abonnement Unibet Coolblue
  Admin dinsdag 28 maart 2000 @ 11:06:00 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_255554
Op de Seki fanclub plaatste Seki ZELF het volgende bericht...


Jammer dat ik eruit moest, ze hebben mij echt verkeerd neer gezet, de rest is als een diamantje gepolijst. Er is nooit de ware aard van de gesprekken of ruzie's getoond, nog het gedrag van de andere alleen de mijne (verknipt). Het is een grote poppenkast daarbinnen en daar ben ik zo vaak tegen in gegaan en de rest van de groep gaf het ook toe maar dat werd niet uitgezonden. Vele malen gekookt, spelletjes gespeeld, gemasseerd, gedold, vele wijze raad gegeven, hele gesprekken gehouden en vooral situaties gesusd. Maar op de beeldbuis gezien, NEE geen ene keer!!
Het is een grote soapserie en omdat ik dat iedere keer zei, werd het me duidelijk gemaakt om er maar goed over na te denken! Want eerlijkheid dat past niet in het spelletje daar.
Ik ga nu naar de live uitzending kijken en mijn commentaar die volgt.

Fans harstikke bedankt voor jullie steun en ik hoop dat jullie lid van de fanclub blijven, want het wordt nu nog spannender op de site dan in de bus!!!
Jullie vriend, Seki"

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 28 maart 2000 @ 11:41:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255555
[Ik heb wel een paar uur met mijn Zwager geprobeert,om op de forums te reageren maar het is bijn onmogelijk.
Alleen het lezen was ik een paar uur bezig.
Ik kan jullie niet zeggen of beschrijven wat het mijn doet,al jullie reacties en bemoedigingen ik voelde mijn echt schuldig,had het gevoel jullie te hebben laaten zaken ,maar ik weet nu wel beter.Ik zal op alle forums reageren als het sneller gaat(morgen)het is nu bijna twee uur ik stop er mee BEDANKT ALLEMAAL
SEKI(bron fansite)
pi_255556
Ben benieuwd wat 'ie van de Sekologische site vind....

Grtz,

Meerhoerman.

  dinsdag 28 maart 2000 @ 12:37:00 #4
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_255557
Hij zal jullie vinden...
Ik denk dat er al een plekje onder de bus is gereserveerd
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')