Shhht dat ziet het gros hier toch nietquote:
Dat is een R8 sukkelquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Shhht dat ziet het gros hier toch niet
Dan ben je nu dus oud en verlept. Jammerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:51 schreef Tristessa het volgende:
Sorry. Heb alleen een foto van mijn zus, maar ik lijk heel erg op haar.
[ afbeelding ]
Goed planquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:53 schreef Tristessa het volgende:
Nou dit oude verlepte scharminkel gaat maar even neuken of zo..
Inderdaad, even wennen hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:53 schreef neen het volgende:
[..]
Ik had die nieuwe icon moeten gebruiken
Wat hij zegt!quote:
Ik heb toch liever die groene E46quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Maharbal pimpt hierin:
[ afbeelding ]
en niet hierin
[ afbeelding ]
En Tristessa is tof.
Ik hoor het wel weer. Jij verplaats je in zo'n hokquote:
Stimmt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:55 schreef neen het volgende:
2 faalwagens als je het mij vraagt
Jammer, het is het net niet gewoonquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:57 schreef Paladijn het volgende:
Stimmt.
Maar het fallussymbool in de R8 is wel door een nederlander ontworpen!
ok.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef Tristessa het volgende:
Ja hallo, als jullie meer vrouwen willen, moet het hier vooral NIET over auto's gaan.
Over bier.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:02 schreef justmattie het volgende:
Waar praten vrouwen dan graag over met mannen
Had je stoelverwarming in dat dingquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:05 schreef Maharbal het volgende:
Wordt de een verbeterd door iemand die zegt dat het een R8 is ipv een A8....wil de andere een A8 posten post ie een S8.
Stelletje faalhazen.
Ja de auto's zijn netjes afgeleverd. Ik heb zelfs met de Eos even met de kap open gereden, dat MOEST gewoon. Pre-zomerkriebels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |