abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76652318
Ja ik ruim maar weer eens op, en dan is geven beter dan houden.
Onderstaande heeft mogelijk al eens op FOK gestaan. Nu zet ik erbij wat het minimaal moet opbrengen. De koper betaald de portokosten. Daar ga ik niet over discussieren. Afhalen kan ook in Maastricht, volgens afspraak.

O ja, organisatie Madalief/FOK: ik neem nog even contact met jullie op.

Daar gaan we:

Philips DECT SE 4352S
Handset met oranje display en basisstation met antwordapparaat. De handset kan ook handsfree worden gebruikt, en het antwoordapparaat kan ook worden gebruikt met enkel een meldtekst (dus niet inspreken). Met duidelijk knoppen en display voor het aantal binnengekomen gesprekken.
Verder biedt dit basisstation de mogelijkheid om de telefoonnummers van je (mobiele telefoon) SIM-kaart te kopieren. Met deze set kon ik op mijn huiscentrale perfect doorverbinden (Fritzbox).

Origineel is dit een duo-setje (dus twee handsets), echter bij een handset valt af en toe het geluid uit. De reden is ons onbekend. De oplaadbare batterijen hebben we nooit vervangen. Deze handset krijgt u er ook bij. In originele doos inclusief handleiding, adapters, telefoonkabel etc. Geheel compleet.
Prijs: minimum 10 euro
Porto: 6,75

Klein lijmpistool in doos, met enkele patronen. Lijkt hier op.
Prijs: vanaf 0 euro

Set van 5 kleine spateltjes, voor moddelering met klei, gips e.d.
Porto: 3 euro

Princess Popcorn Machine
Weinig gebruikt, er zit zelfs nog popcornmais bij. Geheel compleet in doos.

CD/DVD & Lens Cleaning set
Nieuw, bevat alcohol & wisser voor cd/dvd en een cd-schijfje met reinigende werking voor je speler.
Gebruik op eigen risico.

Cisco (en ook HP e.d.) consolekabels.
Die platte kabels met diverse pluggen DB9/DB25 etc. Volgens mij 3 setjes ongebruikt.
Prijs: 0 euro

2 nog 1 spaarvarken van de IKEA
Van plastic, in roze en blauw
Porto: helaas 6,75

Heren horloge met stijlvolle pen
Nieuw ongedragen. In mooi doosje.

PC voeding uit een Compaq Deskpro D3D Pentium 1.5
250 W, lang niet getest en zo.
Prijs: vana f 0 euro

PC voeding uit een HP Vectra VL400 DT (P3)
120 W, lang niet getest en zo.
Prijs: vana f 0 euro

Oude 3COM ISA netwerkkaart

Zelfbouw gestabiliseerde voeding, regelbaar
Specificaties onbekend, de metertjes zeggen: 20v - 3A.
Wellicht voor de onderdelen.

Laserprinter Dell 1700n
Heeft netwerk en USB aansluiting. Komt met bijna lege cartridge (sorry!).
En een geprinte handleiding, verder niets. Wordt niet verstuurd, kan alleen opgehaald worden.
Prijs: vanaf 10 euro
Porto: niet van toepassing, alleen afhalen

Brita waterkan met een nieuw filter
Vertoont wel gebruikssporen maar is prima schoon te maken en filter dan ook goed. Zit tevens digitaal "klokje" op met 4 weken cyclus.

J.W. McKensie Onions - uienpot.
De rechtse op de foto. Onbeschadigd.
Porto: op risico van koper 6,75, maar sterke voorkeur voor afhalen.

Adapt GPS receiver AD-300 inclusief autolader. Hier zit geen accu bij, maar de standaard Nokia BL4C accu past hierin. Op de foto in het midden links, die met dat blauw.

Mocht de MADALIEF actie zijn afgelopen dan gaat de opbrengst naar KWF Kankerbestrijding.

[ Bericht 4% gewijzigd door div-er op 11-01-2010 22:23:07 (toevoeging en bijwerking verkochte dingen) ]
GRAAG VERWIJDEREN
pi_76652532
Super initiatief! Ik hou dit topic even in de gaten, nu even geen cent te makken maar wel interesse, je hoort nog van me! En succes .
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
  Moderator zondag 10 januari 2010 @ 23:47:46 #3
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_76662451
TelefoonVindPost
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_76665159
10 euro geboden voor de philips telefoon
pi_76670425
quote:
Op maandag 11 januari 2010 01:04 schreef matriks het volgende:
10 euro geboden voor de philips telefoon
Genoteerd! Kun je aangeven: ophalen of opsturen?
GRAAG VERWIJDEREN
pi_76683378
10 euro geboden op de popcorn machine. opsturen graag!
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
  maandag 11 januari 2010 @ 17:18:59 #7
257146 stefannetjuh
www.sk-fotografie.nl
pi_76685771
10 euro inclusief verzenden voor roze spaarvarken
pi_76690689
Bod op telefoon gekregen van 15 euro.
@matriks: je hebt een PM.
De dect is tot 12 uur 12 jan. gereserveerd, anders kom ik terug bij matriks / mogen jullie weer bieden.
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:28 schreef Rockabella het volgende:
Dat wordt incl. porto 16,75. Je hebt PM.
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:18 schreef stefannetjuh het volgende:
10 euro inclusief verzenden voor roze spaarvarken
Deal. Je hebt PM.

Voorlopige stand:
varken 3,25 + popcorn 10: 13,25
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:08 schreef div-er het volgende:
Mocht de MADALIEF actie zijn afgelopen dan gaat de opbrengst naar KWF Kankerbestrijding.
In overleg met Lianne kan het nog naar Madalief. Mocht het storm lopen dan wil ik wel splitsen: ik draag het KWF ook een warm hart toe. We zien wel.

[ Bericht 3% gewijzigd door div-er op 11-01-2010 21:01:43 (typo) ]
GRAAG VERWIJDEREN
pi_76725539
Kickje!
GRAAG VERWIJDEREN
pi_76735128
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:28 schreef Rockabella het volgende:
Heb je mijn PM ontvangen? Ik heb voor verzending wel je adres nodig, en een bevestiging dat je de PM hebt gezien.

Verder:
het roze varken is onderweg met DHL.

En de telefoon is er nog, dus matriks nog interesse dan stuur ik je een PM.

Game on!
GRAAG VERWIJDEREN
pi_76781446
Popcornmachine en DECT telefoon zijn nog beschikbaar.

En omdat op de PM voor de popcorn niet wordt gereageerd, is de stand nu dus slechts 3,25

Kom op, dat moet beter kunnen.
GRAAG VERWIJDEREN
  Moderator woensdag 13 januari 2010 @ 23:13:28 #12
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_76786658
15 incl. voor de telefoon
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_76787141
25 voor horloge en pen en ook nog eens 15 voor popcorn!
pi_76788538
Jammer dat je in maastricht woont.. heb wel interesse in de laserprinter.. is opsturen echt geen mogelijkheid? Woon nl. zo'n 300 km bij je vandaan...
pi_76798008
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:13 schreef Geckoo het volgende:
15 incl. voor de telefoon
Deal: verzending via DHL. Ik stuur je een PM met de betaalgegevens.
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:21 schreef Sobraine het volgende:
25 voor horloge en pen en ook nog eens 15 voor popcorn!
Wow, dat is heel aardig. Deal: verzending via DHL. Ik stuur je een PM met de betaalgegevens.
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:46 schreef matthijsg85 het volgende:
Jammer dat je in maastricht woont.. heb wel interesse in de laserprinter.. is opsturen echt geen mogelijkheid? Woon nl. zo'n 300 km bij je vandaan...
300km... en waar is dat dan?
GRAAG VERWIJDEREN
pi_76798055
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:17 schreef div-er het volgende:

300km... en waar is dat dan?
Friesland :$
pi_76824723
@Geckoo: DECT gaat morgen naar DHL. Ik zal je de barcode doorsturen. Mocht ik dit vergeten, mail me dan even.

@matthijsg85: Friesland? Ja dat is ver. Die printer is toch best zwaar, en ik krijg dat niet goed ingepakt. Ik durf dat dus niet aan, ook niet voor een klein bedrag. Het doel is toch om wel wat op te halen. Kan ook geen garanties geven als ik zou verzenden. Als iemand ideeen heeft, graag. PM'en mag ook.

@Sobraine: heb je mijn PM gezien?

Aan iedereen die dit topic bezoekt en/of al iets heeft gekocht:

Hoe denken jullie erover om de opbrengst van dit topic naar een kindertehuis in Haiti te sturen?
Ik heb hier op een bepaalde manier een band mee: vrienden hebben hier hun dochtertje pas vorig jaar opgehaald. En zij moeten nu echt alle zeilen bijzetten.
Meer info hier en hier.
Ik ga hier nu geen foto's plaatsen, daar is dit topic niet voor. Maar is er iemand die bezwaar maakt tegen dit idee?

Ik heb de mods ook gevraagd, alsmede ook Lianne van het Madalief-project.
Als niemand bezwaar heeft, vraag ik de mods om de titel te wijzigen in [TK] van alles; opbrengst voor Haiti.

Dank jullie wel.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nog iets: reeds verkocht het varken en de dect. Door verzending met DHL is de opbrengst hoger, DHL is namelijk goedkoper dan TPG Post.

De stand nu is 15,10. Met dank aan stefannetjuh en Geckoo
GRAAG VERWIJDEREN
pi_76832785
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef div-er het volgende:

@matthijsg85: Friesland? Ja dat is ver. Die printer is toch best zwaar, en ik krijg dat niet goed ingepakt. Ik durf dat dus niet aan, ook niet voor een klein bedrag. Het doel is toch om wel wat op te halen. Kan ook geen garanties geven als ik zou verzenden. Als iemand ideeen heeft, graag. PM'en mag ook.
Grote bananendoos? Voor een kleinbedrag wil ik nog wel een risciootje lopen aangezien dit toch voor een goed doel is. Mocht ie het niet doen, mijn risico, hoor je me er niet meer over (mits je natuurlijk het goede doel steunt he )
  Moderator vrijdag 15 januari 2010 @ 02:10:46 #19
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_76835673
@div-er. geen probleem hoor
eerljk? het interesseerd mij eigenljk weinig waar het geld heen gaat... ik ben blij met de telefoon
pi_76863220
@matthijsg85: ik reageer vanavond even als ik thuis ben

Tevens even een kickje...
GRAAG VERWIJDEREN
pi_76867766
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 19:17 schreef div-er het volgende:
@matthijsg85: ik reageer vanavond even als ik thuis ben

Tevens even een kickje...
prima! ik wacht het af!
pi_76871559
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 21:09 schreef matthijsg85 het volgende:

[..]

prima! ik wacht het af!
Daar ben ik weer. Even de weegschaal erbij gepakt. Weegschalen want de keukenweegschaal was niet genoeg. De personenweegschaal dan maar. De printer weegt meer dan 10kg en past in de hoogte ook niet in een babanendoos. Dus helaas, dat wordt wat te moeilijk. Ik kan er helaas niet op in gaan.
Uiteraard mag je altijd wat overmaken, naar Madalief of naar het kindertehuis in Haiti die het zo hard nodig hebben. Of zie een van de andere links in dit topic.

N.B. Ik heb de mods van FOK V&A donderdag gevraagd of ik dit topic mag "omdopen". Inmiddels heeft Lianne van het Madaliefproject haar zege gegeven, en ook enkele FOK'ers hebben geen bezwaren.
Nog even voor de duidelijkheid: wat ik hier verkoop is van mezelf, ik ben geen commerciele handelaar. De opbrengst gaat na aftrek van kosten (en dat is alleen de porto) rechtstreeks via PayPal naar de organisatie God's Littlest Angels. Dit is een kindertehuis in Haiti, boven op de berg bij Port au Prince, en zij hebben een administratieve zetel in Colorado Springs, Verenigde Staten. Op die administrtaieve tak staat dan ook het PayPal account geregistreerd. Immers, met een zak geld in Haiti kun je nog niet veel. Maar met een zak geld in Amerika kun je spullen kopen en versturen. Duidelijk?
Dit om de eerste vragen van FOK'ers voor te zijn. Ik hoop dat ik nopg veel spulletjes mag verkopen.

Dank je wel.
GRAAG VERWIJDEREN
pi_76882655
@Sobraine: heb je mijn PM al gezien? Bevestig even.

De popcornmachine en het horloge staan nog even gereserveerd voor Sobraine, maar hij laat niets horen. Als iemand anders interesse heeft, biedt gerust.

Aan een mod: wil je de TT even wijzigen in: [TK] van alles; opbrengst voor Haiti
Dank je wel.
GRAAG VERWIJDEREN
pi_76883709
ah jammer dan houdt het op, heb inmiddels al via giro 555 gedoneerd, maar misschien kan ert nog wel iets vanaf \

succes met deze goede actie!
pi_76889907
Div-er, ik moet helaas voorbij laten gaan. Sorry voor late reactie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')