Niet echt laten testen maar als ze bijvoorbeeld het voor elkaar krijgt om het eten van de kat op te eten krijgt ze jeuk. Volgens de dierenarts heeft ze ook last van pollen (voorjaar dus) Oren zijn weer vies dus ik ben alweer met een kuurtje begonnen.quote:
En wat krijgt de kat te etenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja maar een pollenallergie heeft niks met dr voer te maken.
Wat krijgt ze nu dan te eten?
De kat eet alles maar meestal zakjes van whiskas, felix of kitekat. En altijd brokjes van Whiskas.quote:
Dat kan ik ook nog wel eens proberen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:20 schreef nieslief het volgende:
[..]
.... geklutst ei ............smuldier vlees compleet........
Jazz bliefte hond in t begin echt niet. Als ik nu eens vergeten ben kat te ontdooien geef ik hem gewoon hond natuur, met pens dus, en dat eet ie gewoon opquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:08 schreef nieslief het volgende:
En kat gaat ook zo om. Die kun je gewoon hetzelfde geven als de honden eigenlijk. Het enige verschil is dat er groentes of pens bij in kunnen zitten. De eerste keer kijken of ze het gewoon zo eet. Lukt dat niet dan kun je het mengen bijv. 1/3 deel rauw voer 2/3 deel van dat natvoer. En zo afbouwen.
Een allergische reactie kunnen ze eigenlijk overal wel op krijgen dat is zo niet te zeggen. Wat ik wel zou doen is gewoon een merk geven en dan ook maar een variant in eerste instantie. Als de hond eraan gewend is dan zou je rustig aan kunnen gaan kijken naar een andere soort vlees.
Als ik altijd andere dingen zou krijgen zou ik 't ook laten staanquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:54 schreef FrankP het volgende:
[..]
Dat kan ik ook nog wel eens proberen.
Vandaag voor het eerst wat rundvlees geprobeerd en dat ging er, net als de kip, erg goed in!!! Schrokken was het bijna. Heel apart dat ze dan de kvv zo moeilijk weg werkt (al is de lam/kip wel gewenst).
Het is niet zo dat ze andere dingen krijgt als ze d'r bakje niet leeg eet. Niet opeten is ook gewoon pech hebben en bij de volgende eetronde krijgt ze weer wat. Maar het valt gewoon op dat ze de verschillende merken en smaken gewoon minder eet, soms is het zelfs onaangeroerd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik altijd andere dingen zou krijgen zou ik 't ook laten staan
Ligt het nou aan mij of vind hij het niet zo grappig dat je in de buurt van zijn eten bent?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:52 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Karkasje is zowat even groot als de pup maar tis wel op gegaan heur
Nooit van gehoord ook, ik ben wel benieuwd, is dat alleen voor honden?quote:Op maandag 26 april 2010 10:24 schreef FrankP het volgende:
Ik kreeg van het weekend een mailtje van mijn leverancier van voer en ze hebben vanaf nu ook Barfmenu van Tinlo in het assortiment.
Iemand daar al ervaring mee?
Nog wel, maar er schijnt ook een "kattenlijn" te komen...quote:Op maandag 26 april 2010 10:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Nooit van gehoord ook, ik ben wel benieuwd, is dat alleen voor honden?
Ja hoor. Het hangt gewoon af van de kat. Als je een leverancier kan vinden kan je altijd vragen om een proefrol. Dan kan je eens kijken of ze het lusten. Hier is het nooit een probleem geweest om over te stappen. Ik merk alleen nu wel dat de lading Naturis die ik gekregen heb de laatste keer, veel pens bevat. 1 van de katten vind het nu ook minder lekker.quote:Op maandag 26 april 2010 11:21 schreef Electrood het volgende:
Ik heb een moeder en dochter Main Coon katten.Eerst kregen ze droog voer(Hills) en een blikje Snoezepoes.(Vis)Dus een voorraadje blikjes gekocht,want dat ging er wel in!En plotseling willen ze het niet meer en vooral 1 type Hills brok(Hairbal Control=kip en grote brokken),en verder niks!Daar zit je dan met je voorraadje blikkies.....
Dus je denkt het door te hebben wat ze eten en op eens is het anders.De Cattery had ze Royal Canin gevoederd en snoezepoes,dus daarom dat ik die ook gaf....
Maar denken jullie dat deze katten dan ook om te schakelen zijn op Carnibest of Naturis??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |