Ja die herinner ik me nog wel qua naam.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:21 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Bedankt! ik zocht hier al een tijdje naarIk zie dat je Khadber bent, dus heel misschien heb je wel eens een setje van me gezien op hardtraxx daar heb ik wel eens sporadisch wat neer gezet. Ik mix onder de naam RAG
Volgens mij is het heel simpel: Zet al releases online, dan hoeven andere mensen het niet meer te doenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Headhunterz heeft dat ook gedaan....
http://www.youtube.com/user/HeadhunterzMedia
Nieuwe Scantraxx promotie?
Moest gewoon lachen omdat je weer die kop van B-Front krijgt te zienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:18 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik denk dat elke man dat wel op kan eten in 4 minuten, dacht trouwens dat ie eerst met coke, cocaïne bedoelde maar dat was dat dus niet zo..
Oook naar XQ Rip? Ik ben alleen maar aanwezig op HB, hoewel ik daar ook nog kaartjes voor moet kopenquote:
inQontrol erbij en je hebt vrouw heeft een kwartet!quote:
Op alle3 niet aanwezigquote:
Je moet het zelf weten natuurlijk maar als je maar een half uurtje mag zou ik wat meer tracks doen met zo min mogelijk breaks zodat het tempo erin blijft en je setje blijft 'beklijven'. Te denken valt aan tracks als Unknown Anoloq - Blackout (Brennan Heart Rem!x), Double dutch darkies, Recession, Reloaded Part II. Zeer verstandig trouwens dat je niet kiest voor veel recente tracksquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:23 schreef T-Force het volgende:
Voor de DJ contest waar ik volgende week vrijdag moet draaien heb ik m'n setje samengesteld. Nog even wat oefenen, maar dit gaat m worden:
01. Alpha Twins - The Darkside
02. Zany - Volt
03. Brennan Heart - Audiometric (2009 Album Mix)
04. Tatanka & Zatox - Hardstyle family
05. Zatox - I hate u
06. Bad Elements - DJ Revolution (Kayem Remix)
07. DJ Thera - The test 2.0 (Crpysis Remix)
08. Philippe Rochard - Mash up
Op- of aanmerkingen, kom maarrrrrr![]()
Het is een setje van een half uur trouwens
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:26 schreef CrustyClown het volgende:
Oook naar XQ Rip? Ik ben alleen maar aanwezig op HB, hoewel ik daar ook nog kaartjes voor moet kopen
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:33 schreef RoodWitBlauw het volgende:
tvp.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:52 schreef Grrommit het volgende:
Hey,
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:22 schreef de_huig het volgende:
inQontrol erbij en je hebt een kwartet!
quote:
zoals alleen Bob dat kanquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
Moest gewoon lachen omdat je weer die kop van B-Front krijgt te zien
Scope's Mash Up Vol.1??quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:31 schreef Da_Ripper het volgende:
via die A-Lusion Twitter-link wilde ik ff naar die releases kijken, kwam ik eerst op zijn YT-kanaal met de Qlimax-registratie van Scope's Mash Up Vol.1 en moest 'm ff afkijken - kippenvelletjes - ...... hoewel ik de Lockdown toch nèt ff wat lekkerder vind, dat publiek @ 1:05![]()
En dan iets zeggen over dj's die gewoon lekker live kijken welke track ze draaien en zich zonodig aanpassen aan het publiekquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:23 schreef T-Force het volgende:
Voor de DJ contest waar ik volgende week vrijdag moet draaien heb ik m'n setje samengesteld. Nog even wat oefenen, maar dit gaat m worden:
08. Philippe Rochard - Mash upquote:Op- of aanmerkingen, kom maarrrrrr![]()
Ik heb nooit iets gezegd over DJ's die live kijken welke platen ze gaan draaienquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:07 schreef Sethje het volgende:
[..]
En dan iets zeggen over dj's die gewoon lekker live kijken welke track ze draaien en zich zonodig aanpassen aan het publiek![]()
[..]
08. Philippe Rochard - Mash up
zwaar afgezaagde grafplaatdaar wil je toch niet dood mee gevonden worden ?
Ik weet niet of je je tijd al weet maar ik vind het altijd zo misplaatst als een dj die als eerste of als tweede moet een setje zoals jij schetst gaat staan te draaien, beter zorg je dan voor een fatsoenlijke opbouw in de avondaanpassen aan het tijdstip is ook een kwaliteit vind ik
![]()
Oke, apart dat de organisatie stijlen door elkaar wilquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:16 schreef T-Force het volgende:
[..]En euhm, over de DJ Contest zelf. Het is een avond met jump/hardcore en hardstyle. Er wordt geloot wie er op welk tijdstip moet draaien dus alles gaat door elkaar. Vandaar dat ik dan niet voor opbouw hoef te zorgen en gewoon lekker hard mag gaan![]()
Het doel van een DJ Contest is naar mijn mening ook om je eigen sound te laten horen, wat JIJ lekker vind. Dus niet zodanig om het publiek te bespelen, al is dat wel nodig als je normaal geboekt wordt OM die stijl.![]()
Misschien wel b2b of dana presents Corleonequote:
Het zou wat zijn zegquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:59 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Misschien wel b2b of dana presents CorleoneBen je dan van plan om ook eigen tracks te draaien?
kan Dana mooi het publiek opwarmen voor Corleone die gaat knallenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:40 schreef LeonH het volgende:
Daarbij heb ik als het goed is 10 april weer eens een boeking sinds anderhalf jaar. Hardstylerz in de Fenix in Sittard. Hoop dat ze me voor of na Dana zetten
Tsjah, het is ook pas de 3de keer dat ik voor publiek sta en ik wil liever niet afgaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:40 schreef LeonH het volgende:
Ik kan het wel eens zijn met Sethje. Vind het zelf ook not done om vantevoren al je precieze tracklist klaar te hebben. Neem me wel altijd voor om bepaalde platen te draaien, en sommige nummers mixen lekker in elkaar, maar om nou de hele volgorde al klaar te hebben?
Gewoon kijken wat het publiek wilt en welke sound aan slaat en daaraan je eigen draai geven... Al zou ik mijn hele dj carriere weigeren om Sound of the Thunder te draaien
Sound of the Thunder is leuk, totdat Villain met zijn Basshunter effectje begint te zingenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:40 schreef T-Force het volgende:
[..]
Tsjah, het is ook pas de 3de keer dat ik voor publiek sta en ik wil liever niet afgaan![]()
Dus vandaar dat ik me nog een stuk zekerder voel als ik vantevoren bepaal wat ik ga draaien, terwijl ik weet dat ik op improvisatievermogen een prima setje kan draaien! Ik hoop dat daar ook wat begrip voor is.
En ik ben waarschijnlijk 1 van de enige die Sound of Thunder wel leuk vindt hier, maar ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |