abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76867072
We hebben de hond uitgezocht op z'n uiterlijk. We zijn helemaal niet oppervlakkig.

Ik had Lars helemaal gemist. Mafketeltje. Als hij flink blijft oefenen gaat die hand er misschien ooit in. Mooi koppie heeft hij trouwens. Om een of andere reden doet hij me denken aan een combinatie tussen Oscar (wangen?) en de jongste telg van Rockabella (oogopslag?).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 21:23:26 #202
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_76868458
Sorbootje, krijgen we ook nog een foto te zien van Isabeau in de draagdoek?
pi_76869481
Lentemeiske

Claudia, wij wilden ook een Shiba Inu, of een Akita. Misschien ooit... zulke mooie beesten
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_76874781
Japanse honden zijn mooi Akita's ook, maar wel erg zelfstandig en niet zo geschikt voor kleine huisjes geloof ik.

Lieve babyfoto's weer Die staartjes en dat speldje, leuk
pi_76883325
Ik wil graag kinderen.. en ik weet het, je vind je eigen kinderen toch wel prachtig. Maar waarom zijn babies toch altijd zo ontzettend LELIJK? Het spijt me. Mijn mening..
pi_76883346
Pff, jij lijkt op een oksel

Maar ehm ik denk niet dat we echt op je mening zitten te wachten honeyponeysugahpoegie
pi_76883372
Hm. Dat gebeurt vaker. In ieder geval.. ik blijf er bij. Stuk voor stuk vast ontzettend lief, prachtig, slim, perfect, kleine wondertjes, etc. etc. Maar toch, stuk voor stuk gewoon heel erg lelijk! Zelfs mijn vriendin is het er mee eens. En dat is een vrouw. Een klein hertje lijkt meteen op een groot hert. Enzovoort. Een klein mensje lijkt niet op een groot mens. Meer op een alien! Groot hoofd. Vreemde vormen. Etc. etc.
pi_76883720
Mwoah er zitten lelijke exemplaren tussen idd. maar ik kan niet zeggen dat het merendeel lelijk is.. er zijn echt wel hele mooie baby's.
pi_76883805
De enige mooie babies zijn je eigen babies..!
pi_76883829
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 10:55 schreef Oksel het volgende:
De enige mooie babies zijn je eigen babies..!
ja.
sure.

je hebt gelijk.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76884154
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 10:31 schreef Oksel het volgende:
Hm. Dat gebeurt vaker. In ieder geval.. ik blijf er bij. Stuk voor stuk vast ontzettend lief, prachtig, slim, perfect, kleine wondertjes, etc. etc. Maar toch, stuk voor stuk gewoon heel erg lelijk! Zelfs mijn vriendin is het er mee eens. En dat is een vrouw. Een klein hertje lijkt meteen op een groot hert. Enzovoort. Een klein mensje lijkt niet op een groot mens. Meer op een alien! Groot hoofd. Vreemde vormen. Etc. etc.
Leuk linkje voor jou... Is jouw vriendin al zo oud dan joh?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_76884465
Oksel, ik vind dat je best wel gelijk hebt, hoor. Pasgeboren baby'tjes zijn vreemde wezentjes. Maar wel om van te houden, als het je eigen broedsels zijn.
pi_76885042
Nou sorry hoor maar ik vind heel veel baby's allesbehalve lelijk, ook als ze net geboren zijn. Je hebt er hele rimpelige ingedeukte exemplaren tussen zitten, die vind ik lelijk. Maar er zijn zat baby's die mooi rozig en prachtig te wereld komen.
Zo zag ik gisteren nog een foto van verse amelie in huups facebookdinges..en die vond ik echt prachtig
pi_76885189
*zwaait naar Troel en Jochem, ook deze helaas te laat met aantrekken, het kan nog net dicht van onderen, maar schettig issie wel

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 16 januari 2010 @ 12:40:49 #215
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76886553
aaaaah Wolf; wat een schattig pakje heb je aan!! super!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 16 januari 2010 @ 14:02:30 #216
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_76889200
Suus wil haar pony laten groeien, maar dan krijg je zo'n lengte dat het of in je ogen hangt en toch te kort is voor een staartje. Of speldjes.. en speldjes is ze niet happig op. Dus zijn we aan de bandana's gegaan

En samen met haar vriendinnetje op school
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_76902634
Isabeau, je bent een knapperd

Leah lekker meisje met een wat serieuzere blik

Lishe, mooie meiden

Wolf! Wij hadden hier ook zo'n berenpakje.

MamaNik wat lief met de twee lachende kopjes naast mekaar

McLaura, knappe Thijs.

Chan, wat een leukerd Timo is! Is dat wat zo'n bumboseat?

Evie, leuk pakje met een mooie meid erin

Stef is ook zo'n mooi mannetje.

Amélie

Ik wil ook zo een meisje met veel haar.

Onze grote knul:

In bad met schuimmutsje:

Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_76920097
Ivan mooie handjes heb je he! Niels keek gisteren toevallig ook naar zijn handje, of naar papa's trui, daar zijn we nog niet over uit
Wolf wat een mooi pak! Welk merk is het en hebben ze er ook shirtjes van?
Tuniviel wat een stoere man heb je

Ook weer wat Niels Spam Hij krijgt bruine ogen, sinds vorige week is dat echt duidelijk te zien, maar op de foto's zie je het nog niet.

week 11:

week 12:
Bij papa in de Bondolino op je duimpje zuigen

ik vind die handjes zo schattig, hij aait ermee (en soms heel boos krabben)

Mama, ik zit zo vol!

Ter vergelijking, zelfde situatie maar dan in week 1

Uitgeteld na het drinken

Dat speeltje is te mooi, ik ga er gewoon scheel van kijken!

Altijd dat stomme slabbetje, maar anders spuugt hij constant zijn shirtje onder.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_76920727
Wat een lekker kleurtje heeft Wolf (nog)! Het pakje is mij iets te hysterisch.

Suus wil haar pony laten groeien? Maar hij staat haar zo goed! Ik heb op haar leeftijd hetzelfde gedaan. Toen waren haarbanden in de mode (op je hoofd zetten en dan naar voren schuiven zodat je iets kreeg wat op een kuif leek ). Een bandana is véél stoerder.

Tinuviel, ik weet niet hoe je zoon heet. Zie ik goed dat hij daar nog in een babybadje zit? Vindt hij dat leuk? Het lijkt me zo leuk om t.z.t. met Ivan in bad te kunnen spelen. Zo'n bos schuim op zijn hoofd lijkt je zoon niet echt te deren.

Oh, wat een heerlijke beer is Niels. Handjes... zeg maar gerust klauwen! En hij heeft prachtige grote ogen. Dat tuinbroekje op de laatste foto's is geweldig!

Ivan bij oma Amsterdam (hij is hier héél moe, maar hij deed zo vrolijk in bed, dus oma had hem er gretig uitgehaald!):

We zijn zo bang dat hij flaporen krijgt. Maar ik had als baby ook zulke oren, en dat is helemaal goedgekomen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_76922492
Oh, wat een mooie mannen weer hier!
Niels lekker sabbelen op je handen! Wordt echt een flinke vent hoor Twinlky!
Ivan lekker verbaasd kijken bij Oma op schoot... (en die flaporen vallen wel mee toch? Ik vind hem nu echt een heel lief koppie hebben hoor..)
Wolf, ook al zo'n lekker ding, zeker in dat pakje! (as in, waar komt dat vandaan????)
Tinuviels man, lekker in badje met schuim spelen, gelijk heb je, zou ik ook doen (als we een bad hadden).
En dan nog zo'n mooie meid die al stoer haar pony wil laten groeien. Die bandana staat haar wel heel tof hoor! Mooie Suus..
pi_76922872
Stef! Mooie jongen! Lief die foto van vader en zoon.

Wolf wat heb je een mooie blik in je ogen. En wat ben je al groot.

Isabeau met spekkie-armpjes.

Minke wat kan jij lekker gapen, meis!

Mooi profiel heeft Evie, BJ. lekker neusje!

Die kruipfoto van Seb is prachtig! Wat een mooi kind is het toch!

Haha, Lars, waren je ogen groter dan je mondje?

Lente, blij meisje met je leuke kinnetje!

Suus, wat is je haar al lang! Ik ben benieuwd of je het geduld op kan brengen te wachten tot je pony net zo lang is als de rest van je haar. Ik vond je pony trouwens ook zo leuk. Maar je mooie ogen komen nu wel meer naar voren!

Jair, wat heb je toch een heerlijk snoetje! Zulke lieve ogen!

Niels, scheetje! Die totale uitgetelde foto is echt zo lief! Die handjes. Mooie ogen ook al weer! Ik ben benieuwd hoe bruin ze worden.

Claudia, wat heeft Ivan toch een mooi stoer koppie! Die blik! En die oren vallen wel mee hoor. Misschien lijkt het zo vanwege de groei. Ko had op een gegeven moment ook hele grote oren, en het is nu weer helemaal normaal.

Kijk Huup: donkerblonde haartjes!

Ko is stoer in zijn nieuwe kinderstoel!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_76924314
Wolf

Jair in bad mooi menneke

Niels heerlijke bink dat aaien is zo lief hè twinkly

Ivan je bent zo mooi

Suus met vriendin maar zonder pony
Ze lijkt me zo'n heerlijk spontaan sociaal ding

Ko stoertje! idd donkerblond Oeks

hier worden de hele dag de buikspieren geoefend en als ze de kans krijgt trekt ze zich op tot zitten.

mijn prulleke, ten voeten uit
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 17 januari 2010 @ 15:16:33 #223
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_76924947
Maarten zegt: 'da da' tegen Amélie, Kobus, Ivan en Niels en zijn mama doet
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_76925242