaald. En trouwens hij heeft duidelijk gezegd al is het niet in deze woorden dat de andere passagiers al bezig waren met lintjes door knippen ed.
Seki zat niet in de Bus om daarna allerlei interviews te geven, winkels te openen en lintjes door te knippen.
Waarschijnlijk weet hij ook dat als ie wat zou zeggen tegen de media dat zijn woorden toch weer verdraaid worden.

Ik ben ook niet een van zijn grootste fans, maar ik vind wel dat hij meer respect verdient dan dat hij van velen krijgt.

Door allerlei omstandigheden kijken mensen tegenwoordig heel oppervlakkig naar anderen.
Als je je eens wat meer ging verdiepen in de mens zelf, zie je meer dan dat er aan de buitenkant getoond wordt. Er zijn meerdere mensen die een muur om zich heen hebben, en jammer genoeg zijn er maar weinig die door zo'n muur heen kunnen kijken. Neem eens wat meer moeite voor je medemens, dan zul je zien dat het leven er veel beter uit kan zien. Je leert dan ook veel meer over jezelf.
Want wie niet van zichzelf houdt, kan dit ook niet overdragen op anderen.
Seki heeft een hele harde buitenkant, maar als je verder zou kijken zie je dat hij een heel klein hartje heeft.

never play games........
  woensdag 29 maart 2000 @ 02:46:00 #18
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_255630
Gelukkig, m'n password werkt weer....

Ik lees al geruime tijd, tja, eigenlijk sinds het vertrek van Seki, ineens de meest begripvolle reacties op de mensen waarover het toch allemaal gaat. Geen van de voorgangers die BB of de bus heeft mogen/moeten verlaten is zo verguld onthaald op positiviteit als ons aller Seki. Hij is gewipt door SBS, hij doet het om zijn familie te sparen, iedere reden wordt aangegrepen om het vertrek van Seki te begrijpen, verantwoorden of te rechtvaardigen. Ik zou bijna gaan denken dat ik hier te maken heb met geschiedvervalsing!
Hebben we het hier wel over dezelfde persoon?
Allereerst zou ik willen stellen dat de motieven van SBS om de Bus op de planken te zetten niet zuiver zijn. Ze willen meedeinen op de nasleep (welke nasleep?) van BB en hebben zich natuurlijk in eerste instantie vreselijk geschaamd dat ze het originele idee, BB, van de hand hebben gedaan, en vervolgens met lede ogen toegezien hoe veronica met de eer ging strijken. Dat SBS een ranziger, meer 'in your face' achtige spin-off wilde maken kon dan ook niet uitblijven. Ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat we het op onze klompen hadden kunnen aanvoelen dat SBS het niet zo gezapig heeft willen brengen als VOO deed, en dat is ook prima natuurlijk. Wie wil kijken kijkt, wie dat niet wil doet dat niet, maar wij zenden het toch uit. De hele selectieprocedure van de bus een beetje volgend meende ik toch wel met welhaast on-Nederlandse taferelen te doen te hebben, namelijk een stel mensen die er veel, zo niet ALLES voor over hadden om op tv te komen. (Herinneren we ons de illustere Lennard nog?) Met in hun achterhoofd hebbend de gedachte dat ze rijk danwel bekend zouden worden. Seki was een van hen. Zijn motief was rijk worden. Herhaaldelijk heeft hij aangegeven om zodoende uit zijn containerwereld te kunnen stappen en opnieuw te kunnen beginnen, schulden af te betalen en wat dies meer zij. Dat je dit niet bereikt door te schelden, te bedreigen (als iemand zich bedreigd VOELT dan is het een bedreiging, hoe je het ook interpreteert), te stoken en domweg bot en star te zijn is hem te laat duidelijk geworden. Dat hij dankzij de plaat voor zijn kop, metaforisch voor: uit de financiële problemen komen, nooit en te nimmer een wijze les van zijn medepassagiers of SBS heeft aangenomen kan alleen hem aangerekend worden en niet SBS of zijn medepassagiers. De pogingen waren legio, de consequenties daar, en hij heeft zelf besloten er niets constructiefs mee te doen en er een punt achter te zetten. Daar is mijns inziens geen enkele druk van SBS noch van medepassagiers debet aan. Hij zag gewoon dat hij dat miljoen niet KON halen, wat hij ook zou doen, omdat hij de eerste 6 weken zijn ware karakter heeft laten zien. Dan kun je nog zo hard roepen dat je ook een zachte kant hebt, maar de medemens/passagier is niet gek. Doel niet haalbaar, dus exit. Tja, het minste wat je als SBS dan kan doen is die 6000 pop teruggeven, want je bent de enige reden kwijt waarom dat handjevol mensen in de eerste plaats keek. Da's fideel. Niet meer, niet minder. Maar ga niet roepen dat SBS hier de boeman is, Seki heeft de eerste weken laten zien dat hij nu niet een bepaald innemend mens is. Hij stelt dat de rest gepolijst als een diamant is neergezet: ik stel: Steek je hand in eigen boezem en wees blij, erg blij dat je die 6000 piek terug hebt gehad.

Daar.

[Dit bericht is gewijzigd door Roache (Datum 29 Maart 2000).]

Ben te zaai voor een signature
  woensdag 29 maart 2000 @ 03:07:00 #19
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_255631
quote:
op 03-29-2000 om 01:44 AM schreef Havoc het volgende:
Euhm ik weet het niet hoor maar gaat deze worship van Seki niet een beetje ver ?

Wij worshippen hier niemand. NIEMAND, begrijp je wel, vriend ?!

quote:

Hij mag dan een van de markanste karakters zijn die ooit op TV is verschenen.

Ok, je bent het dus met ons eens (het is markanTste overigens, maar dat wist je misschien al). Waarom post je dit berichtje dan eigenlijk?

quote:

Maar sorry mensen! GET A LIFE !! zitten jullie hier om de bus te volgen of vergane glorie proberen terug te halen. De man is uit de bus ! wie heeft bv Het forum over Mona gevuld ten tijde van Big Brother ??

Ik vind je vergelijking met Mona
erg vergezocht. Deze talent- en charismaloze doos heeft nooit een ook maar in de verste verte vergelijkbare impact gehad op het programma BB als SEKI heeft gehad op De Bus.
SEKI was De Bus, zoals voor veel mensen Ruud BB was.

quote:

My point exactly. Seki is weg. Over en Uit. Het lijkt me veel leuker om je te richten op de rest van de Bus-gasten. Daar moet nog genoeg over te melden zijn.

Als je hebt opgelet, zul je gemerkt hebben dat de afgelopen dagen het een en ander is geschreven over de achterblijvers. Dat is van mijn kant meestal niet erg positief geweest en dat komt in eerste instantie door mijn boosheid over het vertrek van SEKI en de rol van bepaalde personen daar in.
Maar er is een dieper liggende achtergrond voor mijn ergernis. De andere personen in De Bus leverden aardig schrijfmateriaal op, zolang zij de mogelijkheid hadden en gedwongen werden te reageren op de markante persoonlijkheid van SEKI. ZELF ontberen zij namelijk vrijwel allemaal voldoende karakter om op eigen kracht te inspireren.

De Zon die SEKI was, deed voor mij even de schaduwen rond hen verdwijnen, en plaatste hen in het felle daglicht. Daar was soms wat moois te zien (Antonette's prachtige gesprek met SEKI, Büllent die huilde om het verlies van zijn vriend), maar ook veel wat het zonlicht niet kon verdragen (Tessa die zich klein van (in)borst (grote kont wel) toonde, Aziz die te zwak was om zijn eigen mening te kunnen handhaven, Iwan die, uh, het lukte om desondanks in de schaduw te blijven ).
En hierom rouwen wij en verlangen terug naar de tijd van SEKI, om het verlies van de man die alleen het programma droeg op zijn gestaalde schouders. En om de troosteloosheid, die wij kunnen verwachten, van zij die blijven....

AMEN

quote:

En ik zal niet onder stoelen of banken steken dat Seki ABSOLUUT niet mijn favoriet is en was.

Dat recht betwist ook niemand je.

pi_255632
WAT IK PERSOONLIJK NIET BEGRIJP....

Is waarom Seki zijn verhaal niet gewoon verkoopt, dan heeft 'ie die 6 ruggen + dikke vette winst toch zo terug????

Grtz,

Meerhoerman.

pi_255633
Inderdaad. Een boek schrijven.
Het is al in overweging genomen door de SRF, het Seki Rehabilitatie Front v/h de Fanclub Seki.
Het motto van de club is:

Kom niet aan Seki, heb niet het lef
of je krijgt stront met het SRF.

De muis krijgt een staart.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  donderdag 30 maart 2000 @ 07:21:00 #22
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255634
bericht van de Seki Fansite

Aan alle fans van Seki....... [30/3/2000 | Dexter.B
Beste fans,

Vanmiddag ben ik op bezoek geweest bij Seki thuis. Ik trof hem in een goed humeur en we hebben meer dan 3 uur voornamelijk gesproken over deze web-site en natuurlijk over jullie, de fans!!
Seki heeft de afgelopen dagen veel tijd doorgebracht met het lezen van alle berichten op dit forum en dat van Fokzine.net. Hij viel daarbij van de ene verbazing in de andere, toen hij zag in welke mate jullie hem door dik en dun gesteund hebben. " Het is niet te begrijpen" heeft hij misschien wel 20 keer gezegd. Seki is jullie dan ook ZEER DANKBAAR voor jullie STEUN gedurende de gehele periode dat hij in de Bus zat en ook daarna.

Verder hebben we gesproken over het openen van een gironummer, en we hebben besloten daar nog even mee te wachten, totdat absoluut zeker is of Seki zijn borg wel of niet terugkrijgt.
SBS6 heeft hierover nog geen duidelijkheid verstrekt, anders dan een toezegging dat hij zijn 6000 gulden borg WEL terugkrijgt. We houden de vinger aan de pols en jullie middels deze nieuwsberichten op de hoogte.

Dan was daar ook nog de kwestie van de vele fans die graag een persoonlijk antwoord van Seki op hun vragen willen hebben. Zoals jullie wel zullen begrijpen is het onmogelijk voor Seki om iedereen persoonlijk antwoord te geven. Het huidige ledenaantal ligt al boven de 600 dus als iedereen een vraagje stelt.......afijn jullie snappen het wel.
Toch wil Seki proberen om zijn fans niet teleur te stellen. Via de nieuwsberichten zal hij proberen om de tot nu toe gestelde vragen op het forum te beantwoorden.
Hou de nieuwsberichten dus goed in de gaten, want vrijdag staan de eerste antwoorden online!

Rest mij nog te melden dat Seki jullie allemaal van harte groet en nogmaals wil bedanken voor jullie steun!

namens Seki en familie,

Dex.

  donderdag 30 maart 2000 @ 08:33:00 #23
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_255635

PARDON????????? Een gironummer????????????

Waarvoor,waarom of voor wat, en wie moet daar iets op storten?

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  donderdag 30 maart 2000 @ 08:57:00 #24
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255636
Zal proberen het één en ander toe te lichten .
Omdat de fans op Seki's fansite de actie van sbs ver onder de maat vonden, hadden zij het idee om het inleggeld in te gaan zamelen onder de fans die zich op de site hadden aangemeld.
Zij zijn van mening dat sbs Seki gebruikt hebben en vervolgens hebben gedumpt toen ze hem niet meer nodig hadden. (gezien de berichtgevingen van sbs over de reden van het vertrek van Seki, waarbij ook ik, een vieze smaak in mijn mond krijg, snap ik de actie van de fans dan ook)
  donderdag 30 maart 2000 @ 10:29:00 #25
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_255637

Seki mag inderdaad wel heel erg dankbaar zijn met zulk een trouwe aanhang, maar een gironummer openen voor het Seki Rehabilitatie Front of Help Seki de Winter door, vind ik wel erg ver gaan.

Ik zou er persoonlijk veel moeite mee hebben als mensen mij portreteerde als zielige, noodruftige, ontzettend veel onrecht aangedane mens, voor wie een gironummer geopend moet worden, alsjeblieft zeg, ik zou er zelfs pissig van zijn.

Als Seki een vent was, een kerel, zo als hij graag herinnert wil worden, had hij tegen zijn fanclub moeten zeggen:"ik waardeer dat jullie dit voor mij willen doen, maar liever niet".( ik los dit zelf wel op)

Alleen al het feit dat ze er over nadenken en wachten of SBS wel woord houdt,........ hier haak ik af, ik weet nog wel andere gironummers voor echt belangrijke zaken.


Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')