Zie je! Mn vriend zegt net, 'hey die foto's ken ik niet'quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:01 schreef Sorbootje het volgende:
Goudlokje Isabeau![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Polletje piekhaarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:27 schreef Stiemie het volgende:
Linda ik moest echt zo lachen om Lotte met de badeendZe kijkt echt zo van WTF drijft daar nou langs????
En die foto's van de meidenmeeting met Amélie, Willow en Lena![]()
![]()
![]()
Ik heb blijkbaar een verzamelaar gebakken
[ afbeelding ]
Mevrouw van Dalen die foto rechtsonder, wat een casanova![]()
Ja, ik weet niet, elke keer dat ik Isabeau zie, zie ik veel trekken van jou. Masar goed, ik heb toen niet echt op jouw man geletquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef Sorbootje het volgende:
Mc Laura, ik vind het zo leuk dat je dat zegt, want dat zegt namelijk bijna niemand. Iedereen vindt haar op mijn man lijken.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef miss_sly het volgende:
Och, Isabeautje, wat een mooike is het toch
Toch wel leuk, he Sorbootje, als iemand zegt dat ze op jou lijkt!
mjah of mensen die de ene keer zeggen dat ze als 2 druppels water, jou is en de week erop..2 druppels op r vader enzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
![]()
Vooral als je ie-de-re keer maar moet horen dat ze zo sprekend haar vader is.
I know, hier precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
![]()
Vooral als je ie-de-re keer maar moet horen dat ze zo sprekend haar vader is.
Ik reageer hier maar op die foto's danquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mjah of mensen die de ene keer zeggen dat ze als 2 druppels water, jou is en de week erop..2 druppels op r vader enzo.
Ik zou t nu ook echt niet meer weten
hier trouwens een verkapt spammetje
http://elinhuijboom.punt.nl/ heel subtiel
met meer van diezelfde foto's als die zwart witte
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
I know, hier precies hetzelfde!
Ik heb er zelfs babyfoto's van mij bij gezocht om toch iig mijn moeder te overtuigen dat er ook wat van mij in zitZe zag het gelukkig wel
ja, toch zijn ze ff vlug geschoten met de fancy camera van een vriend. en de low res. versies staan op die site (kblimiet)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik reageer hier maar op die foto's dan![]()
Ze zijn echt geweldig! Wat super om zo'n serie te hebben
Die 3e van boven, aan de tafel is echt veruit favoriet wat een ontzettend mooie dochter heb je
en om die laatste moest ik lachen. Gepekop
ik vind zelf dat ze de grove lijnen van mij heeft, botstructuur en blikken enzo..en de kleurtjes (ogen, lippen, haar enzo) van vriendliefquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:01 schreef miss_sly het volgende:
Echt een plaatje, KDWat is ze mooi!
En ik vind, op basis van foto's die ik van jou heb gezien, dat ze iig ook op jou lijkt. Van je vriend weet ik dan niet, maar ik zie er jou echt wel in
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
herkenning![]()
mn schoonmoeder was aan het kirren dat Amélie toch echt op B. leek want alle buurvrouwen en collega's van haar vonden dat ook. Ehm mja... alsof die ooit een foto van mij hebben gezien, lekker makkelijk vergelijken dan![]()
En dat terwijl ze het zelf niet eens zag toen ik een foto van mezelf liet zien!
"Goh wat een gek vestje heeft Amélie aan daar, wat ouderwets"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |