abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 januari 2010 @ 17:02:01 #1
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76685083
Nou ja, vooral de dames DE en CF natuurlijk.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_76685142
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:55 schreef ColdFeet het volgende:
Vind ik ook hoor DE. Maar ja, als het moet, dan moet het Ik hoop iig dat ik de stap van 10 naar 20 km blessurevrij kan houden... Het is wel een omschakeling, naar de lange afstand. Schijnt.
tis heel wat anders idd, 5-10 km of een echte duurloop. ben benieuwd hoe je wilt gaan trainen?
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:57 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik heb geluk dat mijn PT (god wat klinkt dat Britney Spears ) allerlei maffe oefeningen verzint, zodat ik nauwelijks aan die apparaten hang. Hij maakt veel gebruik van de zwaartekracht en het gewicht van je eigen lichaam, dus allerlei grondoefeningen of dingetjes met een elastiek. En hij maakt vaak een circuit, waardoor je een heel setje oefeningen doet, maar afwisselend (en dan met ook nog een tikje concitietraining erin). Hij doet dat heel leuk, vind ik. Anders was ik al láng afgehaakt, want ik ben niet bepaald sportief.
jij snobje ok dat klinkt wat leuker, net hoor , dan alleen aan de apparaten hangen, das zo zinloos voor mijn gevoel maar fijn dat jij iig je ei erin kwijt kan en goed begeleid wordt...dan houd je t idd veel langer vol.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76685178
Ik vind jullie zo lief allemaal! Het kies-gedoe gaat nog even door...
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:26 schreef Duderella het volgende:
Lein, het is misschien je eer te na, maar zou je niet toch nog even met je teamleider bellen? Uitleggen hoe het in elkaar zit en aangeven dat je zojuist te overrompeld was om iets te zeggen? Misschien heeft ze nu onvoldoende informatie om een andere beslissing te nemen en helpt een extra belletje.
Ik heb mijn teamhoofd vanmorgen gesproken voor ik naar de tandarts ging. Toen ik bij de tandarts klaar was, heb ik haar weer gebeld zoals afgesproken. Ik heb dus een ontsteking daar waar die kies gezeten heeft (in de tandkap), kuurtje meegekregen. Tandarts zegt dat dit niet iemands schuld is, kaakchirurg heeft z'n werk goed gedaan, ik doe het goed met schoonmaken. Heb een kuurtje meegekregen. Teamhoofd ging met zorgmanager overleggen of dit gold als een ziektedag of dat het me een vakantiedag gaat kosten (!!!). Dus. Tandarts had nadrukkelijk gezegd dat ik rustig aan moest doen de eerste 24 uur.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76685196
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:02 schreef Duderella het volgende:
Nou ja, vooral de dames DE en CF natuurlijk.
nou vooral CF hoor, wat die doet is een flink niveau hoger dan wat ik doe
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76685223
jeetje lein wat een gedoe en je voelt je al zo beroerd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76685281
Afknallen die zooi, Lein Tjongejonge zeg....dit vind ik wel heel erg droevig worden
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_76685300
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:04 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nou vooral CF hoor, wat die doet is een flink niveau hoger dan wat ik doe
Wacht maar af jij! Ik vind het toch al heel wat dat jij op je vakantie nog gaat rennen, je hebt de vibe goed te pakken, jij

Ik denk dat ik me ga inschrijven voor de 10 mijl van Antwerpen, 25 april. Doe je mee, op de 5 km? Dat red je qua training best!

Lein, wat stom joh, dat gedoe met vakantiedagen Kan me voorstellen dat je er pissig over bent! Nu maar hopen dat de kuur aanslaat
  maandag 11 januari 2010 @ 17:08:08 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76685327
Jeetje Lein.
En je hebt groot gelijk dat je het niet pikt zoals je teamhoofd je behandelt.
Gezien de tekorten en met name binnen de PG-zorg, kan je natuurlijk zo ergens anders terecht met jouw achtergrond.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_76685332
vastleggen om in april 5 km te rennen achter elkaar? dan moet ik ineens gaan presteren
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 januari 2010 @ 17:08:40 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76685348
Wat een gedoe lein
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_76685352
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:05 schreef DarkElf het volgende:
jeetje lein wat een gedoe en je voelt je al zo beroerd
Mja. Ach. Zo erg beroerd voel ik me niet, ik neem veel pijnstillers (1800 mg ibu, 4000 mg paracetamol) per etmaal. Ik heb wel de hele dag pijn. En door die ontsteking in mn mond... ruikt mn adem ook niet echt minty-fresh zeg maar En kauwgum is nét iets te hoog gegrepen nog
  maandag 11 januari 2010 @ 17:09:37 #12
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_76685392
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind jullie zo lief allemaal! Het kies-gedoe gaat nog even door...
[..]

Ik heb mijn teamhoofd vanmorgen gesproken voor ik naar de tandarts ging. Toen ik bij de tandarts klaar was, heb ik haar weer gebeld zoals afgesproken. Ik heb dus een ontsteking daar waar die kies gezeten heeft (in de tandkap), kuurtje meegekregen. Tandarts zegt dat dit niet iemands schuld is, kaakchirurg heeft z'n werk goed gedaan, ik doe het goed met schoonmaken. Heb een kuurtje meegekregen. Teamhoofd ging met zorgmanager overleggen of dit gold als een ziektedag of dat het me een vakantiedag gaat kosten (!!!). Dus. Tandarts had nadrukkelijk gezegd dat ik rustig aan moest doen de eerste 24 uur.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt er niets aan omdat je geen conflict wilt, maar dit is ook volgens de jurisprudentie op dit onderwerp gewoon een legitieme ziekmelding. Toevallig recent nog in ons managementteam aan de orde geweest. Zou me dus nogal verbazen als de uitkomst een snipperdag zou worden.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_76685419
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Mja. Ach. Zo erg beroerd voel ik me niet, ik neem veel pijnstillers (1800 mg ibu, 4000 mg paracetamol) per etmaal. Ik heb wel de hele dag pijn. En door die ontsteking in mn mond... ruikt mn adem ook niet echt minty-fresh zeg maar En kauwgum is nét iets te hoog gegrepen nog
nou ik vind t een truttebol en als ze zo blijft doen moet je idd eens om je heen gaan kijken... neem aan dat er voor een goeie en vooral lieve verpleegkundige zat werk is/ zou moeten zijn iig.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76685442
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef golfer het volgende:
Jeetje Lein.
En je hebt groot gelijk dat je het niet pikt zoals je teamhoofd je behandelt.
Gezien de tekorten en met name binnen de PG-zorg, kan je natuurlijk zo ergens anders terecht met jouw achtergrond.
Het is een afspraak die gemaakt is met het oog op de bezuinigingen. Teamhoofd mag beslissen in overleg met zorgmanager of ik ziek ben, of dat het me vakantie kost. Is iets dat instelling breed gedaan wordt nu.
pi_76685621
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Het is een afspraak die gemaakt is met het oog op de bezuinigingen. Teamhoofd mag beslissen in overleg met zorgmanager of ik ziek ben, of dat het me vakantie kost. Is iets dat instelling breed gedaan wordt nu.
En dat in de zorg.. als ze dat in het bedrijfsleven nou gingen doen.. maar dat ze dat daar al verzinnen..
pi_76685657
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef DarkElf het volgende:
vastleggen om in april 5 km te rennen achter elkaar? dan moet ik ineens gaan presteren
Als je nu 8-8-9 loopt en 4,5 kilometer, red je dat trainingsgewijs met twee vingers in je neus

Lein, wat een rare bezuinigingen, zeg Zou ik best pissig over zijn!
pi_76685709
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als je nu 8-8-9 loopt en 4,5 kilometer, red je dat trainingsgewijs met twee vingers in je neus

Lein, wat een rare bezuinigingen, zeg Zou ik best pissig over zijn!
wrs wel ja, ik heb alleen een dingetje met moeten presteren dan sla ik meestal of op hol of dicht
ik zal er eens over nadenken..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 11 januari 2010 @ 17:17:16 #18
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_76685712
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Optimistisch dat ze denken dat ze hier vrijuit zelf regels over af kunnen spreken. Als dit tot arbeidsconflicten leidt gaat het geheid problemen op leveren.
Dit los van het feit dat het nogal asociaal is om zo met je mensen om te springen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_76685908
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:17 schreef TAV74 het volgende:
Optimistisch dat ze denken dat ze hier vrijuit zelf regels over af kunnen spreken. Als dit tot arbeidsconflicten leidt gaat het geheid problemen op leveren.
Dit los van het feit dat het nogal asociaal is om zo met je mensen om te springen.
*Instelling* kenmerkt zich door aandacht voor de client en voor de medewerker. Onze aandacht richt zich op het waardig benaderen van een client en de medewerker. Beiden vinden perspectief bij *Instelling*. Perspectief dat hun leven inhoud heeft en er mogelijkheden zijn voor ontplooiing en ontwikkeling.

Letterlijk gekopieërd van de website
pi_76685913
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:17 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wrs wel ja, ik heb alleen een dingetje met moeten presteren dan sla ik meestal of op hol of dicht
ik zal er eens over nadenken..
De 5 km blijf sowieso echt tot het einde van serie 1 een rare psychologische drempel, hè Ik ga iig vanavond even kijken of de datum goed uitkomt, en dan ga ik me maar gewoon inschrijven en een goed trainingsschema zoeken Spannend!
pi_76685994
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

De 5 km blijf sowieso echt tot het einde van serie 1 een rare psychologische drempel, hè Ik ga iig vanavond even kijken of de datum goed uitkomt, en dan ga ik me maar gewoon inschrijven en een goed trainingsschema zoeken Spannend!
hartstikke spannend en ja tis idd een drempel raar he? ergens denk ik nog steeds ' dat lukt nooit!' .. hoewel ik eigenlijk best weet dat die ene minuutjes rust ertussen steeds eigenlijk steeds nietszeggender zijn...

als je gaat lopen en we kunnen dan komen we wel aanmoedigen hoor! (en ik denk nog eens na erover )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 11 januari 2010 @ 17:26:49 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76686083
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:22 schreef Leintjeuh het volgende:

*Instelling* kenmerkt zich door aandacht voor de client en voor de medewerker. Onze aandacht richt zich op het waardig benaderen van een client en de medewerker. Beiden vinden perspectief bij *Instelling*. Perspectief dat hun leven inhoud heeft en er mogelijkheden zijn voor ontplooiing en ontwikkeling.

Letterlijk gekopieërd van de website
Ze zullen zich toch echt ook wel moeten houden aan de Cao Verpleeg- en Verzorgingshuizen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 11 januari 2010 @ 17:28:43 #23
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_76686164
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Ze zullen zich toch echt ook wel moeten houden aan de Cao Verpleeg- en Verzorgingshuizen.
En, nog belangrijker, aan de Nederlandsche wet en regelgeving
pi_76686382
Wat Golfer zegt. Ze kunnen wel instellingsafspraken maken maar CAO is overstijgend/dwingend recht in dit geval.
  Moderator / Miss SHO maandag 11 januari 2010 @ 17:37:55 #25
22592 crew  Ole
pi_76686520
Pfff... heb nog nooit zo'n pijn gehad als na het verwijderen van een verstandskies. En dat 6 weken daarna pas. Ging pas toen ontsteken, waarschijnlijk omdat er een héél klein botsplintertje was achtergebleven (waarschijnlijk)
Daar kun je goed ziek van zijn!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')