Predator - Harrier - Chopper Gunnerquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Gewoon voor Predator Missile - Harrier Strike - Pavelow kiezen. Een Chopper Gunner als derde killstreak vind ik alleen handig bij een map als Wasteland en Highrise (bij andere maps gaat toch iedereen binnen zitten) en bovendien heb ik al vaak genoeg meegemaakt dat m'n Harrier maar twee of drie kills maakte. Als er een Pavelow in de lucht is komen ze toch wel naar buiten![]()
Ik zie er wel eens lui mee lopen maar die gebruiken hem om bepaalde plekken te 'bombarderen' ipv helos mee neer te halen hehequote:Op woensdag 13 januari 2010 17:58 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Javelin loopt toch niemand mee.
The javelin goes, up and up. And down.![]()
0 killz
is die bug niet al achterhaald en opgelost dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:33 schreef kutkabouter het volgende:
gisteren dus in een gebugged potje terecht gekomen waarin iedereen dus aan de lopende band javelins af liep te schieten
ik doe er niet meer aanquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:11 schreef KneusTeun het volgende:
Gaat mainframes vanavond nog aan de cod?
En wie nog meer?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Dat komt doordat ze je dus wel zien, op hun heartbeat sensor
quote:
Je echte naam is Jan peter?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:33 schreef Doopy-X- het volgende:
Met oog het het (hopelijk) vallen van het kabinet vanavond ben ik waarschijnlijk niet online. Misschien later op de avond nog even maar dat ligt eraan hoe alles zich ontwikkeld....
Jammer want tactical spelen zoals gisteren beviel me prima
Echt wel, moet even mijn frustraties kwijt over die kras op mijn voorruit van mijn auto.... Maar halve meter grootquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:11 schreef KneusTeun het volgende:
Gaat mainframes vanavond nog aan de cod?
En wie nog meer?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar gaat een droom aan diggelen
Die MLG?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
Weet je trouwens wat die headset kost?
Ik ga denk ik wel voor een pc aansluiting, dan zet ik er wel een adapter tussen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mooi werk die dingen, ga er toch eens serieus over nadenken.
Blijf toch wel een tijd gamen en dan valt de prijs misschien ietwat mee
je bedoelt dat eentje voor een 360 mogelijk niet aangesloten kan worden op de 720?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ga denk ik wel voor een pc aansluiting, dan zet ik er wel een adapter tussen.
Kan ik hem eventueel voor pc en xbox 720 gebruiken! anders duur geintje
Ik kom dr zo an!quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
je bedoelt dat eentje voor een 360 mogelijk niet aangesloten kan worden op de 720?
PC aansluiting blijft gelijkt en hoeft er alleen een adapter gemaakt te worden?
Ik ga etters doodschieten... (moet straks alleen ff vriendin ophalen)
En dat in één regelquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
je bedoelt dat eentje voor een 360 mogelijk niet aangesloten kan worden op de 720?
PC aansluiting blijft gelijkt en hoeft er alleen een adapter gemaakt te worden?
Ik ga etters doodschieten... (moet straks alleen ff vriendin ophalen)
krijg ik nu een sticker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |