abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 maart 2000 @ 09:40:00 #1
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_255549
Medefokkers,

Ik denk dat het dooor het vertrek van sjekkie komt dat er nu hommeles in de bus is.

Ze waren in de bus allemaal bang voor de rotterdamse havenarbeider en daardoor hadden ze een band (weetjuhwel). Nu sjekkie weg is valt die band weg en wordt het weer ieder voor zich. Ze proberen allemaal het vacuum te vullen dat Sjekkie achterliet.

Uitzonderingen hierop zijn Bul en Es die zich afzijdig houden, weliswaar is Bul boos, maar dat was ie met sjek erbij ook geweest.

Tessa ontknoopt zich steeds meer als een roddeldoosje en ik vind het knap dat de anderen haar nog niet geslegen hebben, had ik allang gedaan... Of gewoon negeren.

Maar waarom Jop nou zo met Tessa omgaat..????
Vraag het mij niet..

Ik heb gesproken

Frenk

  dinsdag 28 maart 2000 @ 10:04:00 #2
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_255550
Dit soort gejeuzel onderling was er ook al voordat Seki vertrok. Wel valt mij het conflict tussen Jop en Aziz op. Deze twee zijn nu een beetje stuurloos geraakt en moeten beide weer opzoek naar evenwicht.

  dinsdag 28 maart 2000 @ 10:35:00 #3
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_255551
Ik vrees dat onze Tess de leiding naar zich toe zal proberen te trekken. Ze gaf gisteren al aan zich nu veel meer op haar gemak te voelen.
Ik vond haar in de 1e uitzending gisteren weer een dubieuze rol spelen in het gesprek buiten met Seki, vlak nadat hij de gele kaart had gekregen. Het leek of ze hem aan het uitlokken was om hem (in voetbaltermen) een rode kaart aan te smeren.
Ik begin me trouwens steeds meer te ergeren aan haar stem (ben ik de enige?).
Ik hoop dat ze maandag op het bankje zal zitten. Je weet natuurlijk niet wie er verder op de bank zullen zitten, maar ik denk dat Aziz, Bul, Ant., Esm. en misschien Job ook wel haar weg willen stemmen.
pi_255552
Quote uit Commentaar op Streams van vannacht:

quote:
op 03-28-2000 om 04:41 AM schreef Moor het volgende:
Mooi om te zien, hoe het "gat" wat Seki's vertrek achterlaat, zijn tol vannacht al begint te eisen:
Bul's ingetogen omgang met Esmeralda werd gedeeltelijk gewaarborgd door de aanwezigheid van Seki: een soort 'anker' voor Bul. Nog niet een paar uur is Seki weg, of Büllent reageert al niet meer beheerst op Jops opmerking over 'groeps-vorming'. Aziz voelt zich verstoten uit het trio-tje Jop,Ant en hemzelf, trekt naar loyaliteit met Es. en daarmee dus nu naar Bul, en polariseert zich meteen naar Jop toe: geweldige scheldpartij is het gevolg,
en de enige die sussen kan (Bul) is met eigen sores bezig. Kan nog leuk worden de komende dagen.

De polarisering tussen Jop en Aziz is m.i. niets anders dan het kenmerk van hun 'haat-liefde-paartjes-verstandhouding'. Van Aziz uit is het kwaad worden op Jop een laatste wanhopige poging om zijn aandacht vast te houden. Jop voelt vlgs. mij een gevaar dreigen voor zijn populariteit, als hij zich teveel met de roddels bezighoudt. En roept daarom hardop over 'feestjes' om geforceerd het onderwerp te veranderen.

pi_255553
quote:
op 03-28-2000 om 01:36 PM schreef Moor het volgende:
Quote uit Commentaar op Streams van vannacht:

De polarisering tussen Jop en Aziz is m.i. niets anders dan het kenmerk van hun 'haat-liefde-paartjes-verstandhouding'. Van Aziz uit is het kwaad worden op Jop een laatste wanhopige poging om zijn aandacht vast te houden. Jop voelt vlgs. mij een gevaar dreigen voor zijn populariteit, als hij zich teveel met de roddels bezighoudt. En roept daarom hardop over 'feestjes' om geforceerd het onderwerp te veranderen.


Het viel en valt mij aan de bus en voormalig BB op hoe mensen veranderen op het moment dat ze uitgeboerd worden of zichzelf eruit hoereren. Alsof er een gigantische last van ze af valt beginnen ze rechterop te lopen, hun gezicht veranderd en ze beginnen opeens van slap naar normaal te lullen. Ze voelen zich geforceerd om extra leuk en spontaan te doen op het moment van deelname en vergeten hierbij dat als ze gewoon zichzelf zijn dat alles veel beter en makkelijker gaat. Meer dan jezelf kan je niet zijn.

'Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg' zei m'n moeder altijd. Gewerkt heeft het niet, maar misschien heeft iemand anders nog baat bij haar wijze raad?

Grtz,

Meerhoerman.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')