Dat klinkt wel een beetje zieligjes, hoor.quote:Op maandag 11 januari 2010 01:16 schreef LudoSanders het volgende:
Jaja, ik ben mij er eentje. Het werkelijke verhaal is natuurlijk gewoon dat er maar één vrouw gek genoeg is om met mij aan te pappen en ik dus mijn handjes mag dichtknijpen met hetgeen dat ik heb.
Ik ben dan ook een beetje een treurig geval.quote:Op maandag 11 januari 2010 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een beetje zieligjes, hoor.
Dat zou mijn motivatie ook zijn jaquote:Op maandag 11 januari 2010 01:21 schreef LudoSanders het volgende:
Daarnaast bakt ze de beste pannenkoeken met mozzarella.
quote:Op maandag 11 januari 2010 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een beetje een treurig geval.
En zijn er maar weinig die deze kunst, want zo kunnen we het wel noemen, meester hebben gemaakt.quote:Op maandag 11 januari 2010 01:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat zou mijn motivatie ook zijn ja
Zoals ik al eerder zei ben ik mij er eentje.quote:
Ik geloof je niet.quote:
quote:
DENIS DENIS OH WITH YOUR EYES SO BLUEquote:
Die hand is echt kankereng.quote:
Jij duivel.quote:Op maandag 11 januari 2010 08:50 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga mijn zusje terugpakken. Zij maakte mij niet wakker vorige keer, ik haar nu niet. Dat wordt een week van 08:00u tot 17:00u op school zitten.
Ja, deed ze ook bij mij. Alleen ik wist me er onderuit te lullen.quote:
Pure evil zeg ik je!quote:Op maandag 11 januari 2010 08:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, deed ze ook bij mij. Alleen ik wist me er onderuit te lullen.En tegen mijn vader ga ik zeggen: "Maar zij begint toch veel later dan ik?
![]()
"
Natuurlijkquote:Op maandag 11 januari 2010 10:18 schreef Gaultier het volgende:
Gisteren iemand Van Wilder gezien?
Hij leeft echt ideaal.
wtf?quote:
quote:
quote:
Oh, die gast van haar heeft er 80 gehad dus.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Zoiets. Maar precies wist hij het dus niet.
En dan tel ik de hoeren ook mee, dat deed hij dan weer niet
Ja ik zie het nu.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, mijn ex had 80 vrouwen gehad![]()
Lezen
he, jammerquote:Op maandag 11 januari 2010 10:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ze is al wakker en ik ben misselijk.
I wanna go home. Ik ben ook echt supermoe.quote:
Omgquote:Op maandag 11 januari 2010 10:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Warme kaiserbroodjes met ham en gesmolten kaas!
Zo krijg je dus roddels in de wereld.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, mijn ex had 80 vrouwen gehad![]()
Lezen
Ik zou dat voor mezelf niet willen. Van hem vond ik het geen probleem, maar als ik zelf 80 mannen had gehad, zou ik me daar niet goed bij voelenquote:Op maandag 11 januari 2010 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo krijg je dus roddels in de wereld.
Weet je toevallig ook de titel van het liedje wat op het laatst in de film voorkomt?quote:
Misschien heeft hij zichzelf een doelstelling gegeven.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou dat voor mezelf niet willen. Van hem vond ik het geen probleem, maar als ik zelf 80 mannen had gehad, zou ik me daar niet goed bij voelen
Tuurlijk, dat nummer heet: Gwen Used Me For Her Story, Then Married an Ass Wipe and Ran Over My Heart With a Big Metaphorical Truck.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:46 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook de titel van het liedje wat op het laatst in de film voorkomt?
Als hij dronken op zijn gitaar zit te jengelen, de band heet Air Supply, maar de titel weet ik niet.
Dat is ook geweldig als ze liggen te ketsen.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat nummer heet: Gwen Used Me For Her Story, Then Married an Ass Wipe and Ran Over My Heart With a Big Metaphorical Truck.
quote:Op maandag 11 januari 2010 10:41 schreef kevin_ het volgende:
Gozer verliest ruimt 4.5k met Angola.
http://i60.photobucket.co(...)e_2006/problem-1.jpg
http://forum.fm-view.com/topic/10912-i-admit-it/
Van Wilderquote:Op maandag 11 januari 2010 11:12 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Dat is ook geweldig als ze liggen te ketsen.
Gwen: "Who are you?"
Eerstejaars studente: "You must be the truck driver."
Gewoon waarheidquote:Op maandag 11 januari 2010 11:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nice G. Wat was gisteren nou dat hele msn gesprek met robbie.
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gewoon waarheidMaar jij gebruikt die lame psychologische truukjes
Dan ga ik er niet op in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:28 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Waar heb jij het over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
quote:
quote:
quote:
Wauwquote:Op maandag 11 januari 2010 11:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Fuck yeah, tweede vak gehaald!!!
Ik heb al 10 punten binnen
Ik 10 punten in 1 weekquote:Op maandag 11 januari 2010 11:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Fuck yeah, tweede vak gehaald!!!
Ik heb al 10 punten binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |