Maar dan wel Calve hoor...Niet die surinaamse meukquote:
Lekkerrrrrrrr hotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik vond het engquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:39 schreef DarkElf het volgende:
he bluezz heb je al een tramadol genomen?
heb helaas alleen bbc entertainmentquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:31 schreef DarkElf het volgende:
cultv: vanavond, over een half uurtje, op bbc2: The hairy bikers, mums know best
Ohja! Goed dat je het zegt!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:31 schreef DarkElf het volgende:
cultv: vanavond, over een half uurtje, op bbc2: The hairy bikers, mums know best
Ook als backup op internet te vindenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb helaas alleen bbc entertainment
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:47 schreef SeaOfLove het volgende:
ik: en wie gaat er nu naar bed?! milou: mama! ik van nee, wie gaat er nu naar bed?! milou: de beer dan maar! ik: neehee, WIE gaat er NU naar bed?! Milou: nou ik niet hoor mammie!
Amen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Kinderen zijn best leuk....af en toe.....en vooral als ze van anderen zijn
snap ik, die enge verhalen van ons hielpen natuurlijk ook niet maar niet iedereen reageert zo en bovendien, als je zou reageren zou je nu allang boven de pot gehangen hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik vond het eng
Om kwart over 6 tijdens het eten. Om 7 uur heb ik een uurtje gelegen/geslapen, maar de pijn zit er nog, weliswaar niet zo scherp als vanochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |