quote:Op maandag 11 januari 2010 11:05 schreef --Tweety-- het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Het heeft vannacht weer wat gesneeuwd in Engeland waardoor sommige collega's alweer besloten hebben thuis te blijven. Echt vreemd vind ik dat aangezien de hoofdwegen gewoon gepekeld zijn.
Er word mij ook constant gevraagd hoe we hier in NL mee omgaan, en dan is mijn antwoord: we pakken de fiets. En meestal kijken mensen me dan aan alsof ik iets raars gezegd heb.
nee, nou je het zegtquote:Op maandag 11 januari 2010 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Geffiewokkie
friem
Beej
![]()
![]()
Iemand recentelijk nog wat van Es gehoord eigenlijk?
Ja, als het gaat over verkeer zeg ik altijd dat ik vind dat ze het hier verkeerd doen. Meestal komt er dan een ongemakkelijk lachje uit de mensen, maar daar kan ik niet zo mee zitten.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:07 schreef friemelaar het volgende:
Tweets![]()
Zeker als je erbij verteld dat je aan de rechtse kant van de weg fietst
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguhThuiszorg is ook weer geweest dus ik ben weer schoon
bedliggerig dus.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Piemol was ik zelf jah
Als de dames het niet helemaal vertrouwen mag er allicht even aan gesabbeld worden natuurlijk![]()
Verder veel pijn, langzaam steeds meer lopen en sinds gisteren ook stukjes traplopen en zo. Zitten op een stoel
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:05 schreef --Tweety-- het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Het heeft vannacht weer wat gesneeuwd in Engeland waardoor sommige collega's alweer besloten hebben thuis te blijven. Echt vreemd vind ik dat aangezien de hoofdwegen gewoon gepekeld zijn.
Er word mij ook constant gevraagd hoe we hier in NL mee omgaan, en dan is mijn antwoord: we pakken de fiets. En meestal kijken mensen me dan aan alsof ik iets raars gezegd heb.
Tweetyquote:Op maandag 11 januari 2010 11:05 schreef --Tweety-- het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Esquote:Op maandag 11 januari 2010 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Geffiewokkie
friem
Beej
![]()
![]()
Iemand recentelijk nog wat van Es gehoord eigenlijk?
je bent net gebeld om vandaag nog op gesprek te komenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
goede smoes, echter had ik dat vrijdag moeten zeggen om vanmiddag nog weg te kunnen
Jahquote:Op maandag 11 januari 2010 11:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik zal me vandaag eens nuttig gaan maken. Ben nu al een week niks aan het doen dan door dit kutweer. Ik ben hier niet voor gemaakt..
dan plan ik het wel erg slechtquote:Op maandag 11 januari 2010 11:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent net gebeld om vandaag nog op gesprek te komen
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:12 schreef --Tweety-- het volgende:
Goed, nu maar weer even verder met mn stageopdrachten.
Tot straks maar weer!
ik heb er morgen 1quote:
ja, dat weet je altijd wel een dag van tevorenquote:
dan ben je niet de enige, ik ben die sneeuw ook echt helemaal spuug en spuugzatquote:Op maandag 11 januari 2010 11:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik zal me vandaag eens nuttig gaan maken. Ben nu al een week niks aan het doen dan door dit kutweer. Ik ben hier niet voor gemaakt..
1 keer heb ik meegemaakt dat ik 's ochtends gesprek had en voordat ik terug was op het werk hadden ze al gebeld voor een 2de gesprekquote:Op maandag 11 januari 2010 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, dat weet je altijd wel een dag van tevoren
tot straks Tweetyquote:Op maandag 11 januari 2010 11:12 schreef --Tweety-- het volgende:
Goed, nu maar weer even verder met mn stageopdrachten.
Tot straks maar weer!
quote:
koekje drbij?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rustig rustig. Eerst even wakker worden met een bakkie.
Nja dat kost me verlof... eigenlijk wil ik een wettelijke reden om betaald verlof te krijgenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]er is ineens een plaats vrij gekomen en ze willen met spoed met je praten
volgens mij iedereen welquote:Op maandag 11 januari 2010 11:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan ben je niet de enige, ik ben die sneeuw ook echt helemaal spuug en spuugzat
groot gelijkquote:Op maandag 11 januari 2010 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rustig rustig. Eerst even wakker worden met een bakkie.
dat is in ieder geval wel snelquote:Op maandag 11 januari 2010 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1 keer heb ik meegemaakt dat ik 's ochtends gesprek had en voordat ik terug was op het werk hadden ze al gebeld voor een 2de gesprek, gelijk de volgende dag maar 2de gesprek gedaan.
Ik begin ook steeds dikker te worden. Zelfde eetpatroon aanhouden en ipv 4 dagen per week sporten ineens 0..quote:Op maandag 11 januari 2010 11:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Fles
Nog een week laten liggen, dan heb ik een witte verjaardag!quote:Op maandag 11 januari 2010 11:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Fles
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja dat kost me verlof... eigenlijk wil ik een wettelijke reden om betaald verlof te krijgen
Ik ging op gesprek en nog geen kwartier daarna was ik aangenomenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgens mij iedereen wel![]()
[..]
groot gelijk
[..]
dat is in ieder geval wel snel
ben al aan het klagen dat ik me kut voelquote:Op maandag 11 januari 2010 11:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
buiten ineens ziek worden zijn er dan maar weinig mogelijkheden.
Hoewel dikker = warmer dus pluspunten..quote:Op maandag 11 januari 2010 11:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik begin ook steeds dikker te worden. Zelfde eetpatroon aanhouden en ipv 4 dagen per week sporten ineens 0..
beetje Spek isquote:Op maandag 11 januari 2010 11:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoewel dikker = warmer dus pluspunten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |