abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 maart 2000 @ 23:56:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255486
Quote van Bagwan:
Streamverslagen van 28-03 voor degenen die de streams niet kunnen bekijken.
Post hier alleen verslagen van de streams.
Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.

Vriendelijk verzoek:
Opmerkingen, commentaar, vragen, en andere zaken graag posten in commentaren op de streamverslagen. Dat houdt alles een beetje overzichtelijk.


vele oren maken het verhaal compleet, dus liever een dubbel verslag dan géén verslag

  dinsdag 28 maart 2000 @ 00:23:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255487
Iwan zingt "je loopt je lul achterna"(gele kaart =namelijk schuttingstaal)

Hij zegt dat hij alle liedje van Doe_Maar kent (poe poe)

Antoinet verteld dat Jop hardstikke leuk overkomt op tv, en dat sommige hem een moederskindje vinden.
Jop: aw, dat is helemaal niet waar, want als ik buiten ben dan kon ze me nooit vinden, en ze belt me altijd op m'n mobieltje

  dinsdag 28 maart 2000 @ 01:15:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255488
Na een supersaai gesprek tussen Jop en Iwan over nomineren en wie op wie gaat stemmen (Jop weet dan ook zeker dat als Aziz nu niet op de bank zou zitten, dat Aziz Jop eruit zal stemmen) heeft Iwan het nu over zijn véle vrienden.

Iwan: het gaat best ver soms , weet je wel, de meeste wonen in de buurt, weet je wel, die maat Hans van me, weet je wel,die zijn ook al driekwart jaar, weet je wel.

(Iwan gebruikt momenteel in 5 minuten minstens 100x "weet je wel")

Ook verteld hij dat hij dezelfde Tattoo heeft als zijn vrienden Hans en Marco

Ze gaan soep warm maken

* Quenda® gaat eens vroeg slapen.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 28 Maart 2000).]

pi_255489
02:45

Aziz en Jop staan nog wat buiten te praten. Aziz ziet overal spoken en complotten. Hij vindt alles en iedereen "onrechtvaardig". Volgens mij voelt hij aan dat hij de volgende is. Ook voelt hij dat Jop afstand van hem neemt, terwijl ze eerst zo'n goede band hadden. Jop gaat er tegenin en gooit er per minuut zo'n 15 'snapjewakbudoel's uit.

Namen worden zorgvuldig gemeden maar het is duidelijk dat Aziz van Tessa en Iwan weinig heil meer verwacht. Jop zegt geen plaats te hebben voor negativiteit, Aziz vindt alles nog steeds alleen maar onrechtvaardig. Hij "ziet dingen". Jop heeft geen zin er eeuwen over te lullen omdat je er toch niet uitkomt.

= godverdikkie hee =
pi_255490
03:10

Aziz blijft maar lullen over "groepjes binnen groepjes". Hij had dat graag anders gewild. Jop vindt dat hij het tegen de desbetreffende mensen moet zeggen maar Aziz denkt dat het toch niet te veranderen is. Jop vindt dat hij te negatief bezig is, Aziz vindt praten juist goed.

Aziz : "Eerst was het de groep tegen Seki"
Jop : "Nee het was Seki tegen de groep"

Het lijkt er steeds meer op dat Aziz het Jop kwalijk neemt dat hij buitengesloten is van het Jop/Ant/Tes/Iwan groepje. Aziz voelt zich weer 'ns een "derde of vierde wiel"

"snapjewakbudoel, snapjewakbudoel", gek wordt je ervan. 20 keer per minuut is echt geen uitzondering !

Psycholoog Bert gaat trouwens ook heel veel over de tong, wat hij zegt wordt als heilig beschouwd. En voor de tigste keer wordt er weer gezegd dat "als je problemen met iemand hebt dan ga je naar die persoon toe en dan zeg je het" En voor de evenzoveelste keer gebeurt het uiteraard niet.

= godverdikkie hee =
pi_255491
03:30

Er lijkt geen eind aan het gesprek te komen, Aziz had gisternacht ook al niet geslapen, hij lijkt z'n dag-en-nacht ritme behoorlijk te verschuiven, hij moet morgen nog werken ook, dacht ik.

Aziz : "Ik ZIE dingen Jop, zie jij het dan niet"
Jop : "Je ziet de dingen te zwaar"

Jop geeft aan met Esmeralda niet te "aarden" Aziz is bang tussen wal en schip te vallen. Hij wil dat het weer "een grote groep" wordt die met elkaar samenwerkt.

Aziz blijft maar doorzeuren over de "dingen" die hij "ziet", zonder ook maar 1 keer te aan te geven wat hij nou precies ziet.

Zowaar een shotje van Bul in beeld, hij ligt op de bank te lezen. Aangezien hij bij de ingang ligt en Jop&Aziz bij de deur staan moet hij alles kunnen horen.

Jop stelt voor een "knalfeest" te geven om de groepjes weer bij elkaar te brengen want hij ziet ook dat "als het ene groepje buiten zit zit het andere groepje binnen" Jop zegt dat psycho Bert gezegt heeft dat er een paar mensen zijn die de boel weer recht kunnen trekken. Aziz zou niet weten wie.

Bullent heeft duidelijk liggen luisteren, en bemoeit zich nu met het gesprek. Hij vindt dat er met modder gegooid wordt. Hij is behoorlijk pissig op Jop omdat die insinuaties over hem en Es maakt. Bul vindt alles "1 gigantische klotebende" en gaat zich nergens ene mallemoer meer van aantrekken. "Ik zal het heel simpel zeggen. Een heleboel mensen kunnen de pot op"

Na die opmerking gaan ze de bus weer in.


= godverdikkie hee =
pi_255492
03:45

Bullent is nog steeds kwaad op Jop die hij een sarcastisch "lekker weltrusten" toewenst. Hij zegt "wederom een teleurstelling" te verduren te krijgen. Aziz blijft nog wat met Bullent op de bank praten alleen te zacht om te verstaan.

Jop praat met Antonet in de slaapruimte. Hij zegt geen zin in discussies meer te hebben "snapjewakbudoel"

Bullent ligt naar het plafond te staren, hij kan duidelijk niet slapen.

En toen was het stil

= godverdikkie hee =
pi_255493
04:00

Jop is nog even bij Bul in bed gekropen (!) om het meningsverschil uit te praten,

Hey daar is Antonet ook nog even, ze informeert of Jop komt slapen. "Zij wil gelijk weer weten wat ik gezegd heb natuurlijk" volgens Bul.

Bul vindt het rot dat er zoveel geroddeld wordt. Het druist tegen zijn rechtvaardigheidsgevoel in dat mensen "over de rug van anderen" winnaar willen worden.

Bullent zegt nog nooit over anderen geroddeld te hebben. Jop begint weer over het "aarden" met bepaalde mensen, hij noemt dat geen groepjesvorming. Ook brengt hij zijn plan voor een "knalfeest" weer naar voren. Een beach-party met muziek en drank het liefste.

= godverdikkie hee =
pi_255494
04:15

Jop is weer bij Ant gaan liggen en ze fluisteren nog wat onder de dekens, niet te verstaan helaas. Het gaat wel duidelijk nog over het gesprek met Bul en Aziz.

Aziz hoort Jop zeggen dat hij met het gesprek niks opgeschoten is en laat weten dat geen leuke opmerking te vinden. "Nou dankjewel!"

"Als iemand wat met me heb dan zegt ie het tegen mij" (daar gaan we weer) roept Jop nu hardop maar niemand reageert.

"Er moet meer gelachen worden" zegt Jop nu en Iwan reageert zowaar met "Ja jongens we moeten veel meer plezier maken"

Er wordt nog wat gefluisterd door Jop en Tessa, uiteraard gebeurt dat op Tessa-volume: gluiperig zachtjes en dus onhoorbaar. Ant probeert mee te luisteren over Jops schouder.

Aziz vraagt nu hardop of Jop het over het gesprek heeft maar Jop ontkent dat. Aziz zegt "ik geloof je" maar hij gelooft er niks van.

Aziz staat op en gaat de slaapruimte uit om bij Bul te gaan slapen. Ant komt hem achterna om te vragen wat er is. Ook Iwan komt erbij.

Wie zei daar dat zonder Seki de sfeer er een stuk beter op geworden was ?!?

= godverdikkie hee =
pi_255495
04:25

Nachtelijk groepsgesprek. Bullent vraagt zich af waar de roddels vandaan komen dat hij en Essie gezoend hebben. Ant beweert dat er niks aan de hand is en dat Seki daar de hand in gehad heeft. Jop komt erbij en Aziz wordt enorm kwaad !

Iedereen schreeuwt nu door elkaar heen. Vuurwerk !! en ik wou net naar bed gaan !

Keiharde ruzie tussen Jop en Aziz. "Pleurisbak!" "Kankerlijer!"

Ant en Bul praten nu met elkaar. Ant beweert dat het onzin is over groepjesvorming te praten. Aziz schreeuwt af en toe wat naar de slaapruimte waar de anderen nu met Jop praten. "Roddelaar!"

Op de achtergrond horen we Jop tekeer gaan maar de camera staat op Bul en Ant gefocused. Aziz ligt bij hen maar ligt te luisteren naar wat hij uit de slaapruimte opvangt. "Wat een lul ! kijk naar jezelf man !"

Bul maakt zich alleen maar druk over wie gezegd zou hebben dat hij en Es gezoend hebben. De ruzie tussen Jop en Aziz lijkt hem te ontgaan. Hij roept nu Esmeralda erbij

De nacht is nog lang....


= godverdikkie hee =
pi_255496
04:40

Es is bij Ant en Bul gaan zitten. Ant legt uit dat Es zelf tegen Tessa gezegd heeft dat ze gezoend had met Bul. Es ontkent dat en voor Bul is dan duidelijk dat de roddel dus van Tessa afkomstig is. Ant doet daar wat onduidelijk over.

Bul vertelt dat hij in het gesprek tussen Jop en Aziz opving dat hij uit de bus had willen gaan omdat er iets tussen hem en Esmeralda zou zijn. Ook Seki speelt nog steeds een, voor mij onduidelijke, rol in de intrige. Es ontkent nog steeds dat ze iets tegen Tessa gezegd heeft. Bul is nu zeker dat Tessa de roddel in de wereld heeft geholpen.

Vraag me trouwens af of er nou echt gezoend is tussen die twee. Anders maak je je toch niet zo druk ?

"hohoho!! ik heb geen roddel in de wereld gebracht" hoor ik Tessa uit de slaapruimte roepen. Ant en Es praten met haar

Bul gaat naar de slaapruimte en kondigt aan : "Ik ga het anders doen, ten eerste bied ik mijn excuses aan. Ik hoor dingen, laat me uitpraten Jop, ik hoor dingen over mij en Es die gezegd zouden zijn. Daar wind ik mij over op. Achteraf weet niemand er wat vanaf. Waar het vandaan komt Joost mag het weten"

De schrille stem van Tessa : "Ik heb helemaal niks gezegd !"
Bul: "Dan vraag ik me 1 ding af waar komen deze roddels vandaan"

Tes komt met een verhaal dat ze gezegd heeft dat ze vaak bang werd van Seki, vooral van zijn ogen, en dat je geen leven meer in de bus zou hebben als hij erachter zou komen dat je met iemand iets zou hebben. Ze zou daarbij geen namen genoemd hebben.

Aziz ligt nog steeds te kniezen op de bank. Volgens mij had de ruzie tussen hem en Jop met deze zaak niks te maken maar iedereen, inclusief Jop bepraat nu de Bul & Es roddel in de slaapruimte.

Bul wil nog steeds weten waar het verhaal vandaan komt. Iwan bromt wat. Iedereens naam is haas. "nou dan zand erover en bij deze weltrusten" maar ze blijven erover door kibbelen.

"Dankjewel he vriend ! maat ! bedankt !" roept Jop nu naar Aziz. Deze reageert niet.


= godverdikkie hee =
pi_255497
04:55

Jop en Aziz schreeuwen over en weer tussen de slaapruimte en de bank.

"Ik wordt ergens bij betrokken waar ik niks mee te maken wil hebben". zegt Jop
"Je begint er zelf mee man !" roept Aziz.

Bul wil nog steeds weten wie de roddel heeft gebezigd en snapt niet dat niemand van iets weet. Iwan komt nu met een veelzeggende opmerking "Je wil iemand niet verlinken"

De discussie is niet goed te verstaan nu, jammer genoeg, omdat we nog steeds naar Aziz zitten te kijken en de rest in de slaapruimte zit. Fuck sbs ze houden de mooie beelden weer voor zichzelf.

Volgens Ant is er geen probleem. "het is alleen een probleem geworden" Er spelen nog steeds meerdere kwesties door elkaar heen. Iedereen vindt iedereen een roddelaar (klopt nog ook) Es houdt zich stil en rommelt wat in de keuken.

Eindelijk wordt het probleem tussen Aziz en Jop besproken. Jop wil niet naar Aziz om het uit te praten "hij komt maar naar mij toe!"
Aziz hoort het ook en bromt "En ik ga niet kruipen, klaar"

Alles is opvallend rustig nu, discussie weer niet te verstaan op wat flarden na. Aziz doet of hij slaapt. Ah daar gebeurt wat. Bul komt bij Aziz zitten. Aziz zegt geen zin te hebben om te praten. "Ik ga niet kruipen voor iemand" "Hij moet niet wijzen naar mij, ik ben zijn hond niet" Bul laat zijn politiecursus toontje op hem los : "ik snap iets niet wil je het me uitleggen" Aziz heeft er geen zin en kruipt onder de deken.

Bul heeft het weer over "de roddel", hij zegt ervan te balen : "het is gezegd en dan is het ineens weer niet gezegd". Aziz vindt: "als je positief over iemand praat dan is dat geen roddelen", ze praten duidelijk langs elkaar heen. Aziz zegt het meer tegen Jop dan tegen Bul. Hij kruipt nu weer onder z'n deken "ik ga slapen"

En weer horen we niks, laat gvd die slaapruimte zien !!

= godverdikkie hee =
  dinsdag 28 maart 2000 @ 05:10:00 #13
2018 PC eend
relativist
pi_255498
03:50 gesprek job-bull
bull : nee ik kom geen verhaal halen , ik wou net gaan slapen en dan kom jij.

Weer een gesprek over roddels(zucht)

bull : ik zou morgen de confrontatie aangegaan zijn , nee ik ga morgen de confrontatie aan.

job : maar wij praten nu terwijl iedreen slaapt , dat is ook roddelen.
(bull gaat sek nadoen , hard praten over de roddelaars
moet in gezicht gezegt worden blablabla....)
(hij praat toch af en toe weer zacht)

job : ik ga morgen gewoon een feest erdoorheen drukken.
bull : wat dan
job : ik zat aan een beachparty te denken.
bull : zonder muziek?
job : ik verzin wel muziek.
bull : maar ik wil nu slapen , dus ik verzoek je vriendelijk om op te rotten.
(hij gaat weg)
job fluistert wat tegen antoinet
azziz bemoeit zich er nou ook mee
(azziz krijgt woorden met job)
azziz : watnou daar kan je niks mee ? IK VERTEL TOCH GEWOON WAT TEGEN JE OFNIET DAN
job : ik heb gewoon geen zin in dat gezeik ik word er doodziek van , er moet meer gelachen worden.
(ze gaan slapen)
er word hier en daar nog druk gefluistert job-tes
az : HEY JOB IK DACHT DAT WE UITGESPROKEN WAREN OF IS DAT EEN NABESPREKING OFZO.
JOB : ja , want nu hebben we het ergens over
az : je had het over gesprek buiten?
job : nee
az : ik geloof je

az gaat kwaad uit slaapruimte
ant er achteraan job daar achteraan

az : niet wijzen vriend
vette ruzie job en az ze vliegen elkaar bijna aan.
job loopt kwaad weg
Job: kankerlijer(GEEEL )
az : pleurisbak (GEEEL )

04:23
Het schijnt allemaal om roddels te gaan dat es met bull gezoend zouden hebben en dat ze de hele tijd door sjek werden geremd

ant zegt dat ze van tes hoorde dat es gezoend zou hebben en dat tes vertelde dat van es zelf gehoord te hebben.

bull-ant-es bepraten het nog en vooral bull vind dat tes dus de boosdoender is en spreekt dat met stemverheffing uit.Es zegt het niet gezegd te hebben.

ze gaan nu verhaal halen bij tes
ik hoor tes op de achtergrond: EXCUUS ME

bull hangt weer de bemiddelaar uit
hij gelooft tes en bied excuus aan voor zijn insinuaties.
Ze zeggen te willen slapen aan bull maar hij blijft maar doorgaan.
Bull : ik wil weten waar het vandaan komt.

Nu beginnen job en az weer tegen elkaar te schreeuwen.(az ligt voorin job achter)
job :BEDANKT HE VRIEND BEDANKT
AZ : IK WORD ER TOCH OOK BIJ BETROKKEN OF NIET
en nog wat heen en weer gepraat.

04:50
bul en az praten nog wat
az : HIJ MOET GEWOON NIET NAAR ME WIJZEN , IK HEB DAT HEB IK STEEDS GEZEGD OOK TEGEN SJEKKIE DUS IK VERTEL HET OOK TEGEN HEM.
bull : ik ga morgen echt niet werken.

az en bull gaan slapen (ik ook)

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_255499
05:20

Aziz lag te slapen aan zijn gesnurk te horen. Bul komt de slaapruimte weer uit en maakt hem wakker met een omhelzing. Ze praten zachtjes. Bul zegt "ik ben degene die zijn excuses weer heeft aangeboden"
"Op papier hebben we alles al gedaan nou de praktijk nog" grapt Bul over zijn "relatie" met Es.

Bul zegt nu eindelijk zich meer zorgen te maken over Aziz en Jop. "Dit was toch wel vrij heftig" Aziz zegt dat hij zich in een hoekje gedrukt voelt en dat hij nu alleen maar boos is. Bul probeert nog even wat "wil je erover praten, heeft het zin als ik erover doorga" Aziz wil niet praten en ze wensen elkaar welterusten.

"Ga je morgen trouwens werken" vraagt Bul dan nog even. "Nee" zegt Aziz. "Dan moeten we wel een derde man regelen, daar kan je niet morgen mee aankomen, ik snap wel dat je er geen zin in hebt na vanavond maar zo heb je de hele groep ermee" Bul biedt aan de anderen te vragen wie er dan wel wil werken.

Bul brengt aan de slaapruimte de boodschap over dat Aziz morgen geen zin heeft om te werken. "Daar hadden we toch over geloot" zegt Iwan. Niemand heeft er zin in. Tessa zegt alleen maar "nee" als Bul het haar vraagt. Es wil wel als niemand anders wil. Jop zegt dat Aziz het zelf moet zeggen als hij niet wil werken. Ant snapt niet dat Bul zich als boodschappenjongen laat gebruiken. "Dat heb ik zelf aangeboden" zegt Bul.

Ant gaat nu naar Aziz toe. "Het was heftig net he" zegt Aziz. "Je kan er niet voor weglopen" volgens Antonet. Ant vraagt of Aziz soms jaloers is, dat denkt ze wel eens. Aziz begint weer over de groepjes en Ant komt weer met "je trekt naar de een meer dan naar de andere" (Weer hetzelfde gezeik over en weer.) Ant haalt Aziz over om toch morgen te gaan werken. Bul zit erbij en kijkt ernaar. Ant spreekt Aziz toe "Geen gescheld meer en morgen ga je gewoon werken" "Ja das goed" knort Aziz. En weer wordt er welterusten gewenst.


= godverdikkie hee =
  dinsdag 28 maart 2000 @ 11:03:00 #15
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255500
11.00

Esmeralda is wakker.


om 11.30 komen er ook wat geluiden uit Tessa en Iwan.
Esmeralda waarschuwt hen dat ze gaat stofzuigen.
Essie: zodat je er niet wakker van schrikt
Iwan: mompel, neh, mompel..
Tessa: *kreun*

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 28 Maart 2000).]

  dinsdag 28 maart 2000 @ 11:58:00 #16
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255501
Essie zit nu buiten.
Tessa en Iwan kruipen weer tegen elkaar aan in bed.

Tessa en Iwan besluiten ook uit bed te gaan (het is bijna 12 uur en de rommel is toch al opgeruimd)
Tessa begint meteen over het chatten


  dinsdag 28 maart 2000 @ 12:03:00 #17
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255502

esmeralda mag chatten

Tessa begint alvast met een zeikerig stemmetje:wie hadden er nou ruzie?wat was er nou aan de hand
Iwan: lekker belangrijk
Tessa: Gaan we zo met z'n vieren ontbijten???

Zoals gewoonlijk komen de kritische vragen door de censuur die de redactie/regie toepast niet aan bij de passagiers. Ik heb een aantal zeer kritische vragen gesteld, ook via irc,tijdens de chat, aan de redactie, bestemd voor onder andere Tessa, maar helaas.....

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 28 Maart 2000).]

  dinsdag 28 maart 2000 @ 12:20:00 #18
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255503
Iwan neemt Jop mee als hij de uitbraak heeft, hij heeft als excuus dat hij de vorige keer Jop's vrienden heeft leren kennen, en nu Jop wil laten kennismaken met zijn familie en vrienden.
(de vorige keer nam hij Jop mee omdat die nog geen uitbraak had gehad)
de enige die nu nog niet naar buiten zijn geweest is Antoinet. Dus zijn reden is niet echt eerlijk te noemen.

vraagje tijdens de chat, of Essie wel een rol in GTST zou willen spelen, ze zegt Ja.

Tessa had voor het chatten gezegd dat ze ging afwassen, maar Büllent en Iwan zijn nu met de afwas bezig.

Esmeralda krijgt de groeten van haar neef Jan uit Enkhuizen.

een vraag van de chat: krijgt Aziz zijn biefstukje ooit nog?

Büllent reageert: als ik mijn uitbraak heb wél!

De echte vragen en kritiek op de chat jegens sbs zijn keihard, maar die worden dus wederom, door de toegepaste censuur, niet doorgegeven aan de passagiers

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 28 Maart 2000).]

  dinsdag 28 maart 2000 @ 12:48:00 #19
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255504
Tijdens de chat heeft Tessa naast Esmeralda gezten, driftig de chatvragen noterend voor de werkers. Ze leek duidelijk teleurgesteld dat er zo weinig vragen aan haar gericht werden. De chat is nu afgelopen, en ze staat direct op.

Büllent had nog een vraag voor de regie dus is nu naast Esmeralda gaan zitten.
de regie antwoord dat het "waarschijnlijk hetzelfde verhaal is als met de mail die niet aankomt"(???)

* Quenda® gelooft hier nix van want sbs past zelf de mail- en chat-censuur toe .

de streams zoomen in op het stupide bord wat buiten staat...24 uur per dag op internet ect.

Het geluid valt dus nu weg.

  dinsdag 28 maart 2000 @ 14:52:00 #20
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255505
Büllent zit achter de laptop en is bezig met Deel 2.
Esmeralda zit naast hem is is aan het schrijven, en leest een beetje mee met Büllent.
Büllent vraagt aan haar "wat hij ook al weer in Deel 1 had gezet"

* Quenda® wacht eigenlijk op de terugkomst van Aziz, Jop en Antoinet.

Iwan loopt in een slobberige boxershort rond en poetst z'n tanden.(kennelijk heeft hij net gedoucht)

Esmeralda leest het stukje van Büllent even door en vind het "goed",Büllent klikt op "send" .

Iwan smeert een halve deostick onder zijn oksels, en een pot gel in z'n haar.

(het valt me op dat Iwan nog meer tijd nodig heeft met het verzorgen van z'n uiterlijk als alle dames bijelkaar

Om half 3 is Iwan helemaal klaar

Hij heeft het met Büllent over de afgelopen 7 weken en dat zelfs Thiallf erg ver weg lijkt, omdat alles erg snel is gegaan, de tijd vliegt.
De uitbraak van vanavond komt ook nog even ter sprake.

De werkers zijn er nog steeds niet, en Büllent denkt dat het misschien wel komt omdat ze ergens anders zijn gaan shoppen.

Büllent wilde de afgelopen nacht gewoon lekker gaan slapen, maar hij hoorde dus zijn naam vallen en wilde weten waar het over ging.Vervolgens ging iedereen heen en weer lopen, en viel de naam van Essie, Büllent wilde duidelijkheid.
Eigenlijk vind hij het idioot dat er ruzie van kwam.Na vannacht heeft Büllent besloten dat hij zich anders gaat opstellen,omdat hij doodziek word van het geruzie en geroddel onderling.Hij wil zich nergens meer mee bemoeien, dat had hij al eerder besloten, maar omdat zijn naam vannacht een aantal malen viel, wilde hij dus gewoon weten waarom.

Om 15.40 gaan ze buiten zitten.
Tessa heeft geen zin om aardappels te schillen, ze heeft helemaal nergens zin in.
Büllent: ik kook wel vanavond
Esmeralda: en ik was wel af
Esmeralda: we moeten even om 6 uur vragen hoe het nou zit met die buitentuin.
Büllent: we hebben hier al een paar dagen geen daglicht gezien, je word echt een mol hier
Iwan: voor mij is het al 7 dagen geleden...

* Quenda® vraagt zich af of dit wel verantwoord is?.

Een vriend van Iwan heeft een huisje gekocht, Ketelhaven, hij zat bij Iwan in dienst en vaart nu.

Büllent verteld dat hij een huis heeft gekocht in **********


Esmeralda wil graag in Almere blijven wonen.
En Iwan verteld over de dure woningen in Apeldoorn, hij verteld dat hij overal in Nederland werkt, en dus nog geen huis wil kopen.

  dinsdag 28 maart 2000 @ 14:59:00 #21
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255506
Esmeralda gaat zich na de bus inschrijven voor een cursus Psychotherapie.
Büllent vraagt wat het verschil is, en of ze ooit al eens een studie heeft afgemaakt.
Esmerlada zegt dus nee.
Hiervoor deed ze SPH (=sociaal pedagogische hulpverlening) ze heeft dit amper een jaartje gedaan en is gestopt toen ze de bus inging)Büllent vraagt of het een HBO opleiding was....Esmeralda beantwoord deze vraag nogal vaag.....
ze vind de studie die ze na de bus gaat doen leuker, omdat je je dan meer bezig houd met de statistieken, zegt ze ....

Om 15.50 komen de anderen terug.Büllent vraagt aan Aziz of de lucht nu weer een beetje geklaard is...Aziz zegt ja...

Ze hebben biefstuk meegenomen....


  dinsdag 28 maart 2000 @ 15:05:00 #22
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_255507
Azi vind het absoluut niet leuk dat iedereen buiten de bus tegen hun zegt dat er alleen maar ruzie is in de bus. Hij denkt dat er alleen maar rotmomenten uitgezonden worden, terwijl er volgens hem, ook leuke momenten zijn.

* Quenda® denkt dat sbs eerst de Telegraaf uit de winkels achterover hebben gedrukt, alvorens de passagiers mochten gaan winkelen.

Er is wel een krant gekocht, maar dus niet de Telegraaf (terwijl die normaliter wél elke dag word gekocht!)

pi_255508
16.00 - 16:30
Ze bespreken favoriete tv-programma's :

Tessa: Unsolved Mysteries
Es : X-Files,Seinfeld, The Nanny, Third Rock From The Moon (?!?!)
Bull : Fresh Prince
Iwan : Get a Life (iedereen kent deze serie en stemt ermee in, nooit van gehoord zelf)

Saai is het hoor overdag. Zouteloze grapjes over de Bus en zichzelf. Tessa stelt een t-shirt voor met "Ik heb nooit geroddeld!" ze kent in elk geval zelfspot.

Iemand genaamd Lennard die als testpassagier in de Bus heeft gezeten wordt besproken. Tesamen met Katja, Dita, Mike, en een Chinees meisje. Mike vertelde verhalen van het kaliber : "Het is nacht, een stikdonkere nacht..." Men heeft ook geJenga'd op het selectie-weekend (kan ik trouwens iedereen in melige bui aanraden !)

Een vriendin van Es is op stap geweest met Bart.

De bladen en de roddels worden weer ns besproken, lekker belangrijk.

Tessa en Es geven af en toe showtjes weg voor de camera, knipogen, glimlachen, gek doen. Seki zou acuut over z'n nek gaan.

Tessa en Iwan bespreken de aandeelkoersen. Iwan legt uit waarom het niet goed gaat met World Online. Ik merk nu trouwens dat ze ook kunnen web surfen ! Iwan vraagt Es om naar www.kpn-mobile.com te surfen. Onee ze krijgen de melding 'verboden voor Iwan'. Dat wordt ook stevig gecensureerd dus. Jammer anders hadden ze ons onvolprezen fokforum met een bezoekje kunnen vereren.

Tessa wordt ziek van de kop van Henk vander Meyden. Es vindt het wel een lekker ding, dat zal wel ironisch bedoeld zijn mag ik toch hopen, maar ze lachen niet.

= godverdikkie hee =
pi_255509
16:30 - 17:00

Saaiheid troef. Aziz ligt te pitten. Jop en Antonet ook volgens mij, hard gewerkt natuurlijk. Iwan leest de krant. Inderdaad lijkt sbs ervoor gezorgd te hebben dat de lezers geen Telegraaf lezen vandaag, zodat ze niks weten over het stukje over Seki's vermeende criminele verleden. Es zit achter de pc. Tes ligt op de bank, ook half te pitten. Bul is nergens te zien, ligt waarschijnlijk ook ergens onder zeil.

Iwan heeft een berichtje gevonden over het "veelbesproken programma De Bus" maar dat is blijkbaar de enige regel die daadwerkelijk over de Bus gaat want meer leest hij niet voor.

Volgens Es zijn ze aan het "etteren" op internet. Weet niet precies wat ze daarmee bedoelt, ze heeft het over email van "anoniempjes" die ze allemaal weggooit.

Ook Iwan's ogen vallen dicht, de nachtelijke escapades breken zich nu op blijkbaar. Es geeuwt luidruchtig.

Wow Es kent Napster ! "Heel handig programmaatje" Haar broertje blijkt een whizkidje te zijn.

Tes en Iwan kijken nu naar "buiten" en smoezen wat over de apparatuur die ze zien staan. Inderdaad is de huidige standplaats een complete filmset geworden waar de bewoners af en toe de camera-mensen gewoon zien lopen en werken.

Tes is wel moe maar heeft geen zin om te pitten. Iwan bladert maar weer ns wat in de krant. Tes kruipt nu achter de laptop. Als dit zo doorgaat kom ik vannacht wel weer ns kijken. Zo heftig als het deze nacht was, zo stomvervelend is het nu.

= godverdikkie hee =
pi_255510
17:00 - 18:00

Geen zak gebeurd. Was Seki er nog maar.

= godverdikkie hee =
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')