Dat ligt aan jou, das t eerste wat ze hier leren, dat ik de baas ben over hun eten, dus wat voor vreetzak t ook is, zn eten kan ik altijd gewoon afpakken.quote:Op maandag 26 april 2010 10:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of vind hij het niet zo grappig dat je in de buurt van zijn eten bent?
Alleen koolvis?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:30 schreef Electrood het volgende:
Ik krijg ze niet aan Carnibest.Want eentje is een visliefhebber en de andere wil echt alleen maar brokjes.En vis zit niet in Carnibest.Geef haar dus maar rauwe koolvis.
Kijk ook eens naar het Barf Menu van Tinlo. Zit een visvariant tussen. Onze kat is er dol op!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:30 schreef Electrood het volgende:
Ik krijg ze niet aan Carnibest.Want eentje is een visliefhebber en de andere wil echt alleen maar brokjes.En vis zit niet in Carnibest.Geef haar dus maar rauwe koolvis.
Ik zie wel dat er een verkooppunt is in Almere, misschien dat ze het voor je kunnen bestellen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:43 schreef Electrood het volgende:
Nee,ze krijgt s'morgens Hills brokjes en s'middags Koolvis....
En dat Barf heb ik naar gezocht,maar ik kan het niet in Almere krijgen.
Je kan het bevroren doorsnijden, maar het kan ook met gemak 4 dagen in de koelkast.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:59 schreef Maes het volgende:
Ik heb vandaag vers voer gekregen van Naturis. Ik ging naar de winkel die volgens de website Carnibest verkocht maar ze hadden het niet op voorraad, ik heb het besteld. Om te proberen heb ik een staaf van 500 gram Narutis meegekregen. Die ligt nu te ontdooien in de koelkast.
Mijn concern is echter dat Bob maar zo'n 125 gram per dag mag en ik het ontdooide vlees maar 2 dagen in de koelkast mag bewaren. Wat doe ik met de rest? Weggooien? Dat is toch zonde.
volgens de mevrouw in de winkel was het onmogelijk door te snijden, dus ook niet geprobeerd. Meneer Maes kwam ook met dezelfde oplossing en gaat het nuquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kan het bevroren doorsnijden, maar het kan ook met gemak 4 dagen in de koelkast.
En als je straks je pup hebt dan gaat 500 gram sowieso sneller op![]()
Ik verlang terug naar de dagen dat ik daadwerkelijk 4 dagen deed met 1 kilo.
Ik gebruik nu een kilo per dag
Ik laat het stiekem altijd een uurtje liggen en dan kun je er wel met een mes doorheen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:26 schreef Maes het volgende:
[..]
volgens de mevrouw in de winkel was het onmogelijk door te snijden, dus ook niet geprobeerd. Meneer Maes kwam ook met dezelfde oplossing en gaat het nuproberen
Electrisch mes overkopen?quote:
Lupa in Leende bedoel je?quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met bestellen bij Lupa?
Damn, die hebben veel aan KVV en Barfspul zeg![]()
Ik was dus een poos overgestapt op Alaska, en ik vond al dat die rollen zo snel gingen, zie ik nu dat dat 800 grams rollen zijn en geen kilo's, ja geen wonder dus![]()
Maar dat wordt ook te onregelmatig geleverd, nu zit ik weer zonder KVV, maar ik ga na de vakantie denk ik gewoon voortaan daar bestellen, kan ik meteen wat barfspul en droogmachinespul meebestellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |