abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76842009
Nieuwe TNT plaat op www.technoboy.it

Bizar plaatje, weer TOTAAL wat anders als bijvoorbeeld die Undersound. Een nummer zonder melodie, alhoewel hij niet heel hard is ofzo. Ik vind hem helemaal goed!
Mixes onder de naam Khadber
  vrijdag 15 januari 2010 @ 11:51:09 #77
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_76845052
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:34 schreef ElDani het volgende:

Bizar plaatje, weer TOTAAL wat anders als bijvoorbeeld die Undersound. Een nummer zonder melodie, alhoewel hij niet heel hard is ofzo. Ik vind hem helemaal goed!
Lekker plaatje weer hoor
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_76845074
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:34 schreef ElDani het volgende:

Inderdaad wel een dik plaatje. Vooral die laatste 10 seconden in het nummer
Hoewel die The Winner TNT rmx is wel lekker klinkt hoor
Partyagenda;
Outdated....
pi_76845792
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:51 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Inderdaad wel een dik plaatje. Vooral die laatste 10 seconden in het nummer
Hoewel die The Winner TNT rmx is wel lekker klinkt hoor
Die hebben ze er net ook bijgezet ja. Zal nu ook wel op tuneboy.it te horen zijn. Ook een lekker plaatje, even wennen aan die sounds van And The Winner Is, maar toch wel leuk!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:36:59 #80
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_76846715
quote:
In de hardcore is de spoeling al iets breder met als absoluut opperhoofd: Vince maar The viper en bass-D zijn ook redelijke masters
Nosferatu is ook zwaar goed in mixen maar de absolute meester kwa mixen is toch wel Partyraiser (alhoewel ik helemaal niks heb met zijn tracks of TL's).
There is no rehab for stupidity.
pi_76846808
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:54 schreef ElDani het volgende:
Deepack ben ik toch ook altijd wel fan van, omdat ze van alles durven te draaien! En natuurlijk hebben we nu een nieuwe draaikoning hopelijk in Titan! Dat Fusion setje zat toch behoorlijk vet in elkaar!
Heb Titan wel eens zien draaien op een feest toen hij nog als Pinas bekend stond en ik moet zeggen dat hij idd wel lekker draait, Builder - Her Voice (niet die van hhz) . Maar toen mixte ik wel nog niet zo lang, dus over het mixtechnische gedeelte heb ik niet zoveel in te brengen

Heeft iemand hier ervaring met de Technics RP-DH 1200? Ik ben van plan om een nieuwe koptelefoon aan te schaffen omdat mijn Stanton Dj-pro 3000 is gebroken. Stevigheid is dus eigenlijk de belangrijkste eis die hij heeft en met een beetje rondlezen kwam de Technics er toch het beste uit.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:47:56 #82
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_76847121
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:39 schreef Grrommit het volgende:

[..]

Heeft iemand hier ervaring met de Technics RP-DH 1200? Ik ben van plan om een nieuwe koptelefoon aan te schaffen omdat mijn Stanton Dj-pro 3000 is gebroken. Stevigheid is dus eigenlijk de belangrijkste eis die hij heeft en met een beetje rondlezen kwam de Technics er toch het beste uit.
Jup!
Heerlijke koptelefoon. Zit lekker, goed geluid en kan lekker hard En over de stevigheid niks te klagen. Heb 'm nu 4 jaar en is kort terug pas een dingetje afgebroken...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_76847809
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:47 schreef LeonH het volgende:

[..]

Jup!
Heerlijke koptelefoon. Zit lekker, goed geluid en kan lekker hard En over de stevigheid niks te klagen. Heb 'm nu 4 jaar en is kort terug pas een dingetje afgebroken...
Nice, heb hem net besteld, want had eigenlijk ook geen alternatief voor een andere koptelefoon (m'n stanton is al stuk, pioneer hdj 1000 staat ook bekend als slap, pioneer hdj 2000 is DUUR!). Kan hem mooi volgende week uittesten eindelijk een hardstyle feestje waar ik draai
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:36:01 #84
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_76848897
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:54 schreef ElDani het volgende:

Deepack ben ik toch ook altijd wel fan van, omdat ze van alles durven te draaien! En natuurlijk hebben we nu een nieuwe draaikoning hopelijk in Titan! Dat Fusion setje zat toch behoorlijk vet in elkaar!
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:39 schreef Grrommit het volgende:

[..]

Heb Titan wel eens zien draaien op een feest toen hij nog als Pinas bekend stond en ik moet zeggen dat hij idd wel lekker draait, Builder - Her Voice (niet die van hhz) . Maar toen mixte ik wel nog niet zo lang, dus over het mixtechnische gedeelte heb ik niet zoveel in te brengen
Hij kan idd lekker draaien,tijdens Hard Nature - Fusion edition deed hij ook iets vets met de hot cue tijdens CTRL-ALT-DEL, hieronder een fragment uit mijn verslag:
quote:
Na Frequencerz maakte Titan, voorheen Pinas, zijn opwachting in de kleine zaal. Ik wilde eigenlijk naar boven gaan voor Donkey Rollers maar omdat hij opende met “Frontliner & Ruthless – One Bananaz” bleef ik toch maar even hangen. Wat kan deze man draaien zeg! Samen met mij bleven veel mensen hangen omdat ze verrast waren door de frisse opening van zijn set. Tijdens “Noisecontrollers – CTRL-ALT-DEL” maakte Titan live zijn eigen edit op deze track door als een idioot, in positieve zin, op de hot cue’s te blijven rammen, prachtig om te zien en om te horen. Waarom zien we zoiets nooit op een grote stage door één van de grote namen? Klasse van deze upcoming dj om dit gewoon te doen!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:50:42 #85
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_76849500
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:36 schreef Sethje het volgende:

Hij kan idd lekker draaien,tijdens Hard Nature - Fusion edition deed hij ook iets vets met de hot cue tijdens CTRL-ALT-DEL, hieronder een fragment uit mijn verslag:
Is dat zoiets als wat Zany hier doet:

?
pi_76849854
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:36 schreef Sethje het volgende:

[..]

Met die hot cues kan je inderdaad leuke dingetjes doen. Maar echt doorbreken zal ´t toch nooit. Naast dat de mensen nieuwe nummers van de artiesten wil horen denk ik dat de meeste mensen in de zaal niet eens merken dat er iets anders aan het nummer is. Net zoals dat de meeste mensen het niet merken als er slecht gemixt wordt.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:04:23 #87
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_76850065
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:50 schreef JortK het volgende:

Is dat zoiets als wat Zany hier doet:?
ja maar dan echt midden van een track die wel vet is en het klonk echt super, de liefhebbers vooraan pikten het ook meteen op .
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:59 schreef Grrommit het volgende:

[..]

Met die hot cues kan je inderdaad leuke dingetjes doen. Maar echt doorbreken zal ´t toch nooit. Naast dat de mensen nieuwe nummers van de artiesten wil horen denk ik dat de meeste mensen in de zaal niet eens merken dat er iets anders aan het nummer is. Net zoals dat de meeste mensen het niet merken als er slecht gemixt wordt.
Nou het werd goed opgepikt hoor Op een defqon mainstage is dat anders maar in feesten van de grootte effenaar/013 ofzo zijn er vaak vooraan een grote groep liefhebbers die het wel oppikken. Waarom zouden de djs hun hoofd laten hangen naar de mensen die er niet echt verstand van hebben? Ik weet uit ervaring dat dj's echt wel naar reacties van mensen luisteren waar ze waarde aan hechten.

Daarom vond ik het ook zo tof dat er veel tracks werden gedraaid op qountdown die je al lang niet meer gehoord had/niet zo vaak hoort
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_76850703
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:04 schreef Sethje het volgende:
Daarom vond ik het ook zo tof dat er veel tracks werden gedraaid op qountdown die je al lang niet meer gehoord had/niet zo vaak hoort
Dat viel inderdaad op! En velen vonden het geweldig! De nieuwe lichting en dagjesmensen etc kent de platen niet en de mensen die wat langer meegaan knallen lekker door! Met name bij Her Voice dub.. Super!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:25:44 #89
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_76851094
Zin in Euphoria 22.00 binnen als het goed is

en hopelijk idd Dj's die verrassen qua platen en mixwerk
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_76851200
Over Qountdown gesproken, weet iemand of de slim shore edit van Taste me ooit uitkomt? Die vond ik lekker! Maarja, zal wel niet. Waarschijnlijk gewoon iets aparts voor op feesten?

Zit er aan te denken om nog even een kleine mash-up te maken voor draaien volgende week. Wil wel iets aparts doen. Ik dacht eerst aan Bioweapon - Move your body en Dutch master - taste me, ik dacht dat ik wel wat leuks kon doen met die vocalen. Maar de kicks in Taste me zijn wel een heel stuk anders dan die in move your body. Iemand anders leuke ideeen?
pi_76851516
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:27 schreef Grrommit het volgende:
Over Qountdown gesproken, weet iemand of de slim shore edit van Taste me ooit uitkomt? Die vond ik lekker! Maarja, zal wel niet. Waarschijnlijk gewoon iets aparts voor op feesten?

Zit er aan te denken om nog even een kleine mash-up te maken voor draaien volgende week. Wil wel iets aparts doen. Ik dacht eerst aan Bioweapon - Move your body en Dutch master - taste me, ik dacht dat ik wel wat leuks kon doen met die vocalen. Maar de kicks in Taste me zijn wel een heel stuk anders dan die in move your body. Iemand anders leuke ideeen?
Slim Shore edit komt niet uit zover ik weet. Slim Shore EP word een 3 tracker met Scars, King Of Stage & Siren.

Je zou bijvoorbeeld Brennan Heart & Shanokee - Feel U Here & Toneshiterz - Rock Tha Place mooi kunnen mashen, zelfde akkoordenschema..
pi_76852180
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:33 schreef ElDani het volgende:

[..]

Slim Shore edit komt niet uit zover ik weet. Slim Shore EP word een 3 tracker met Scars, King Of Stage & Siren.

Je zou bijvoorbeeld Brennan Heart & Shanokee - Feel U Here & Toneshiterz - Rock Tha Place mooi kunnen mashen, zelfde akkoordenschema..
Feel u here
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:58:01 #93
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_76852606
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_76856362
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zin in Euphoria 22.00 binnen als het goed is

en hopelijk idd Dj's die verrassen qua platen en mixwerk
Denk dat ik 22:00 uur niet haal... maar ben er zeker voor 23:00.

Will toch wat meepikken van de Psyko Punkz
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:34:17 #95
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_76856848
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Denk dat ik 22:00 uur niet haal... maar ben er zeker voor 23:00.

Will toch wat meepikken van de Psyko Punkz
oh nee ben jij er ook weer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:34:23 #96
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_76856854
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 08:22 schreef CrustyClown het volgende:
Vergeet niet dat het meerendeel van alle artietsen ...
ghihi, you said: tietsen

@ TNTietsen: leuke plaatjes
Ik schiet trouwens nog steeds in de lach als ik Ruffian hoor zeggen: Heur this

Beide Feel you Here's zijn lekker.

22:00 check, we zien jullie daar wel
Wat je vindt, ...
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:53:32 #97
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_76857663
Links veeeeeeeeur?
Mijn party reviews
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:59:07 #98
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_76857878
is de paus katholiek?
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  vrijdag 15 januari 2010 @ 17:10:19 #99
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_76858327
pijpt de pastoor kleine jongetjes zul je bedoelen
Mijn party reviews
  vrijdag 15 januari 2010 @ 17:18:51 #100
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_76858656
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:10 schreef Sethje het volgende:
pijpt de pastoor kleine jongetjes zul je bedoelen
Of ging het vice versa?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')