Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
Brutal. Fucking. Metal.
ROOK JIJ ?!??!?!?quote:
Davidquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
QFT
Henrike
Wat vond je van m'n voorstel?
Goeie zaakquote:
Nou weetje, ik dacht; Ik kom dan uit Maastricht he die dag, en kom ook langs Deventer dus..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goeie zaak
Zat eraan te denken om dan eventueel, als het jou uitkomt, een stuk die kant op te komen?
Ja ik weet het, hoe laat ga je uit Maastricht weg dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:59 schreef norich het volgende:
[..]
Nou weetje, ik dacht; Ik kom dan uit Maastricht he die dag, en kom ook langs Deventer dus..
Geen idee nogquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja ik weet het, hoe laat ga je uit Maastricht weg dan?
Je bedoelt die stad met dat ene stadion waar ik langs kom?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En je gaat via de mooiste stad van 't land toch?
Uhuhquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:03 schreef norich het volgende:
[..]
Je bedoelt die stad met dat ene stadion waar ik langs kom?
Ja die stad is niet te omzeilen met de trein. Moet er wel langsquote:
Zullen we in die prachtige stad meeten?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:04 schreef norich het volgende:
[..]
Ja die stad is niet te omzeilen met de trein. Moet er wel langs
Tsja, het zit nou eenmaal diep.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:05 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, Eindhoven is niet de mooiste stad van het land
Is nog geen reden om je smaak overboord te gooienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, het zit nou eenmaal diep.
Werk zequote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga werken. Tot vanavond laat menschen!
Dat heb ik zeker niet gedaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is nog geen reden om je smaak overboord te gooien
Laten we dat later even overleggen. Ik weet 't zo nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zullen we in die prachtige stad meeten?
Dan weet ik nog wel een tent met heerlijke saté![]()
Okequote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:21 schreef norich het volgende:
[..]
Laten we dat later even overleggen. Ik weet 't zo niet
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben bezig met nog maar eens een reflectieverslag. Alle negatieve dingen uit deze periode bij elkaar geven me serieus kippenvel en een kutgevoel
Dat bedoel ik dus, ben te druk op schoolquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb je niet gezien deze week tot nu toe
Ik ben zo in Hengeloquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben in Hengelo, ruilen van locatie?
Klopt. Ik weet nu al niet meer wanneer ik voor het laatst goed heb geslapen.quote:
Mja, da's voor jou wat makkelijker dan voor mij. Werd een keer wakker gemaakt op station Amersfoortquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben zo in HengeloVind de trein Deventer - Enschede ideaal om te dutten, je hoeft niet bang te zijn dat je niet op tijd wakker word, Enschede is toch het eindstation
Wat een inzet weerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:57 schreef norich het volgende:
Ik ga altijd naar school om even wat extra uren te slapen.
kon je geen niveau hoger doen dan als je t allemaal zo makkelijk vond?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:01 schreef Redbaron het volgende:
ik ging altijd naar school om me te vervelen, was toch te makkelijk
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:01 schreef Redbaron het volgende:
ik ging altijd naar school om me te vervelen, was toch te makkelijk
Slaat die nu ook op mij?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:02 schreef norich het volgende:
[..]
kon je geen niveau hoger doen dan als je t allemaal zo makkelijk vond?
Jij mag uiteraard ook antwoord geven als je dat graag wiltquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar ik quotte Bas vanwege Truth
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:13 schreef Redbaron het volgende:
ik ben juist weggestuurd vanwege bepaalde redenen op t vwo. Daarom moest ik naar deze school waar Mavo t hoogst was.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:13 schreef Redbaron het volgende:
ik ben juist weggestuurd vanwege bepaalde dingen op havo/vwo. Daarom moest ik naar deze school waar Mavo t hoogst was.
Misschien snap je dan nu waarom ik gister ietwat geërgerd reageerde toen je zei dat ik geen hersens hadquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:15 schreef Samzz het volgende:
Tussen Mavo en gymnasium zit ook nog watAch, boeiend ook. Vrachtwagen rijden is tof
Ja, maar ik heb nooit gezegd dat je ze niet hebt. Het was ook maar een geintje ja. Weet ik veel wat jij op school deedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Misschien snap je dan nu waarom ik gister ietwat geërgerd reageerde toen je zei dat ik geen hersens had
hadden ze dat niet een aantal jaar eerder kunnen doen gvdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En nu hebben ze wel havo op die school
Ik ben paar keer in Eindhoven geweest: Allemaal van die mongolische brabanders die de hele dag schreeuwen: EINDHOVUHH DE GEKSTEHH!1!!!!1R!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, het zit nou eenmaal diep.
soms schiet bij mij dingen in het verkeerde keelgat, dat was gister bij jouw opmerking het geval.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nooit gezegd dat je ze niet hebt. Het was ook maar een geintje ja. Weet ik veel wat jij op school deed
Mais, excussez moi
Bij mij schiet ook wel eens wat verkeerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
soms schiet bij mij dingen in het verkeerde keelgat, dat was gister bij jouw opmerking het geval.
acceptedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij schiet ook wel eens wat verkeerd.
Het is niet zo dat ik je geschiedenis weet en daar rekening mee kan houden.
Ik zei sorry, take it or leave it.
Dat is dus wat ik ook zei.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hadden ze dat niet een aantal jaar eerder kunnen doen gvd
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ben paar keer in Eindhoven geweest: Allemaal van die mongolische brabanders die de hele dag schreeuwen: EINDHOVUHH DE GEKSTEHH!1!!!!1R!!!
1 keer bij een wedstrijd en 1 keer niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Dan was je vast bij een wedstrijd?
Whehehehe. Overal heb je idioten lopen toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
1 keer bij een wedstrijd en 1 keer niet.
Die lui zijn helemaal ontspoord en denken dat Eindhoven de mooiste stad van Nederland is terwijl ze nog nooit in een andere stad zijn geweest
Klopt. Maar dat hoor ik van meer mensen, Eindhovenaren zijn de Friezen van Brabant...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
1 keer bij een wedstrijd en 1 keer niet.
Die lui zijn helemaal ontspoord en denken dat Eindhoven de mooiste stad van Nederland is terwijl ze nog nooit in een andere stad zijn geweest
idd, ik heb nu ook door omstandigheden een keus moeten maken voor het mbo die niet de juiste was, Had ik havo kunnen doen had ik me beter kunnen orienteren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik ook zei.
Dan had ik nu HBO gedaan/afgerond
Mja, vat het niet verkeerd op, maar iedereen op die school heeft "omstandigheden"quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
idd, ik heb nu ook door omstandigheden een keus moeten maken voor het mbo die niet de juiste was, Had ik havo kunnen doen had ik me beter kunnen orienteren.
1voordeel: ik ben er als persoon beter uitgekomen.
Dat wel, maar in Eindhoven boven proportioneel veel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehehe. Overal heb je idioten lopen toch?
Laat ik het duidelijk stellen. Mijn pa is overleden tussen schriftelijk en mondeling examen in...en dan moet je ook nog een mbo kiezenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, vat het niet verkeerd op, maar iedereen op die school heeft "omstandigheden"
Naja, gecondoleerd dan alsnogquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Laat ik het duidelijk stellen. Mijn pa is overleden tussen schriftelijk en mondeling examen in...en dan moet je ook nog een mbo kiezen
En dat kan jij zeggen na er twee keer te zijn geweest?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:37 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat wel, maar in Eindhoven boven proportioneel veel.
Ja zeker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dat kan jij zeggen na er twee keer te zijn geweest?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi vanaf werk waar ik nog 2 minuten pauze heb
idd, daarom zei ik ook wegens omstandigheden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, gecondoleerd dan alsnog
Maar waar ik op doelde was dat iedereen op die school iets heeft waardoor hij/zij er zitEn ik snap natuurlijk goed dat je gauw een verkeerde keuze maakt als je zo'n klap krijgt.
Jep, zonder papieren kom je nergens...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
idd, daarom zei ik ook wegens omstandigheden.
Maarja niets meer aan te doen.
verkeerde keus gemaakt, nu doe ik iets waar ik plezier in heb maar weet dat ik veel hoger zit qua niveau. Helaas wordt je op dat gegeven afgerekend
Iedereen ging er toen toch ook van uit dat PSV kampioen zou gaan worden?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:49 schreef Robinhoo het volgende:
FF uitleggen. Ik was bij FC Twente - PSV van 2 jaar geleden, in het uitvak. PSV kon kampioen worden.
Twente speelde 1-1 en PSV werd geen kampioen. De grootste debielen wouden naar het uitvak, om ons even te laten zien wie hier de baas is. Ik heb me kapot gelachen.
Dit was de sfeeractie van de dag:
[ afbeelding ]
Zie ook de ballonnen die al klaar hangen voor het feest![]()
Joa, maar wat kunnen de Twente supporters er aan doen dat ze dat niet geworden zijn dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedereen ging er toen toch ook van uit dat PSV kampioen zou gaan worden?
Dat was gewoon achterlijk van die PSV'ers natuurlijk. Kunnen de tukkers ook niks aan doenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Joa, maar wat kunnen de Twente supporters er aan doen dat ze dat niet geworden zijn dan?
Ga daar maar niet vanuit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach, die rood/witte ballonnen waren er gewoon voor FC Twente
Klopt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:04 schreef Redbaron het volgende:
die mensen die zich supporters noemen maar altijd op knokken uit zijn zijn zo sneu!
Joah.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:04 schreef Redbaron het volgende:
die mensen die zich supporters noemen maar altijd op knokken uit zijn zijn zo sneu!
Voor het raam gaan zitten en uitlachenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:21 schreef Samzz het volgende:
Ik moest lachen
En het is belachelijk glad bij ons in de straatDe ene na de andere knalt onderuit!
Waar denk je dat ik nu zit?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:22 schreef haakon het volgende:
[..]
Voor het raam gaan zitten en uitlachen
ego?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:57 schreef haakon het volgende:
Jantje, mijn vriendin en ik gingen naar de dierentuin.
Leuke dag hadden we etc, en op een gegeven moment kwamen we aan bij de olifanten,
en die olifanten waren in hun paartijd en 1 zo'n olifant liep daar met een dikke snikkel,
dus Jantje vraagt aan mijn vriendin:"Wat is dat ?"
M'n vriendin zegt: "Ja dat is niks joh."
''Oh ok'' zegt Jantje
vraagt even later aan mij:"Jo Machiel, wat is dat ?"
Ik zeg zo:"Ja, dat is de snikkel van een olifant!"
Zegt Jantje:"Ooooh, je vriendin zei dat het niks was !"
Ik zeg zo: "Ja, maar die is verwend !"
Zondag ben ik er bijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:00 schreef Robinhoo het volgende:
Zondag met 700/800 man naar Utrecht.
In Utrecht kun je ook altijd lachen:_!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:57 schreef haakon het volgende:
Jantje, mijn vriendin en ik gingen naar de dierentuin.
Leuke dag hadden we etc, en op een gegeven moment kwamen we aan bij de olifanten,
en die olifanten waren in hun paartijd en 1 zo'n olifant liep daar met een dikke snikkel,
dus Jantje vraagt aan mijn vriendin:"Wat is dat ?"
M'n vriendin zegt: "Ja dat is niks joh."
''Oh ok'' zegt Jantje
vraagt even later aan mij:"Jo Machiel, wat is dat ?"
Ik zeg zo:"Ja, dat is de snikkel van een olifant!"
Zegt Jantje:"Ooooh, je vriendin zei dat het niks was !"
Ik zeg zo: "Ja, maar die is verwend !"
kaarten voor de Zwarte Cross?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:07 schreef Samzz het volgende:
Hoi
Ik ga maandag kaarten bestellen voor ZCYeah! Dan komt het weer dichtbij
Meteen kopen voor leden van Harder. En tijdje later is het voor het publiek opengesteld.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
reserveren vanaf a.s. maandag, of gelijk al kopen?
wat is Harder?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meteen kopen voor leden van Harder. En tijdje later is het voor het publiek opengesteld.
dat zou nice zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Heren en dames. Morgen misschien een vast contract in de pocket!
Nice!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Heren en dames. Morgen misschien een vast contract in de pocket!
quote:
Ik ga ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:04 schreef bambino het volgende:
[..]
Zondag ben ik er bij![]()
Als alles goed gaat tenminste.
Ik had 2 kaarten voor vorige keer, maar toen was het verplaatst dus moet die nog omruilen.
Krijg 4 mensen op bezoek uit finland, en die gaan ook mee
Clubkaarten zijn al 2 weken geleden aangevraagd en uitkaarten vrijdag, is allemaal geregeld.
Nu hopen dat er 6 kaarten nog over zijnmaar dat komt wel goed zeiden ze.
btw hoi allemaal
Fanclub van Jovink. Zij organiseren de Zwarte Crossquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is Harder?
en dan wacht ik nog maar een tijdje...
FUCK YEAH \m/quote:
Ik ga nu voor de stampot Moos.quote:
I fucking knew it.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
~[David] [ You better grab on to some hope, 'cause you gonna need it as we go! ] zegt (18:34):
wtf is moos?
aiiiiiiiiiiiiii
Ik weet wat het isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ga nu voor de stampot Moos.
Als je niet weet wat moos is, mag je nooit in dit topic weer komen!
Omdat ik dat soort dingen gewoon weetquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat ik dat soort dingen gewoon weet
San, ik heb zin om een klets moos op je buik te leggen en het er dan af te vreten
zo ineens ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
San, ik heb zin om een klets moos op je buik te leggen en het er dan af te vreten
Voor het eerst met moos, dat wa.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor het eerst met moos, dat wa.
quote:
quote:
Ha skatquote:
Durf je nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Achja als je niet kan lachen omdat we nooit verliezen in de competitie moet het maar in de oefenduels héquote:
Avond.quote:
Stil maarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Achja als je niet kan lachen omdat we nooit verliezen in de competitie moet het maar in de oefenduels hé
PaFiPoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Achja als je niet kan lachen omdat we nooit verliezen in de competitie moet het maar in de oefenduels hé
Dan mag Justin hier ook niet posten?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je woont toch niet meer in Tukkerland?![]()
Moet jij eens oplettenquote:
hij heeft flink wat Grolsch-spul meegenomen? of was hij gewoon aardig?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef Samzz het volgende:
Pa had vandaag de ex- eigenaar van Grolsch over de vloer. Damn, wat een aardig vent is dat
Hij is gewoon aardig, toffe ventquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij heeft flink wat Grolsch-spul meegenomen? of was hij gewoon aardig?
en waar kent jouw pa hem van dan?
Cursus PI lezen nemen jij.quote:
Grolschquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is gewoon aardig, toffe ventMijn pa werkt bij de Grolsch.
Alrighty, de volgende keer dat wij elkaar zien vreet ik een bult moos van je buikquote:
QFT.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alrighty, de volgende keer dat wij elkaar zien vreet ik een bult moos van je buik
Dan ontmoet je een knappe vrouw zonder matties om je heen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:37 schreef Robinhoo het volgende:
Jullie moeten wel allemaal in Enschede komen he 18 feb. Straks ben ik alleen met Samzz dat durf ik niet![]()
Ja inderdaad en dan ben ik heel verlegen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan ontmoet je een knappe vrouw zonder matties om je heen?
Ahh gossie, dat vinden vrouwen poppig enzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja inderdaad en dan ben ik heel verlegen.
Ik ben niet eng hoor. En Selma komt ook, zei zequote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja inderdaad en dan ben ik heel verlegen.
AAAAAAH 2 VROUWEN!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet eng hoor. En Selma komt ook, zei ze
Ik heb liever een knul die niet rood in mekaar duikt als ik m aankijk. Al doe ik andersom wel hetzelfdequote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh gossie, dat vinden vrouwen poppig enzo.
Whehehe, maar de meeste vrouwen vinden dat leuker dan iemand die even een cursus fiets slopen geeftquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb liever een knul die niet rood in mekaar duikt als ik m aankijk. Al doe ik andersom wel hetzelfde
Ja. Ik verwacht op z'n minst een jonge Wentworth Millerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:44 schreef Robinhoo het volgende:
Nee dan vind ze mij een internet hoolie.
Ik moet mijn woorden waarmaken.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik verwacht op z'n minst een jonge Wentworth Miller
Dat klopt. Stoertjes heb ik niks mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe, maar de meeste vrouwen vinden dat leuker dan iemand die even een cursus fiets slopen geeft
Daaromquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Stoertjes heb ik niks mee.
Ik ben niet zo'n kerel wat op wil vallen voor meisjes enzo hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Stoertjes heb ik niks mee.
Dat beweerde ook niemand?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:48 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n kerel wat op wil vallen voor meisjes enzo hoor.
Denk het niet. En als het toch zo zal zijn, kan je het zien aankomen en moet je van te voren al op een veilige positie gaan staan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:51 schreef Samzz het volgende:
Klopt. Maar ik hoop serieus niet dat er rellen komen tussen de Tukker en de Duitsers, want dan pak ik m'n hakjes op en ren ik als een gek richting de Bijenkorf
Tukkers en Duitsers zijn over het algemeen toch vriendjes van elkaar?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Denk het niet. En als het toch zo zal zijn, kan je het zien aankomen en moet je van te voren al op een veilige positie gaan staan.
Ja daarom zeg ik ook : Denk het nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tukkers en Duitsers zijn over het algemeen toch vriendjes van elkaar?
Post je hyves maar gewoonquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik ook : Denk het niet
Zou ik trouwens zo mijn hyves foto hier posten?
Ja zoiets, beetje vage foto met mijn gezicht.quote:
Ja, best wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja zoiets, beetje vage foto met mijn gezicht.
I like the aviatorsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja zoiets, beetje vage foto met mijn gezicht.
Aviators?quote:
Kan aan mijn telefoon liggen, maar toen ik inzoomde leek het of zijn hoofd rood en blauw was!!quote:
Ooohquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:05 schreef Robinhoo het volgende:
Ooh ik weet het al, dat is die soort van zonnebrillen.
Zo ziet het er hier ook uit hoor, zonder te zoomen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:05 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Kan aan mijn telefoon liggen, maar toen ik inzoomde leek het of zijn hoofd rood en blauw was!!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:07 schreef Robinhoo het volgende:
OKE IK GEEF HET TOE IK HEB ZITTEN RELLEN VOOR DIE WEDSTRIJD.
Dat type zonnebril heet 'Aviator' zonnebril. De zonnebrillen die piloten dragenquote:
Dat had ik inmiddels begrepen jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat type zonnebril heet 'Aviator' zonnebril. De zonnebrillen die piloten dragen
Oh, dan ligt het niet aan je telefoonquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:05 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Kan aan mijn telefoon liggen, maar toen ik inzoomde leek het of zijn hoofd rood en blauw was!!
Ja, met m'n broertje.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef Robinhoo het volgende:
David heb jij op je hyves een foto dat je op een of andere rots staan?
Wel beter, oorpijn is weg en ik kan mijn mond weer normaal opendoen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan ligt het niet aan je telefoon
Hoe voel je je?
Hier in Oldenzaal noemen we ze nog gewoon: Pilotenbrillen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat had ik inmiddels begrepen ja
Ik heb jou uitgenodigdquote:
Ik heb gelijk alle hyves van de rest van ToFquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zag het, ik heb je geaccepteerd
Via mij makkelijk te vinden jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik heb gelijk alle hyves van de rest van ToF
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Via mij makkelijk te vinden ja
Aiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wel beter, oorpijn is weg en ik kan mijn mond weer normaal opendoen!
Gezwel drukte tegen zenuw van de kaak en tegen de buis van Eustatius
Wie gaat er met dit weer nou op zijn dak zitten?quote:
Ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:22 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wie gaat er met dit weer nou op zijn dak zitten?
Mijne ook?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik heb gelijk alle hyves van de rest van ToF
Ja.quote:
Wat is daar erg aanquote:
Ik ga je niet stalken hoor, hoogstens op je fappen.quote:
Nee, dat is een geruststellende gedachtequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ga je niet stalken hoor, hoogstens op je fappen.
Dan heb ik liever dat eerstequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ga je niet stalken hoor, hoogstens op je fappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |