Oei..quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef FP128 het volgende:
[quote][b]
Oei..niet om te katten hoor maar dit vind ik echt zo een gezicht van een toekomstige
serial killer in spe... Echt zo een gezicht van " don't mess with me ".![]()
Sorry hoor maar wat een rare opmerking. Je kan veel zeggen over baby´s en wat voor bekken ze trekken, en daar kan je ook best grapjes over maken, maar een serial killer in spé?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef FP128 het volgende:
[quote]Op woensdag 13 januari 2010 10:42 schreef lily het volgende:
Leah met kleertjes van Elin
[ afbeelding ]
Oei..niet om te katten hoor maar dit vind ik echt zo een gezicht van een toekomstige
Mijn bijdrage.
Ik weet iig iemand waar ze haar serie mee kan beginnen *pets*quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef FP128 het volgende:
[..]
Mijn bijdrage.
Spitting imagequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef FP128 het volgende:
[..]
Mijn bijdrage.
*proest* hele scherm nat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Spitting image
[ afbeelding ]
Als we dan toch gaan katten
Jezus post dan niet! Ik dacht dat ik niet tactisch was maar jij slaat allesquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef FP128 het volgende:
[..]
Mijn bijdrage.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef FP128 het volgende:
[..]
Mijn bijdrage.
Lily sommige mensen weten idd niet beter..quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:43 schreef lily het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus jij noemt het gezicht van mijn 3 weken oude dochtertje het gezicht van een toekomstige serial killer?
Ach ja, ieder zijn mening natuurlijk
maar wat een malloot ben jij
hear hear! that's why I love you.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik weet iig iemand waar ze haar serie mee kan beginnen *pets*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |