abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4104433
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 21:15 schreef WaterBlade7 het volgende:
Er zit idd een groot vershil tussen de 2 bands, maar volgens mij behoren beide bands tot het NYHC genre.
duidelijke zaak! En AF heeft dan duidelijk meer de New York sound dan SOIA tegenwoordig... Carnavalshardcore met al die blije oeh's en aah's... bah! Ach, beide bands hadden na de eerste paar platen moeten stoppen...

Beste SOIA albums zijn voor mij duidelijk "Blood, Sweat & No Tears" en "Just Look Around".

'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
pi_4107219
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 23:10 schreef TrashNSk8 het volgende:

[..]

duidelijke zaak! En AF heeft dan duidelijk meer de New York sound dan SOIA tegenwoordig... Carnavalshardcore met al die blije oeh's en aah's... bah! Ach, beide bands hadden na de eerste paar platen moeten stoppen...

Beste SOIA albums zijn voor mij duidelijk "Blood, Sweat & No Tears" en "Just Look Around".

ben pas na vorige week gaan luisteren(heb nu wel zown beetje alles in huis), 1e albums ebvallen mij het best, maar live is het tog wel een ervaring (zeker soia, AF zijn van die schreeuweers :/)
Listen Ska And Reggae Everyday
  woensdag 8 mei 2002 @ 10:39:40 #28
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_4108326
SoiA live heerst, maar Agnostic Front ook!
Anderhalf jaar geleden heb ik ze live gezien in CBGB's - onbeschrijflijk wat wijs!
Alleen vond ik de pit wat softjes, zeker als je het vergelijkt met de A.F. pits in Nederland.
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
pi_4108718
AF heeft mij teveel Oi!-invloeden tegenwoordig. Doe mij hun oude platen als Victim in Pain maar. Old school, baby!
  woensdag 8 mei 2002 @ 11:25:25 #30
17548 Dr.Death
pi_4108885
Hun laatste album is wel weer meer hun oude eigen Agnostic style. Dat Oi-album was idd erg jammer. Best leuk, maar daarvoor koop je geen A.F. CD.
En live heersen ze!
pi_4109215
Ik ben er ook geweest, wel wat laat want ik heb alleen maar net het laatste stukje van de 2e support gezien en toen Sick of It All... Ik vond het wel vet ookal is het niet helemaal mijn stijl, maar ik heb me ook de hele tijd zitten ergeren aan een paar van die rotmensen... Ik ben voor het eerst vol in mijn gezicht geslagen tijdens een concert (expres/ongeluk???)... Niet fraai, niet netjes, maar het is nog steeds wat blauw, maar boeiuh natuurlijk, ze waren wel erg goed jah...
pi_4110393
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 11:41 schreef clowntje het volgende:
Ik ben er ook geweest, wel wat laat want ik heb alleen maar net het laatste stukje van de 2e support gezien en toen Sick of It All... Ik vond het wel vet ookal is het niet helemaal mijn stijl, maar ik heb me ook de hele tijd zitten ergeren aan een paar van die rotmensen... Ik ben voor het eerst vol in mijn gezicht geslagen tijdens een concert (expres/ongeluk???)... Niet fraai, niet netjes, maar het is nog steeds wat blauw, maar boeiuh natuurlijk, ze waren wel erg goed jah...
ik word regelmatig vol in mijn gezicht geslagen... Boeiuh, hoort erbij, kan gebeuren! Anders moet je niet naar een hc-show gaan.
  woensdag 8 mei 2002 @ 13:38:57 #33
17548 Dr.Death
pi_4111155
Als je in de pit stond of langs de kant, zal die klap hoogstwaarschijnlijk per ongeluk zijn geweest - dat is nu eenmaal het risico in de pit.

SoiA maken er live echt een feest van. Ik krijg altijd het gevoel dat er maten van mij op het podium staan.
Ook buiten het podium is dat zo trouwens. Ik heb nog eens in hun voorprogramma gestaan in Het Paard in Den Haag. Hun bassist kwam nog na afloop naar me toe, gewoon, om ff een praatje te maken. Vet relaxte lui dus.

pi_4114115
inderdaad goeie gasten, heb ze ook weleens gesproken. Anyway, in welke band zit (zat?) jij dan?
pi_4115333
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 12:53 schreef TrashNSk8 het volgende:

[..]

ik word regelmatig vol in mijn gezicht geslagen... Boeiuh, hoort erbij, kan gebeuren! Anders moet je niet naar een hc-show gaan.

idd heb al zoveel pijn opgelopen op hc shows.. maja lekker boeiend, hoort er juist bij
pi_4134235
as je in de pit gaat, kan je geraakt worden, maar je wor altijd opgreaapt
en dat over die maten, IDD
zown geoveo,l ehb ik nou ook, terwijl ik da bij AF totaal ni heb
Listen Ska And Reggae Everyday
  zondag 12 mei 2002 @ 16:26:34 #37
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_4158961
Damn, kom ik eens in een ander forum, hangt Chris er ook meteen rond. (ja, dit is DE smimp )

Vetste optreden van SOIA tot nu toe (van de 7 keer dat ik ze heb gezien), was op Groezrock2002/Dynamo1997, gewoon een pit van 1500-2000 man. Helemaal los gaan, erachter komen dat je zo uitgepeigerd bent, maar toch weer loos gaan.

Lange tijd niet gedaan, maar welbevallen.

pi_4172461
quote:
Op zondag 12 mei 2002 16:26 schreef Coolgoza het volgende:
Damn, kom ik eens in een ander forum, hangt Chris er ook meteen rond. (ja, dit is DE smimp )
Roy (xobelix/chapter42) hangt hier ook rond. ben ff zijn nieuwe nick hier kwijt...
  maandag 13 mei 2002 @ 15:45:22 #39
17548 Dr.Death
pi_4172583
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 16:42 schreef TrashNSk8 het volgende:
inderdaad goeie gasten, heb ze ook weleens gesproken. Anyway, in welke band zit (zat?) jij dan?
Ik zat in Happily Depressed.
Xit tegenwoordig in de Upright Citizens Brigade
pi_13826583
Wat is jullie favoriete Sick of It All plaat?
pi_13826685
On The Ropes rockt echt hard, FOR NOW bv vet strak
Ik denk dat ik hem beter vind dan YT ... :/
pi_13828280
quote:
Op zaterdag 4 mei 2002 13:13 schreef PuNkOrAmA het volgende:
Helaas werden mijn laatste 25 minuten verpest. Ik stond 5 meter buiten de pit maar bij het begin van een nummer pakte iemand me vast en sloeg me verdomd hard achter op mijn hoofd. Hij dook daarna de pit in. Ook waren er veel mensen die keer op keer op het podium klommen en dachtte dat alles om hun draaide. Ze crowdsurften de hele tijd. Er was zelfs een jongetje die van de box afsprong, toch al gauw 2,5 meter boven het publiek.
Ondanks deze ergernissen vond ik het ontzettend vet.
Het publiek bestond uit extreem linkse en extreem rechtse mensen. 40% was kaal, 20 % had een punkkapsel. 70% had kisten aan. Er was zelfs een man die een 10cm bij 10cm groot hakenkruis achter op zijn schouder had laten tatoeren.
Ergernissen? het lijkt me duidelijk dat dit je eerste HC show ooit was..sinds jaar en dag bestaat de HC scene uit moshers & stagedivers, interactie met het publiek! in tegenstelling tot big arena shows..dat is hardcore. Zo was het al in de jaren 80.

Het publiek bestond uit extreem linkse en extreem rechtse mensen? wat een domme opmerking. Heb je met ze allemaal gepraat dan?
En denk je dat een kale kop altijd een extreem rechtse gast is?

Pfffffff

pi_13828417
quote:
Op dinsdag 7 mei 2002 18:08 schreef PuNkOrAmA het volgende:

[..]

Ik denk niet echt dat je Sick of it All en Agnostic Front met elkaar kan vergelijken toch? Zit nogal verschil in style (NY Hardcore en Hardcore)

Beiden zijn pure NYHC
Maar ook al kom je niet uit NY en speel je pure oldschool dan is het verschil niet altijd goed te onderscheiden.

Wel had de NYHC scene ook wat lompere, zwaardere bands ertussen hangen zoals Outburst, Breakdown, Killingtime, etc

pi_13828462
2 februari in de melkweg he.. hmmmm.
  zondag 12 oktober 2003 @ 16:44:35 #45
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_13828741
Daar ben ik zeker bij....had de kaarten al voorhet concert van 1 oktober (dat nu naar febrauri is verplaatst) Heb de nieuwe plaat nog niet geluisterd maar hoor er wel positieve dingen over.
= there is a light that never goes out =
  zondag 12 oktober 2003 @ 17:45:46 #46
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_13829839
quote:
Op zaterdag 4 mei 2002 14:55 schreef PuNkOrAmA het volgende:
Ik ging er vanuit dat iedereen die eruit zag als een skinhead extreem rechts was.
Schop onder je hol!
  maandag 2 februari 2004 @ 12:27:08 #47
18992 2nosedT
Music-addict
pi_16811698
*trap omhoog*
wie gaat ze vanavond ook bewonderen in de melkweg?
ken helemaal nix van de band.. dus ben benieuwd
pi_16812675
ik heb er wel zin in. Ik heb Call to Arms en Yours Truly en ga denk ff die cd er voor downloaden...YT al een half jaar uitgeleend, ff die gast neerslaan of zo...
  maandag 2 februari 2004 @ 14:42:20 #49
52589 sjun
uit solidariteit
pi_16815458
quote:
Op zaterdag 4 mei 2002 17:28 schreef TrashNSk8 het volgende:

[..]

skinheads zijn toch niet extreem-rechts of wel?? Skinheads hebben een kale kop, das iets anders.

Boneheads hebben dat ook
quote:
En die gast met dat hakenkruis op z'n schouder had de zaal uit geramd moeten worden!!
Vanwege zijn afwijkende mening?

Als iemand zo sneu is om met een hakenkruis te gaan lopen laat dat mens zien dat het een sociaal-maatschappelijke handicap heeft. Mogelijk komt het mens ook nog wat aandacht tekort, of zit het in een ontkenningsfase aangaande de sexuele geaardheid? We weten het niet.

Ik vind dat het ook voor gehandicapten mogelijk moet zijn om een concert te bezoeken.

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_16817616
present
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')