ja bouD, dat doet hetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:02 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ja want je nickname zegt alles over je
Ja, ik ben fulltime moslimaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:29 schreef mahlah het volgende:
Hier nog reli-chicks aanwezig?![]()
http://www.livescience.com/health/090930-spirituality.html
Je burka is een beetje gescheurdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
Kan je dat ook parttime zijn? Dan wil ik wel parttime Moslim zijn, wel de lusten, niet de lastenquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:31 schreef mahlah het volgende:
[..]
Je burka is een beetje gescheurdja.. altijd vervelend wanneer dat gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
dat is toch de mannelijke variant?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je dat ook parttime zijn? Dan wil ik wel parttime Moslim zijn, wel de lusten, niet de lasten.
Ik ben er nog!quote:
ja, maar ik wil niet hoeven bidden etcquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is toch de mannelijke variant?
Pheeeeeewwwwww, ik dacht dat ik je had weggejaagd!!quote:
dan doe je maar bidsel over je etenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar ik wil niet hoeven bidden etc.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan doe je maar bidsel over je eten
Was er niet een of ander gifgas dat naar Kaneel ruikt?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
alles smaakt naar kaneel![]()
ik had net suikerbrood, dat smaakte naar kaneel
nu drink ik cola, smaakt naar kaneel..
ik vinnut maar vreemd, er loopt hier iemand rond te sluipen met een potje kaneel ofzo
Mijn moeder had vroeger een heel gelovig vriendje, en die wou perse bidden voor het eten..quote:
Dat lukt je niet heel snel hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Pheeeeeewwwwww, ik dacht dat ik je had weggejaagd!!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn moeder had vroeger een heel gelovig vriendje, en die wou perse bidden voor het eten..
mijn opa en oma zijn echt alles behalve gelovig, (alleen bijgelovig) en hebben toen tegen hem gezegt dat dat niet nodig was bij hun, omdat ze al bidsel (zout) over het eten hadden gegooit,.
toen dat jong dus thuis vertelde dat hij nooit meer hoefde te bidden als zn moeder bidsel over het eten deed, heeft hij echt tikken gehad
Maar ik ruik geen kaneelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was er niet een of ander gifgas dat naar Kaneel ruikt?.
Ik was het ook niet van plan natuurlijkquote:
toen mijn oma dat tegen mij vertelde heb ik echt over de grond gerolt van het lachenquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kap dan ook eens met dat Frans (dat Frans he, niet die Frans, Frans mag je gewoon mee doorgaan (als er een Frans is))!
Lay of the goldstrike!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
alles smaakt naar kaneel![]()
ik had net suikerbrood, dat smaakte naar kaneel
nu drink ik cola, smaakt naar kaneel..
ik vinnut maar vreemd, er loopt hier iemand rond te sluipen met een potje kaneel ofzo
ik drink heul geen goldstrikequote:
Goldstrike, damn.quote:
Zoals de gemiddelde Nederlands-Marokaanse reljeugd?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je dat ook parttime zijn? Dan wil ik wel parttime Moslim zijn, wel de lusten, niet de lasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |