abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:24:10 #176
221559 JarnoF
De goede goedzak
pi_76751766
Dan moet je dus in principe je ninja perk instellen. Dan ben je onzichtbaar voor heartbeatsensors

Ik werk zelf meestal met de perks:
Marathon => lightfeet => Commando pro
Ideaal om te knifen, of te rushen naar de volgende campsethoeren.

Maarja, dat is mijn visie op dit magische spel
Steek geen moeite in een vrouw, maar je penis
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:30:42 #177
283319 BobLeSponge
Doet Bob Spongen
pi_76751916
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:19 schreef BobLeSponge het volgende:
Ik heb nu geen mic en ik hoor iedereen echt kut. Ik versta d'r geen flikker van. Scheelt dat als je zelf een mic op je hoofd hebt? Hoor je de stemmen dan alleen door de koptelefoon?
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:21 schreef zatoichi het volgende:
Yup veel beter; ik heb een dts systeem staan, maar hoor er niets door, en door de koptelefoon versta je gewoon alles.
Maakt het dan ook nog iets uit of je die gewone headset met kabel hebt, of die draadloze? dan ga ik hem vandaag nog halen.

edit: zelf het antwoord al gevonden: de konig (niet originele van microsoft) is 19 euro en:
quote:
geen twijfel bestaat dat deze headset beter is dan het origineel.

+ kan harder
+ iedereen verstaat je beter
+ sterke draadverbinding
+ kan tegen een stootje
+ zit lekker

vrienden van mij hebben deze headset ook aangeschaft en er ook van overtuigd dat deze beter is dan het origineel.

Het origineel gaan vaak stuk door de stechte trekontlasting van de kabel. deze gaat kapot bij de mute knop.

super product

[ Bericht 13% gewijzigd door BobLeSponge op 13-01-2010 09:36:51 ]
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:34:23 #178
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_76751987
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:15 schreef mindyourstep het volgende:
Ik erger me dus rot aan die heartbeat sensor, die gasten zien je niet eens en gooien granade , dood:(
Inderdaad de Ninja Perk, heb je dat probleem niet meer.

Ben gisteren begonnen te spelen met een silencer op mijn SCAR (Bling Pro), Cold Blooded Pro en Ninja (moet de Ninja Pro nog unlocken).

Dit werkt heerlijk voor me, gasten zien je niet als je schiet op hun radar en je kan erg dicht bij ze in de buurt komen voordat ze door hebben dat je van het andere team bent *o*
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:34:58 #179
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_76751999
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:30 schreef BobLeSponge het volgende:

[..]

[..]

Maakt het dan ook nog iets uit of je die gewone headset met kabel hebt, of die draadloze? dan ga ik hem vandaag nog halen.
Ik heb de officiële met kabel
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:44:39 #180
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_76752211
Draadloze headset Zoooooo veel beter dan dat standaard rotding!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_76752242
heeft iemand een idee?
quote:
alleerst beetje wazig:
Zaterdag zat bij een vriend te knallen.
Hij had net prestige gedaan, en eindige als eerste.
Met 17- 2- ? bij het andere team zat iemand met 17- 0- ?
Hij heeft toen win a team death match with top score en nog iets in die trant gehaald.
Toen ging er iemand weg als ik het goed zag en in eens had hij 1640 punten ipv 1740.
En dus niet meer boven aan (vandaar dat het goed opviel).
iemand wel is eerder gehad?
En enig idee wat het is?
Een avondje tatical op de ps3 moet wel kunnen.
Ik sta in de lijst voor ps3, zou kunnen dat mijn lijst vol zit laat met het dan ff weten, maak ik ruimte.
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:20:09 #182
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_76753041
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:44 schreef Rossdale het volgende:
Draadloze headset Zoooooo veel beter dan dat standaard rotding!
Ik wil deze
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_76753156
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:15 schreef mindyourstep het volgende:
Ik erger me dus rot aan die heartbeat sensor, die gasten zien je niet eens en gooien granade , dood:(
Of veel blijven bewegen; die heartbeat sensors hebben een refresh rate (net zoals UAV) wat ik dus vaak doe is, eerst langs b.v. de ingang van een huisje lopen, vervolgens omdraaien en toch naar binnen.

Uberhaupt wordt de UAV veel te weinig kapot geschoten. Gisteren in HTDM ook maar even elke keer een UAV gelijk kapot schieten; kost een reload of twee, maar ik heb toch scavenger.

Ook leuk met HTDM is dat je elkaar kapot kan schieten. Salomon loopt mij gisteren achterna, maar omdat ik mij omdraaide en weer terug liep schrok hij en schoot hij met zijn shotgun...

Levert leuke situaties op.
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:34:20 #184
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_76753541
Je kunt ook lui die je carepackage stelen helemaal kapot maken
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:50:47 #185
283319 BobLeSponge
Doet Bob Spongen
pi_76754122
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:34 schreef KneusTeun het volgende:
Je kunt ook lui die je carepackage stelen helemaal kapot maken
Ik gebruik een carepackage waar niets leuks in zit ook vaak als bait. Als vliegen op stroop...
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:53:22 #186
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_76754222
Ik heb het meer over teammates, die lui die gewoon opzoek zijn naar andermans rewards.
pi_76754394
Ik had ooit in een potje een carepackage voor een teammate 'bewaakt' omdat hij kapot geschoten was. Hij kwam em weer halen, dus ik zei maar zelf zo van "thanks mate .. no problem!" want hij reageerde niet. Bleek dat ie geen headset had kreeg ik later een berichtje van "thx 4 savin the care package m8". Dat vond ik wel tof
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:59:37 #188
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_76754448
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:23 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Uberhaupt wordt de UAV veel te weinig kapot geschoten. Gisteren in HTDM ook maar even elke keer een UAV gelijk kapot schieten; kost een reload of twee, maar ik heb toch scavenger.
Als ik straks One Men Army heb maak ik wel een class aan met de Stinger, als ik die nu als Secondary ga dragen ben ik echt te langzaam...
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:02:25 #189
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_76754550
Je kunt ook als je dood gaat snel van class wisselen. Ik heb twee identieke classes, alleen heeft de een een gun als secondary weapon en de ander een stinger
pi_76754649
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:02 schreef Rossdale het volgende:
Je kunt ook als je dood gaat snel van class wisselen. Ik heb twee identieke classes, alleen heeft de een een gun als secondary weapon en de ander een stinger
Ja precies dat heb ik ook zo. Eerste altijd standaard Stinger maar nu die M93 Rafica als secundary. Ik negeer nu ook vaak de dingen in de lucht totdat ik er ook maar 1 keer door doodgeschoten word. Dan zijn ze de mijne
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:05:34 #191
221559 JarnoF
De goede goedzak
pi_76754665
Ik heb persoonlijk een hekel aan carepackages. Vooral wanneer je team er 1 laat komen op de plaats waar jij op dat moment loopt. Boink, headache.. uiteraard dood.
Verder heeft een carepackage te veel en te vaak een UAV, CounterUAV, of Ammo.. Ik schiet er dan liever 1 extra neer, waardoor de predator missile gebruikt kan worden.
Bovendien tellen de kills, welke worden gemaakt door de reward die in je carepackage zit, niet mee voor je killstreak.
----------------------------------------------

Heb net even gespeeld in Estate. Iedereen van m'n team zat in het huisje te campen, terwijl ik, als een ware John Rambo, de tegenstanders kon afmaken. Pas op het moment dat ik dood ging, kwamen de schijterds naar buiten. Toch de Choppergunner ingezet en toen alle kills voor hun neus weggejat
Niet je team coveren, geen kills als presentje
pi_76755131
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:05 schreef JarnoF het volgende:
Ik heb persoonlijk een hekel aan carepackages. Vooral wanneer je team er 1 laat komen op de plaats waar jij op dat moment loopt. Boink, headache.. uiteraard dood.
Verder heeft een carepackage te veel en te vaak een UAV, CounterUAV, of Ammo.. Ik schiet er dan liever 1 extra neer, waardoor de predator missile gebruikt kan worden.
Bovendien tellen de kills, welke worden gemaakt door de reward die in je carepackage zit, niet mee voor je killstreak.
----------------------------------------------

Heb net even gespeeld in Estate. Iedereen van m'n team zat in het huisje te campen, terwijl ik, als een ware John Rambo, de tegenstanders kon afmaken. Pas op het moment dat ik dood ging, kwamen de schijterds naar buiten. Toch de Choppergunner ingezet en toen alle kills voor hun neus weggejat
Niet je team coveren, geen kills als presentje
Tja als je HTDM speelt zul je wel moeten; veel verder dan 5 kill streak kom je moeilijk... Had gisteren in ieder geval een attack helicopter in mijn care package, en daarmee wonnen we de game ruim. Maar zelfs met een UAV kom je een heel eind in HTDM.

Eergisteren met de fokkers inderdaad meegemaakt dat ik werd gespawned en die rode rook zag, dus gelijk weg daar, vervolgens werd een andere fokker gespawned, loopt eropaf... boom care package op zijn hoofd. Zag er wel mooi uit vanuit mijn point of view.
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:18:32 #193
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_76755154
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:04 schreef Parvus het volgende:

[..]

Ik negeer nu ook vaak de dingen in de lucht totdat ik er ook maar 1 keer door doodgeschoten word. Dan zijn ze de mijne
Ik word er bijna niet door gepakt met mijn Cold Blooded aan, behalve als er teammates om me heen staan bij een harrier

Magoe, wel een idee inderdaad om nog een class met Stinger te hebben. Zit sowieso nog te stoeien met die classes hoor

Denk dat ik een 2e class aanmaak met UMP + silencer & stinger, marathon pro, cold blooded pro en steady aim. Kan ik IIG vervelende UAV's uit de lucht mikken en als ik dan dood ga pak ik mijn originele sneak-class weer
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:20:10 #194
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_76755232
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Tja als je HTDM speelt zul je wel moeten; veel verder dan 5 kill streak kom je moeilijk... Had gisteren in ieder geval een attack helicopter in mijn care package, en daarmee wonnen we de game ruim. Maar zelfs met een UAV kom je een heel eind in HTDM.

Eergisteren met de fokkers inderdaad meegemaakt dat ik werd gespawned en die rode rook zag, dus gelijk weg daar, vervolgens werd een andere fokker gespawned, loopt eropaf... boom care package op zijn hoofd. Zag er wel mooi uit vanuit mijn point of view.
Dat was ik Ik spawnde precies onder een care package. Ik had dan ook het emblem "shortest life" die ronde
pi_76755629
Ik heb iets vaags,lijkt wel een bug ofzo. Ik heb nu als killstreakrewards Harrier, PaveLow, Choppergunner.. ik vind hem heerlijk, zodra die Harrier de lucht in is heb je vrijwel meteen PaveLow.. en die twee tegelijk werkt best lekker, en dan de choppergunner als toetje.

Maar sinds ik hardline pro aan heb staan krijg ik geen 3e killstreak??? Nu al 3 keer achter elkaar gehad dat de Harrier en PaveLow zwaar aan het ownen zijn maar de choppergunner blijft uit?
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:32:02 #196
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_76755656
De kills van de pavelow tellen niet mee voor je killstreak, bugje
pi_76755816
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:32 schreef Rossdale het volgende:
De kills van de pavelow tellen niet mee voor je killstreak, bugje
Oh dat wist ik niet.. lekker dan.. thnxs, weet ik dat ik ff anders moet tellen
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:41:46 #198
221559 JarnoF
De goede goedzak
pi_76756020
Klopt, door een bug werken de kills van je pavelow niet mee voor je rewards.
Behalve als je de pavelow inzet en zelf snel een persoon vermoord, voordat de pavelow iemand vermoord. Dan tellen ze namelijk wel weer mee (niet mijn ervaring, maar van een kameraad).

Of het werkt, naja dat zal ik wel even een keer gaan uitproberen.
De pavelow is een heerlijke reward.. tenzij er stingermensjes rondlopen
pi_76756236
Ja dat was juist het mooie, er waren geen stingermensjes! En niemand ging schuilen ook!
En ik lag ergens heel erg goed verscholen en de kills bleven maar komen, dus ik dacht dit gaat hem helemaal worden.. MEGA killstreak, eindelijk!! En toen kreeg ik dus geen choppergunner

volgens mij heeft iedereen mij toen gemute
pi_76760570
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 08:55 schreef Rossdale het volgende:
Teun en Mainframes... zomaar een beetje zonder mij aan het spelen
Hoho, ik was er niet bij gisteravond.

Was aan het spelen met de wasmachine en droger van mijn ouders (lees avontuur hierboven)

Ik stuur je natuurlijk altijd een invite, ook al kijk je een film
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')