Kun je reacties van bepaald users blocken als je betaalt?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben slecht in negeren, en ik ga geen geld uitgeven aan fok om te kunnen blocken
Jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kun je reacties van bepaald users blocken als je betaalt?
Dat is wel logisch natuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JaDan zie je hun posts niet meer.
Maar werkt vrij vaag, bv als iemand ze quote zie jee dat weer wel.
uuuuhm...... 17 Jan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, die filmavond part deux moet ook maar eens vorm beginnen te krijgen he.
Klopt, maar ik ga toch niet indirect voor Nuno betalen?quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga toch niet indirect voor Nuno betalen?
Dan hoor ik bij de rest van de latino's!
Hm vogges mij kan ik dan wel.quote:
Miauwquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
g je gang maar, al snap ik niet waar de walging vandaan komt, maar goed dat zal wel1 van je frustraties zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga je die eer niet geven en de tips van anderen opvolgen
Stom eigenlijk, doe ik al maaaanden bij SJM en dat werkt best
Waarom dan bij nou niet eigenlijk? Zou de walging dan nog een fase hoger liggen?
dit snap ik niet, waarom bij de rest van de latino'squote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:20 schreef Nuno_G het volgende:
dit snap ik niet, waarom bij de rest van de latino's
Dat lukt me niet zonder te lachenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:21 schreef PhalanX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
nee echt...![]()
Wie wil 'em aan Nuno uitleggen?
Jij mag het ook doenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:21 schreef PhalanX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
nee echt...![]()
Wie wil 'em aan Nuno uitleggen?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
Nee, er staat een monumenteel blok in de weg... hetzelfde blok als waar Vlarp over denkt te struikelen.quote:
Hebben we zondag een date dan?quote:
Nederlander!quote:
betalen waarvoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:37 schreef PhalanX het volgende:
nee wacht.. ik zal je een goede hint geven...
Geld betalen... net als anderen...
Das waar... maar anders gaat er een perfect goede diss gewoon verloren, en wie zit daar op te wachten?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Grapjes zijn zo niet leuk meer als je ze op new kids niveau moet uitpluizen als een braakballetje
volgens mij heb ik ook niet voldoende evenwicht om op een stapel autobanden te blijven liggenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
dat zou ook wel uniek zijn, als je dat lukt
El Nino Neuvo!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
moi
![]()
![]()
en wie betaalt er dan voor mij ?
Ja echtquote:
Ik lachte. En toen keken mensen me raar aan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:52 schreef Steve het volgende:
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Enzo.
Jij noemt 'm knuffelturk!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nederlander!
Hij heeft liever niet dat je hem Turk noemt
lolde jij?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik lachte. En toen keken mensen me raar aan.
O ja, ik moest nog geld overmaken naar jequote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:52 schreef Steve het volgende:
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Enzo.
Nou ja ik zag voor me hoe Steve dat zou zeggen. Dat was best leuk hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:57 schreef PhalanX het volgende:
[..]
lolde jij?
ik moest namelijk een beetje huilen aan de binnenkant.
kan iemand mij uitleggen waarom ik een hoer genoemd wordt. En Angel ik snap het echt nietquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, ik moest nog geld overmaken naar je
Gristus, doe je dit nu expresquote:
Geeft niets hoor schatje, ik had er al niet zo'n hoge verwachtingen vanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kan iemand mij uitleggen waarom ik een hoer genoemd wordt. En Angel ik snap het echt niet
jij hebt mij betaald voor sex, wanneer danquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geeft niets hoor schatje, ik had er al niet zo'n hoge verwachtingen van
Ik vind het wel gezelligquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:02 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik hou op hoor, de sfeer is meteen vals als ik er ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |