Ja idd, schijt aan die stats. Gewoon gaan en raggen. Dat gecamp pfffquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:03 schreef DeeBee het volgende:
Uhu.
Dat is echt tof, maar zit er niet echt in online, behalve als je een clan hebt.
Net een paar potjes saboteur gespeeld of zo, met die neutrale bom die je moet plaatsen. Ik ook telkens pushen om te planten, plant...word gekilled...en je teammates zitten vrolijk te campen in je eigen basis met een sniper.
Gelukkig was de 2e rush succesvoller, toen kwamen er wel 2 mee, maar dat is echt frustrerend als niemand meespeelt en alleen aan de kills denkt.
Lijkt me ook wel keer interresant iddquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:39 schreef BobLeSponge het volgende:
Ik zit net op m'n gemak deze video te bekijken:
Wat een teamwork! Gaaf hoor. Dat wil ik ook! Alleen die lijers op internet rennen allemaal een andere kant op!
Zo nu zijn we al met z'n drieenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel keer interresant idd
Ik geef helemaal niets om stats, vind het juist leuk om tactisch te spelen. CTF (en Domination in mindere mate) vereisen toch echt samenwerking. Natuurlijk heb je mensen nodig die erg goed allround en precies kunnen fraggen maar ik vind het niet erg om een heel potje een domination point te bewaken of met een wapen/shield te lopen waarmee een missie behaald kan worden. Ik ben bijvoorbeeld erg slecht om te overleven in een situatie waar 10 mensen op elkaar staan te schieten terwijl anderen daar weer zeer bedreven in zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel keer interresant idd
Maar toch is het erg handig als je bijvoorbeeld CTF speelt dat je van elkaar weet dat sommige mensen de vlag verdedigen en als ie gepakt wordt er achteraan gaan en dat sommige mensen de vlag proberen te gaan pakken en de drager beschermen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:34 schreef KneusTeun het volgende:
Team deathmatch zit dit soort tactiek ook zeker wel in als je goed speelt.
Op die video is het wel duidelijk gespeeld, maar idd echt jammer dat je gewoon niet online kan spelen met een TEAM.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:39 schreef BobLeSponge het volgende:
Ik zit net op m'n gemak deze video te bekijken:
Wat een teamwork! Gaaf hoor. Dat wil ik ook! Alleen die lijers op internet rennen allemaal een andere kant op!
Waarom kan dat niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:06 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Op die video is het wel duidelijk gespeeld, maar idd echt jammer dat je gewoon niet online kan spelen met een TEAM.
Iets van 2% kans toch? Ik ga iig naar huis om een paar potjes te spelen. Vanavond trouwens ook m'n mic ophalen. Kan ik eindelijk terug roepen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet?
Je maakt een party met je team, joint een match en de "vreemde" mensen die bij je team komen laat je zelf rondhobbelen. Als je van je teammaten maar weten wat ze (gaan) doen....
4 dus. Interesse om vanavond (na 22:00) wat tactische games te doen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:07 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Zo nu zijn we al met z'n drieen
Ik bedoel het vinden van een nuke in een carepackage.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als je in een party zit en je zoekt dan een game zit je altijd bij elkaar?
Ik heb wel interesse in een keer wat te gamen maar vanavond na 22.00 uur kan ik niet. Andere keer.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:32 schreef Doopy-X- het volgende:
4 dus. Interesse om vanavond (na 22:00) wat tactische games te doen?
Als dit geen grap is, ben je de eerste. Want volgens mij kan het niet, de emp is het hoogste. Als het toch wel kan is de kans letterlijk 1 op de 100.000 of zo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:11 schreef Parvus het volgende:
Had net een nuke in een Emergency Airdropis dat nieuw??
22:00, uh, oke.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
4 dus. Interesse om vanavond (na 22:00) wat tactische games te doen?
Tuurlijk kan het, maar dit was duidelijk gespeeld, ik bedoel de vijanden deden letterlijk niks.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet?
Je maakt een party met je team, joint een match en de "vreemde" mensen die bij je team komen laat je zelf rondhobbelen. Als je van je teammaten maar weten wat ze (gaan) doen....
Kan er niks aan doen, ik vind het gewoon toffer dan 1st person, terwijl ik van te voren zoiets had van 3rd person, waarom moet dat nou weer?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:10 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
haha it's like you read my mind
Dat kan nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:11 schreef Parvus het volgende:
Had net een nuke in een Emergency Airdropis dat nieuw??
zo denk ik er nu nog steeds overquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:01 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, ik vind het gewoon toffer dan 1st person, terwijl ik van te voren zoiets had van 3rd person, waarom moet dat nou weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |