Heb ik niks van gemerktquote:
Ja deze avond was ook niet mijn idee van een ideale avond.quote:
Kijk, dat zijn de goede berichten!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:51 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb zelfs een flag gecaptured en gescoord!!!!
zo te zien HTDMquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:47 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ja deze avond was ook niet mijn idee van een ideale avond.
Even bij mijn ouders gegeten, bleken ze een nieuwe wasmachine te hebben gekocht die even neergezet moest worden.
Zal er geen lang verhaal van maken maar alles ging mis met het plaatsen van de nieuwe wasmachine en drogerNooit geweten dat er zoveel mis kon gaan
![]()
![]()
Was om 23.00 pas thuis![]()
Maar doe de volgende keer weer mee, hoe ging het vanavond? Wat hebben jullie gedaan? CTF/Domination/etc
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:21 schreef zatoichi het volgende:
Yup veel beter; ik heb een dts systeem staan, maar hoor er niets door, en door de koptelefoon versta je gewoon alles.
Hardcore Team DM (leuk)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:47 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan? CTF/Domination/etc
Ik heb een mult-knifekillquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:51 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb zelfs een flag gecaptured en gescoord!!!!
het was een goed leuk avondje vooral dat HTDM,quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hardcore Team DM (leuk)
Groundwar (sux, veel te druk)
Domination (aardig maar druk craplevel)
2x Demolition (super fun)
En op het einde paar x Team Deathmatch
Leuk avondje, elkaar door de game loodsen etc
Gister 26-0 gespeeld op Favela met Team Deathmatch ;Dquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:48 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Gisteren postte ik nog dat ik nog nooit een harrier had gebruikt, en gisteravond kreeg ik heb 2x! Dus je weet nooit...
Dat kan je zelf doenquote:Op woensdag 13 januari 2010 02:15 schreef Silver_Shark het volgende:
zet mij ook ff in die lijst ign is SunZero
ben bijna prestige 4 =)
heb een k/d van 1.17 maar boeit me niet echt
Vond ik ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 02:15 schreef Bananenman het volgende:
Demolition is gewoon het vetste imo, jammer dat we dat laatste potje compleet weggevaagd werden door die gasten maar het potje daarvoor op Skidrow was supervet. Voor herhaling vatbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |