Ja ik ruim maar weer eens op, en dan is geven beter dan houden.
Onderstaande heeft mogelijk al eens op FOK gestaan. Nu zet ik erbij wat het minimaal moet opbrengen. De koper betaald de portokosten. Daar ga ik niet over discussieren. Afhalen kan ook in Maastricht, volgens afspraak.
O ja, organisatie Madalief/FOK: ik neem nog even contact met jullie op.
Daar gaan we:
Philips DECT SE 4352SHandset met oranje display en basisstation met antwordapparaat. De handset kan ook handsfree worden gebruikt, en het antwoordapparaat kan ook worden gebruikt met enkel een meldtekst (dus niet inspreken). Met duidelijk knoppen en display voor het aantal binnengekomen gesprekken.
Verder biedt dit basisstation de mogelijkheid om de telefoonnummers van je (mobiele telefoon) SIM-kaart te kopieren. Met deze set kon ik op mijn huiscentrale perfect doorverbinden (Fritzbox).
Origineel is dit een duo-setje (dus twee handsets), echter bij een handset valt af en toe het geluid uit. De reden is ons onbekend. De oplaadbare batterijen hebben we nooit vervangen. Deze handset krijgt u er ook bij. In originele doos inclusief handleiding, adapters, telefoonkabel etc. Geheel compleet.
Prijs: minimum 10 euro
Porto: 6,75
Klein
lijmpistool in doos, met enkele patronen.
Lijkt hier op.Prijs: vanaf 0 euro
Set van
5 kleine spateltjes, voor moddelering met klei, gips e.d.
Prijs: vanaf 0 euro
Porto: 3 euro
Princess Popcorn MachineWeinig gebruikt, er zit zelfs nog popcornmais bij. Geheel compleet in doos.
CD/DVD & Lens Cleaning set
Nieuw, bevat alcohol & wisser voor cd/dvd en een cd-schijfje met reinigende werking voor je speler.
Gebruik op eigen risico.
Cisco (en ook HP e.d.) consolekabels.Die platte kabels met diverse pluggen DB9/DB25 etc. Volgens mij 3 setjes ongebruikt.
Prijs: 0 euro
2 nog 1 spaarvarken van de IKEA
Van plastic,
in roze en blauw
Porto: helaas 6,75
Heren horloge met stijlvolle penNieuw ongedragen.
In mooi doosje.Prijs: vanaf 0 euro
PC voeding uit een Compaq Deskpro D3D Pentium 1.5
250 W, lang niet getest en zo.
Prijs: vana f 0 euro
PC voeding uit een HP Vectra VL400 DT (P3)
120 W, lang niet getest en zo.
Prijs: vana f 0 euro
Oude 3COM ISA netwerkkaartPrijs: vanaf 0 euro
Zelfbouw gestabiliseerde voeding, regelbaar
Specificaties onbekend, de metertjes zeggen: 20v - 3A.
Wellicht voor de onderdelen.
Laserprinter Dell 1700nHeeft netwerk en USB aansluiting. Komt met bijna lege cartridge (sorry!).
En een geprinte handleiding, verder niets. Wordt niet verstuurd, kan alleen opgehaald worden.
Prijs: vanaf 10 euro
Porto: niet van toepassing, alleen afhalen
Brita waterkan met een nieuw filter
Vertoont wel gebruikssporen maar is prima schoon te maken en filter dan ook goed. Zit tevens digitaal "klokje" op met 4 weken cyclus.
J.W. McKensie Onions - uienpot.De rechtse op de foto. Onbeschadigd.
Porto:
op risico van koper 6,75, maar sterke voorkeur voor afhalen.
Adapt GPS receiver AD-300 inclusief autolader. Hier zit geen accu bij, maar de standaard Nokia BL4C accu past hierin.
Op de foto in het midden links, die met dat blauw.
Mocht de MADALIEF actie zijn afgelopen dan gaat de opbrengst naar KWF Kankerbestrijding.[ Bericht 4% gewijzigd door div-er op 11-01-2010 22:23:07 (toevoeging en bijwerking verkochte dingen) ]