SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aka. De statman
heb al eens een permban gehad, maar heb yvonne weten te overtuigen dat ik terug mocht komenquote:Op maandag 11 januari 2010 19:28 schreef Stofje het volgende:
Het zou de mods sieren hier nu direct een slotje op te zetten en een permban aan te vragen voor deze knakker.
Dat bedoel ik. yvonne moet eens wat minder coulant worden.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:28 schreef Biskwie het volgende:
[..]
heb al eens een permban gehad, maar heb yvonne weten te overtuigen dat ik terug mocht komen
zou knap zijn aangezien bij 300 dit topic opslot gaatquote:Op maandag 11 januari 2010 19:30 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Je laatste post + 500?
Hoop jequote:Op maandag 11 januari 2010 19:32 schreef Biskwie het volgende:
[..]
zou knap zijn aangezien bij 300 dit topic opslot gaat
nee, ff OP lezen, staat netjes: ik kom terugquote:Op maandag 11 januari 2010 19:32 schreef Dirkh het volgende:
Zelfmoord topic?
Net als Jezus voor ons deed?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:33 schreef Biskwie het volgende:
[..]
nee, ff OP lezen, staat netjes: ik kom terug
Ja godverdomme, wat is dit dan voor kuttopic.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:33 schreef Biskwie het volgende:
[..]
kutquote:Op maandag 11 januari 2010 19:33 schreef Biskwie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |