Volgens mij doelen ze meer op 'overstap verschijnselen': diarree, niet willen eten etc.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:26 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb juist een heleboel gemerkt. Echt dag 1 perfecte poep van een diarree kater, week 2 prachtige glansvachten en zacht echt schrikken als ik de kat van iemand anders aai, gedrag werd milder (m.b.t. onstuimige kater), urine stinkt minder, machtig mooie spierontwikkeling bij kater. En ik kan nog wel even doorgaan. Oh ja prutoren bij poes werden minder erg.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij doelen ze meer op 'overstap verschijnselen': diarree, niet willen eten etc.
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:22 schreef FrankP het volgende:
Zojuist heeft onze Donut voor het eerst een maaltijd met alleen Carnibest gegeten!!
![]()
![]()
![]()
En echt schreeuwen en tegen mijn been duwen terwijl ik het klaar stond te maken.
Als ze dit de komende tijd goed vol gaat houden dan gaan we door naar de volgende stap: kippennekjes...
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:22 schreef FrankP het volgende:
Zojuist heeft onze Donut voor het eerst een maaltijd met alleen Carnibest gegeten!!
![]()
![]()
![]()
En echt schreeuwen en tegen mijn been duwen terwijl ik het klaar stond te maken.
Als ze dit de komende tijd goed vol gaat houden dan gaan we door naar de volgende stap: kippennekjes...
Ik bedoelde inderdaad de negatieve effecten van het overstappenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:26 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb juist een heleboel gemerkt. Echt dag 1 perfecte poep van een diarree kater, week 2 prachtige glansvachten en zacht echt schrikken als ik de kat van iemand anders aai, gedrag werd milder (m.b.t. onstuimige kater), urine stinkt minder, machtig mooie spierontwikkeling bij kater. En ik kan nog wel even doorgaan. Oh ja prutoren bij poes werden minder erg.
Geweldig!quote:Op zondag 7 februari 2010 16:22 schreef FrankP het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het eten van Carnibest gaat nu erg goed en ze krijgt het compleet rauw (dus zonder kokend water).quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:28 schreef Taiga het volgende:
... een halve plak koolvis ....
Ik koop gewoon die blokken koolvis bij de AH van Euroshopper. Ze zijn inderdaad zonder graten. Gewoon laten ontdooien en lekker een halve plak geven. Soms geef ik ze ook sardientjes. Die kan je eventueel vers kopen op de markt of anders haal je die uit blik. Dat doe ik ook weleens. Haring heb ik ze ook weleens gegeven. Volgens mij moet je alleen oppassen met gerookte zalm. Maar dat weet ik niet meer zeker.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:44 schreef FrankP het volgende:
[..]
Het eten van Carnibest gaat nu erg goed en ze krijgt het compleet rauw (dus zonder kokend water).
Ik wil toch ook een beetje variatie gaan aanbrengen en iets achter de hand hebben als echte traktatie.
De koolvis die wordt gegeven is dat gewoon van dat diepvriesspul zonder graten? En wat zijn, naast de kippenekjes, hart en kuikentjes, nog meer verwen-dingen welke binnen kvv vallen?
Ik zou dus geen vis uit blik geven. Daar zit altijd wat bij in om het houdbaar te maken bijv. olijfolie. Eerst echt heeel goed laten uitlekken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:51 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ik koop gewoon die blokken koolvis bij de AH van Euroshopper. Ze zijn inderdaad zonder graten. Gewoon laten ontdooien en lekker een halve plak geven. Soms geef ik ze ook sardientjes. Die kan je eventueel vers kopen op de markt of anders haal je die uit blik. Dat doe ik ook weleens. Haring heb ik ze ook weleens gegeven. Volgens mij moet je alleen oppassen met gerookte zalm. Maar dat weet ik niet meer zeker.
Ik geef ze ook weleens kippenvleugels en drumsticks.
Er is ook vis op waterquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik zou dus geen vis uit blik geven. Daar zit altijd wat bij in om het houdbaar te maken bijv. olijfolie. Eerst echt heeel goed laten uitlekken.
Alle vis uit de vriezer die niet bewerkt is kun je geven. Het gezondst is zalm, makreel, sardien, panharing (ongezouten haring) en af en toe tonijn (niet vaker dan 1x per maand i.v.m. zware metalen). Alaskafilet pangasius etc etc kan ook gewoon maar bevat minder (omega)vetten. Je kunt ook pensstaafjes halen bij de dierenwinkel (of supermarkt) die van mij is daar dol op maar niet iedere kat lust het.
Af en toe een rauw eitje klutsen is ook lekker en leuk.
Dit dus...vis in blik met waterquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er is ook vis op water![]()
Ik ga dit weekend eindelijk aan de slag met mn droogmachine, om zelf snacks te maken.
Rundvlees en kipfilet ga ik eens mee beginnen
Nee uiteindelijk een uur of 10 geloof ik, dus dat viel me nog best mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:01 schreef Taiga het volgende:
Wauw wat goed! Het ziet er echt goed uit hoor! Maar hoelang heeft het apparaat nou aangestaan? 24 uur?
Ben benieuwd hoe de vis wordt!
waar heb je die machine vandaan en hoeveel kost zoiets?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee uiteindelijk een uur of 10 geloof ik, dus dat viel me nog best mee.
En de honden zijn er echt helemaal weg van, de kip is al bijna op.
Ik ga voortaan echt alle snacks zelf maken
Oke! Dacht dat het langer duurde!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee uiteindelijk een uur of 10 geloof ik, dus dat viel me nog best mee.
En de honden zijn er echt helemaal weg van, de kip is al bijna op.
Ik ga voortaan echt alle snacks zelf maken
Ik denk van wel, alles wat er in past kun je drogen in dat dingquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:49 schreef Taiga het volgende:
[..]
Oke! Dacht dat het langer duurde!
Maar wel erg fijn dat je zeker wat dat je een goede en gezonde snack geeft.
Kan je eigenlijk zo ook zelf een runder oor drogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |