abonnement Unibet Coolblue
pi_79918416
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 23:07 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Liever een nieuw model, ik vind die bakstenen dan weer niet iets. Het heeft wel zijn charme, maar het ziet er meteen zo antiek uit. Ik vind het inderdaad wel een beetje een gok met de LPG installatie, maar als men het pas recentelijk erin heeft gefrot dan moet er toch niet zo veel problemen mee zijn, denk ik zo.
Valt wel mee, meestal. Je hoort alleen de probleemverhalen
Mijn LPG installatie is origineel uit 1986 en werkt na 24 jaar nog steeds prima.
pi_79918577
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 23:09 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Valt wel mee, meestal. Je hoort alleen de probleemverhalen
Mijn LPG installatie is origineel uit 1986 en werkt na 24 jaar nog steeds prima.
Tja, nog tips voor modellen? Ik vind trouwens de diesels nog wel redelijk prijzig, en icm de veel hogere wegenbelasting tov de LPGtjes, is het niet echt een kostenverstandige optie dacht ik zo.
pi_79918704
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 23:13 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Tja, nog tips voor modellen? Ik vind trouwens de diesels nog wel redelijk prijzig, en icm de veel hogere wegenbelasting tov de LPGtjes, is het niet echt een kostenverstandige optie dacht ik zo.
Diesel en LPG scheelt momenteel niet zoveel, omdat diesel relatief goedkoop is nu.
Maar LPG is wel een stuk schoner, vooral met G3.
En het voordeel is dat je op benzine verder kan als je LPG op is. Dus ook op vakantie rij je zo 900km zonder tanken, in noodgevallen.
pi_79918806
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 23:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Diesel en LPG scheelt momenteel niet zoveel, omdat diesel relatief goedkoop is nu.
Maar LPG is wel een stuk schoner, vooral met G3.
En het voordeel is dat je op benzine verder kan als je LPG op is. Dus ook op vakantie rij je zo 900km zonder tanken, in noodgevallen.
Ik heb zelf nu al jaren inderdaad en LPG g3 installatie, zelf laten inbouwen, en het bevalt mij inderdaad tot nu toe prima. Alleen die auto is een beetje te klein, en frans, dus ja alles is al aan het trillen als de ziekte.
pi_79918892
De hele "40"-serie moet je niet op gas gaan rijden, is vragen om problemen. Zijn sowieso geen echte Volvo's . Koop of een 940 of een 850, daartussen niets .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_79918966
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 23:22 schreef r8ality het volgende:
Koop of een 940 of een 850, daartussen niets .
Ik wil geen baksteen
pi_79919174
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 23:24 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ik wil geen baksteen
Dan koop je alsnog een ronde versie, en trek je genoeg geld uit voor onderhoud .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  zaterdag 3 april 2010 @ 23:42:11 #158
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_79919582
Hier nog een fanboy, heb een V50 2.4 summum MY05.

Ik zoek er overigens nog een cd-wisselaar voor...
Ik heb al een boek.
pi_79946567
Ik ontving een e-mail met het volgende:
quote:
Geachte heer xxxxxxxxx,

Zoals u ongetwijfeld via de media heeft vernomen, is er een akkoord gesloten tussen Ford Motor Company en de Zhejiang Geely Holding Group over de overname van Volvo Car Corporation. De verkoop van Volvo Cars is hiermee een feit. Hoe wij daar als Volvo Cars Nederland tegenover staan? Heel positief. Eerlijk is eerlijk, ook wij moesten wennen aan het idee, maar de plannen van de nieuwe eigenaar zijn veelbelovend en geven ons veel vertrouwen.

De nieuwe eigenaar wil investeren in de toekomst van Volvo als premium automerk. Volvo moet verder groeien, met behoud van het eigen karakter. Voor ons als Zweedse autoproducent gaat China, sinds 2009 de grootste automarkt ter wereld, nu een rol van betekenis spelen. Dit geeft ons de kans om in eigen beheer producten te ontwikkelen waarmee we óók in Europa kunnen groeien.

Geely begrijpt onze Zweedse oorsprong, ons Zweedse hart en onze rijke historie. Volvo Cars wordt dan ook niet geïntegreerd met Geely Automotive, maar zal direct rapporteren aan de Zhejiang Geely Holding Group, de moedermaatschappij van Geely Automotive. Volvo Car Corporation wordt een onafhankelijk bedrijfsonderdeel met een Zweedse leiding. Volvo blijft dus Zweeds. Misschien wel Zweedser dan we de afgelopen tien jaar waren.

Kortom, ook met een nieuwe, Chinese aandeelhouder blijft Volvo ongewijzigd een Zweeds premium automerk met de service, de kwaliteit en de aandacht voor de mens zoals men dat van ons gewend is. Veiligheid, modern Scandinavisch design en zorg voor het milieu blijven onverkort onze merkwaarden. Volvo blijft Volvo. Mijn collega’s en ik zijn er van overtuigd dat er een mooie toekomst voor ons ligt en gaan er vanuit dat u dit vertrouwen met ons deelt.


Met vriendelijke groet,
Volvo Cars Nederland B.V.
Klinkt positief!
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_79960080
quote:
Op zondag 4 april 2010 21:28 schreef S2Madness het volgende:
Ik ontving een e-mail met het volgende:
[..]

Klinkt positief!
Het klinkt inderdaad hoopvol.
pi_79967856
Ik las al op verschillende sites (autoweek bijv) dat mensen gelijk geen Volvo meer gingen kopen omdat hij in handen van Chinezen kwam. Zulke mensen verdienen het niet eens om in een Volvo te rijden.
pi_80017079
900km (inclusief bergen) gereden met 1800 kilo erachter (ambulance + circuitGolf) zonder een centje pijn. Bouwkwaliteit Volvo 240 .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_80019203
quote:
Op maandag 5 april 2010 15:04 schreef Pas259 het volgende:
Ik las al op verschillende sites (autoweek bijv) dat mensen gelijk geen Volvo meer gingen kopen omdat hij in handen van Chinezen kwam. Zulke mensen verdienen het niet eens om in een Volvo te rijden.
Helemaal als ze dat geheel als merk bedoelen, alsof 't ook nog met terugwerkende kracht van toepassing is op de reeds gemaakte tanks
pi_80035378
quote:
ebben ze in deze economische crisis bij volvo nog wat achterlichten van het vorige model audi A4 op de kop kunnen tikken?

Verder wacht ik nog altijd op het moment dat ze bij volvo hun gebruikers via een hardnekkige pieptoon gaan dwingen om een helm te dragen in de auto.

Volvo, op en top chinees!

Voor de rest op het eerste gezicht wel een nette wagen.
Over de nieuwe S60 op autoweek.nl
pi_80244987
Mijn upgrade van de Peugeot 107:





Hij was wat smerig, maar met dat weer was er geen beginnen aan...
(de foto's zijn duidelijk van verschillende dagen)

1999 C70 2.0T (chipped) 112.000 km

Eindelijk een echte auto
My Flickr ~~~ Life is like a beautiful melody, only the lyrics are messed up...
Sony Alpha 550
Volvo C70 convertible
  maandag 12 april 2010 @ 22:56:23 #166
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_80246716
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:10 schreef r8ality het volgende:
900km (inclusief bergen) gereden met 1800 kilo erachter (ambulance + circuitGolf) zonder een centje pijn. Bouwkwaliteit Volvo 240 .
Met 35km/u een bergje op is niet echt je-van-het hoor

Maar hij heeft het wel zonder problemen gedaan
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 12 april 2010 @ 22:58:52 #167
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_80246839
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:22 schreef Veneficus het volgende:
Mijn upgrade van de Peugeot 107:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Hij was wat smerig, maar met dat weer was er geen beginnen aan...
(de foto's zijn duidelijk van verschillende dagen)

1999 C70 2.0T (chipped) 112.000 km

Eindelijk een echte auto
Mooi ding hoor! Wat heb je daar nou voor neergelegd?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 12 april 2010 @ 23:14:36 #168
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_80247561
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:58 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Mooi ding hoor! Wat heb je daar nou voor neergelegd?
Rond de 11 k waarschijnlijk?
pi_80250088
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:22 schreef Veneficus het volgende:
Mijn upgrade van de Peugeot 107:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Hij was wat smerig, maar met dat weer was er geen beginnen aan...
(de foto's zijn duidelijk van verschillende dagen)

1999 C70 2.0T (chipped) 112.000 km

Eindelijk een echte auto
pi_80250110
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Rond de 11 k waarschijnlijk?
met een kilometerstand van 150.000 en coupé wel.

Ik denk rond de 15/17 K
pi_80252000
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:58 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Mooi ding hoor! Wat heb je daar nou voor neergelegd?
Nog geen 9k

Hij is in '08 geimporteerd. Dit is de originele advertentie: Benaco.

Wat is er dan mis mee? Nou, verrekte weinig. Het enige wat ik tot nu toe heb gevonden zijn enkele kleine puntjes, nauwelijks het noemen waard:

- lampjes boven de make-up spiegeltjes doen het niet (ligt aan de bedrading of knopjes)
- instapverlichting links, idem
- achterruitverwarming idem (maar kom op, de meeste cabrio's hebben niet eens een glazen achterruit, laat staan verwarmd)

Ik heb een half jaar gezocht naar dit type in deze staat voor zo'n prijs (incl. buitenland)

[ Bericht 0% gewijzigd door Veneficus op 13-04-2010 13:57:45 ]
My Flickr ~~~ Life is like a beautiful melody, only the lyrics are messed up...
Sony Alpha 550
Volvo C70 convertible
  dinsdag 13 april 2010 @ 07:52:39 #172
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_80252250
Godverju zeg, dat heb je heel mooi geregeld dan! Ik heb toevallig gisteren nog even zitten kijken omdat een cabrio gewoon heerlijk is, maar de prijzen die ik tegen kwam gingen me toch echt te ver...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_80272413
Dat klinkt bijna te mooi om waar te zijn.

Ontzettend mooie auto!!
pi_80276526
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:32 schreef Dennis121 het volgende:
Ik wil in mijn S80 een iPod systeempje hangen welke ik nog heb.
Gezien er geen AUX-ingang zit op mn geïntegreerde radio, zal dit via de antenne ingang moeten.
Niet ideaal... maar ik wil niet via een adapter een gewone radio inbouwen, dat vind ik minder mooi....

Nu heb ik gelezen hoe je in dit model de radio kunt loshalen, dat lijkt me wel te doen, echter las ik dat wanneer je kabels los haalt je mogelijk een storing in de airbags krijgt.
Ik heb hier niet zoveel over teruggevonden.
Weet iemand hier toevallig hoe dit precies zit? Is het anders een optie de accu tijdelijk los te halen?
Die storing, is dat dat het ook echt niet meer werkt of is het het lampje dat gaat branden wat dan gereset moet worden?

Eigenlijk wil ik alleen de antenne uit de radio er uittrekken om dat apparaatje er tussen te zetten en evt kijken stroom te tappen voor dat kastje (zit een displaytje bij) maar die zou ik ook via de sigaretten aansteker kunnen doen.

Tips zijn welkom
Voor degene die het nog interesseert: zolang de plugjes van 't climate bedieningspaneeltje verbonden blijven zitten is er niets aan de hand, toen ik deze los had gehad (ik dacht dat er gedoeld werd op andere verbindingsstekkertjes die via de achterkant van de radio oid zouden lopen) had ik de airbag storing te pakken
Kwestie van een reset bij de dealer... gelukkig niets ingrijpends...

Wellicht had dit wel gekund als je de accu polen los had gehad, maar dat wilde ik ook weer niet gokken...

Systeempje nu netjes ingebouwd, heb nu een iPod stekker en AUX-ingang in mn dashboardkastje liggen en speelt aardig zo via de FM transmitter...

Dat knoeien met CDtjes is t toch niet meer... zeker omdat er op deze ook nog geen MP3 functie zit...

Dus het was even wat werk, maar 't (tot nu toe iig) wel waard
pi_80334165
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:43 schreef Dennis121 het volgende:

[..]

Voor degene die het nog interesseert: zolang de plugjes van 't climate bedieningspaneeltje verbonden blijven zitten is er niets aan de hand, toen ik deze los had gehad (ik dacht dat er gedoeld werd op andere verbindingsstekkertjes die via de achterkant van de radio oid zouden lopen) had ik de airbag storing te pakken
Kwestie van een reset bij de dealer... gelukkig niets ingrijpends...

Wellicht had dit wel gekund als je de accu polen los had gehad, maar dat wilde ik ook weer niet gokken...

Systeempje nu netjes ingebouwd, heb nu een iPod stekker en AUX-ingang in mn dashboardkastje liggen en speelt aardig zo via de FM transmitter...

Dat knoeien met CDtjes is t toch niet meer... zeker omdat er op deze ook nog geen MP3 functie zit...

Dus het was even wat werk, maar 't (tot nu toe iig) wel waard
dit hand ik van de week dus op mijn s60, na het inbouwen van een parrot mki9200. Zal van de week ook maar eens langs de dealer voor een resetje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')