Die lopen er niet totdat ik online kom.quote:
Zo erg is dat toch niet? Jij scoort de punten en krijgt eervolle vermelding aan de linkerbovenhoek.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die lopen er niet totdat ik online kom.
Echt ZO irritant vind ik dat, het lijkt er vaak op dat niemand zich druk maakt om air support, en dan kan ik weer mijn stinger class tevoorschijn toveren.
ik heb hem gered dat de vijand hem niet pakte, want er was niemand, alleen de vijand, en eentje lag daar al 4 seconden, toen ik besefte dat jij het niet was, toen sniperde ik hem! Anders was het bada bada boom.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Dat was ook mooi trouwens, dat met die AC-130 die ik gisteren kreeg in een Care Package bij die bus op Karachi. Ik werd gekilled en vervolgens verzamelden beide teams zich rond die parkeerplaats. Na zes keer neergemaaid te worden toen ik 'm probeerde te pakken heb ik 'm maar laten liggen
Dat klopt allebei wel ja, maar ik loop liever met shotguns als secondary.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:03 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niet? Jij scoort de punten en krijgt eervolle vermelding aan de linkerbovenhoek.
Snap ik wel; ik vind dat het neerhalen van een harrier/chopper of welke air support dan ook als een kill moet gelden (oké niet UAV lijkt me).quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat klopt allebei wel ja, maar ik loop liever met shotguns als secondary.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:58 schreef Saind het volgende:
Aug HBAR met stinger, gebruik toch altijd primary wapen.
Tevens tvp
Is het niet zo dat als je Stinger als secondary wapen hebt je langzamer loopt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:58 schreef Saind het volgende:
Aug HBAR met stinger, gebruik toch altijd primary wapen.
Tevens tvp
Yep je loopt wel langzamer. Weet trouwens niet of Marathon en Lightweight er tegen helptquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:31 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als je Stinger als secondary wapen hebt je langzamer loopt?
Even gezocht:quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:42 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Yep je loopt wel langzamer. Weet trouwens niet of Marathon en Lightweight er tegen helpt
Bron: http://denkirson.xanga.com/715966769/modern-warfare-2/quote:On movement speed (player speed is determined by the weapon in his primary slot):
SMGs and Sniper Rifles have a Speed of 100%
Assault Rifles have a Speed of 95%
Machineguns have a Speed of 87.5%
Riot Shield has a Speed of 80%
A player can pick up another weapon and keep the movement speed of the weapon he spawned with.
Weird ik was er heilig van overtuigd dat als ik switch naar mijn handgun ik veel sneller loop, maar volgens deze stelling zou dat dus niet uit moeten maken...quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Even gezocht:
[..]
Bron: http://denkirson.xanga.com/715966769/modern-warfare-2/
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Even gezocht:
[..]
Bron: http://denkirson.xanga.com/715966769/modern-warfare-2/
Dit is echt faal. rennen met een barett .50quote:SMGs and Sniper Rifles have a Speed of 100%
Dit is toch ook achterlijk? Met een sprint perk kan je dus gewoon de zwaarste machine guns op pikken?quote:A player can pick up another weapon and keep the movement speed of the weapon he spawned with.
Dan loopt dus niemand meer met een stinger/javelinquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:33 schreef _GdR_ het volgende:
waarom geven ze niet alle equipment een gewicht en tellen dat bij elkaar op en bepalen dan wat de snelheid is aan de hand van de totale kilo's oid
Javelin loopt toch niemand mee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:49 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dan loopt dus niemand meer met een stinger/javelin
Ik ken een kerel die vrijwel elk potje wel een aantal javelinkills maaktquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:58 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Javelin loopt toch niemand mee.
The javelin goes, up and up. And down.![]()
0 killz
ideaal toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:49 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dan loopt dus niemand meer met een stinger/javelin
Gewoon voor Predator Missile - Harrier Strike - Pavelow kiezen. Een Chopper Gunner als derde killstreak vind ik alleen handig bij een map als Wasteland en Highrise (bij andere maps gaat toch iedereen binnen zitten) en bovendien heb ik al vaak genoeg meegemaakt dat m'n Harrier maar twee of drie kills maakte. Als er een Pavelow in de lucht is komen ze toch wel naar buitenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:05 schreef Agiath het volgende:
Gebruik al tijden geen Care Package meer, gezeik met die pakketjes telkens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |