Ja, maar dit is geen automatische incasso, dit is een door jouw geaccodeerde overschrijvingquote:
Dat onderscheid was ik even kwijt.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dit is geen automatische incasso, dit is een door jouw geaccodeerde overschrijvingAnnuleren kan derhalve niet.
Niets. Ja, aangifte doen en de verkoper het geld laten terugstorten. Maar waarom denk je dat de verkoper zich niet aan de afspraken zal houden? Als je dat denkt kun je het de volgende keer het beste via Paypal of CC betalen, daar kun je je geld makkelijker terughalen.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:07 schreef Fashination het volgende:
Ik wilde het weten omdat het voor kan komen dat de tegenpartij zich niet aan de afspraken houdt. Wanneer dit gebeurd, wat kan ik dan doen om de betaling terug te draaien?
Hem aan zijn verplichtingen herinneren en dat je anders je geld terug wilt, wil dat niet werken kan je naar de rechter.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:07 schreef Fashination het volgende:
Ik wilde het weten omdat het voor kan komen dat de tegenpartij zich niet aan de afspraken houdt. Wanneer dit gebeurd, wat kan ik dan doen om de betaling terug te draaien?
Niets. Je kunt de andere partij op zijn verplichtingen wijzen en eventueel voor de rechter slepen. De betaling terug draaien is echter niet mogelijk.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:07 schreef Fashination het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |