Nee, ik wil geen flirts of aandacht, ik wil een vriendje!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is allemaal niet genoeg voor meneer.
jij krijgt iig nog flirts en aandachtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen flirts of aandacht, ik wil een vriendje!
Jij hebt iig nog datesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
jij krijgt iig nog flirts en aandacht
Jij hebt iig nog het tofste foboquote:
[/toyboy 2009]quote:
jij ook.. anders had je je knuffelturk niet!!quote:
Het is 2010! Ik ben vergeten!quote:
Gewoon op stap leren kennen hoor, en daarna geholpen met huiswerk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:47 schreef Xiance het volgende:
[..]
jij ook.. anders had je je knuffelturk niet!!
Het zijn dates. Dat durf ik al nietquote:en mijn dates tellen niet..
da's koffie drinken bij de MacD om er vervolgens achter te komen dat het allemaal fakes zijn,
omdat ze compleet verschillen van de perfecte afspiegeling op hun profiel
jij stapt iig nogquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon op stap leren kennen hoor, en daarna geholpen met huiswerk.
[..]
Het zijn dates. Dat durf ik al niet
In welke opzichten verschilt knuffelturk dan van vriendje?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen flirts of aandacht, ik wil een vriendje!
Queer as Folk dus?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:02 schreef oinaru_isan het volgende:
Het lijkt wel een soort gay variant van Sex & The City, met al die moeilijke homo-singles rond de 25-30 jaar die maar niet aan de man komen.
Of een Bridget Jones.
allemaal op zoek naar mr bigquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:02 schreef oinaru_isan het volgende:
Het lijkt wel een soort gay variant van Sex & The City, met al die moeilijke homo-singles rond de 25-30 jaar die maar niet aan de man komen.
Of een Bridget Jones.
Hij is 19, ik ben 31. We hebben 1x gezoend.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:56 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
In welke opzichten verschilt knuffelturk dan van vriendje?
Maar da's een blaaskakerige dikke eikel.quote:
coochiecoochiecoooooo!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik ga slapen. Het wordt me te depressief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |