Welkom bij de Primera Division-toto voor het seizoen 2009/2010!
Hoe werkt de Primera Division-toto?
Deze toto werkt hetzelfde als de toto’s van Serie A, Premier League en Bundesliga
20 users nemen deel aan een competitie na ieder een team gekozen te hebben. Deze users spelen tegen elkaar op het moment dat hun ploegen tegen elkaar spelen in de Primera Division
Iedere user voorspelt per ronde voor elke wedstrijd de winnaar. Een 1 staat voor een overwinning van de thuisploeg, een 2 voor een overwinning van de uitploeg en een X voor gelijkspel. Aan het eind van de speelronde wordt bepaald wie de meeste juiste voorspellingen heeft gedaan, en diegene wint de onderlinge wedstrijd.
Voorbeeld: Speler A speelt met Valencia en Speler B speelt met Real Madrid. In week X, waarin Valencia en Real Madrid tegen elkaar spelen in de Primera Division, heeft A 6 juiste voorspellingen en B 5 juiste voorspellingen. De uitslag van deze wedstrijd is dan 6-5, waardoor speler A dus 3 punten krijgt.
Wat te doen bij afwezigheid/downtime?
Ben je een paar weken afwezig en kun je dan dus geen voorspellingen plaatsen, zoek dan de rondes die je niet zou kunnen voorspellen alvast op en stuur je voorspellingen voor deze weken naar mij via de PM of via primeradivisiontoto@gmail.com (dit adres ook gebruiken in geval van downtime)
Is er een prijs voor de winnaar?
Nee, deze toto is puur voor de lol (en de eer natuurlijk)
Ok, ik snap hoe het werkt. Kan ik meedoen?
Natuurlijk! Omdat we helemaal opnieuw beginnen is er in principe geen team gereserveerd, je kunt dus gewoon een team uitkiezen wat nog niet gekozen is! Doe echter wel alleen mee als je ook zeker weet dat je elke week je voorspellingen kunt posten
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"