Jij duivel.quote:Op maandag 11 januari 2010 08:50 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga mijn zusje terugpakken. Zij maakte mij niet wakker vorige keer, ik haar nu niet. Dat wordt een week van 08:00u tot 17:00u op school zitten.
Ja, deed ze ook bij mij. Alleen ik wist me er onderuit te lullen.quote:
Pure evil zeg ik je!quote:Op maandag 11 januari 2010 08:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, deed ze ook bij mij. Alleen ik wist me er onderuit te lullen.En tegen mijn vader ga ik zeggen: "Maar zij begint toch veel later dan ik?
![]()
"
Natuurlijkquote:Op maandag 11 januari 2010 10:18 schreef Gaultier het volgende:
Gisteren iemand Van Wilder gezien?
Hij leeft echt ideaal.
wtf?quote:
quote:
quote:
Oh, die gast van haar heeft er 80 gehad dus.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Zoiets. Maar precies wist hij het dus niet.
En dan tel ik de hoeren ook mee, dat deed hij dan weer niet
Ja ik zie het nu.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, mijn ex had 80 vrouwen gehad![]()
Lezen
he, jammerquote:Op maandag 11 januari 2010 10:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ze is al wakker en ik ben misselijk.
I wanna go home. Ik ben ook echt supermoe.quote:
Omgquote:Op maandag 11 januari 2010 10:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Warme kaiserbroodjes met ham en gesmolten kaas!
Zo krijg je dus roddels in de wereld.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, mijn ex had 80 vrouwen gehad![]()
Lezen
Ik zou dat voor mezelf niet willen. Van hem vond ik het geen probleem, maar als ik zelf 80 mannen had gehad, zou ik me daar niet goed bij voelenquote:Op maandag 11 januari 2010 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo krijg je dus roddels in de wereld.
Weet je toevallig ook de titel van het liedje wat op het laatst in de film voorkomt?quote:
Misschien heeft hij zichzelf een doelstelling gegeven.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou dat voor mezelf niet willen. Van hem vond ik het geen probleem, maar als ik zelf 80 mannen had gehad, zou ik me daar niet goed bij voelen
Tuurlijk, dat nummer heet: Gwen Used Me For Her Story, Then Married an Ass Wipe and Ran Over My Heart With a Big Metaphorical Truck.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:46 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook de titel van het liedje wat op het laatst in de film voorkomt?
Als hij dronken op zijn gitaar zit te jengelen, de band heet Air Supply, maar de titel weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |