Dan slaap je morgen toch gewoon wat langer?quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, die ga ik onthouden, lijkt me heel interessant!
Daar geef ik een ontwijkend antwoord op.quote:Wat is jouw "achtergrond" dan?
Schrijver, dichter, levenskunstenaar.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:55 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]![]()
[..]
Daar geef ik een ontwijkend antwoord op.
Nou, ik ben ook niet fulltime happy de peppy hoor! Zo lang je maar niet schrijft over in je armen snijden en dat het bloed de plaats van je tranen heeft ingenomen omdat je niet meer kunt huilen en ga zo maar door, want dat vind ik een beetje eng.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het grappig als mensen die ik niet ken op mijn blog reageren. EN nee, het is niet voor mensen van hier aan te raden, en al helemaal niet voor Waxxer want het is nogal een emotionele negatieve bende
.
Nee, ik hou het heel metaforisch en obscuur.quote:Op maandag 11 januari 2010 01:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook niet fulltime happy de peppy hoor! Zo lang je maar niet schrijft over in je armen snijden en dat het bloed de plaats van je tranen heeft ingenomen omdat je niet meer kunt huilen en ga zo maar door, want dat vind ik een beetje eng.
Ja maar ik moet wat bákken van mijn leven!quote:Op maandag 11 januari 2010 00:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan slaap je morgen toch gewoon wat langer?
Daar ben je student voor!
Spam?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het grappig als mensen die ik niet ken op mijn blog reageren.
Oke, dan is het goed.quote:Op maandag 11 januari 2010 01:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik hou het heel metaforisch en obscuur.
Neen. Complimentjesquote:
Mja, het gevoel is meestal wel echt, alleen misschien iets gedramatiseerder neergezetquote:Op maandag 11 januari 2010 01:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke, dan is het goed.Als het maar min of meer "gespeeld" is!
Dan is het goed, ik ben in het echt ook niet zo verschrikkelijk Waxxer als hier hoor!quote:Op maandag 11 januari 2010 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Complimentjes. Ja gek he?
[..]
Mja, het gevoel is meestal wel echt, alleen misschien iets gedramatiseerder neergezet.
Een collega van de klantenservice heeft eens een koekepannetje naar haar hoofd geslingerd gekregen omdat wij de pan (die helemaal niet van IKEA kwam) niet omruildenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vorige week was ik een kankerflikker die de kanker kon krijgen die kanker in elkaar werd geslagen ook al belde ik de kankerpolitie omdat ik geen beltegoedopwaardeercode terugnam.
Dus ja, het zou nog kunnen ook. Dan neem ik er ook de middelvinger in op die ik vandaag mocht, laat ik het Stroekisch zeggen, die ik vandaag mocht inkasseren omdat ik alleen maar vroeg of de scooterrijder in kwestei zijn helm af wilde zetten als hij binnen liep.
O daar hou ik niet van, emotionele bendesquote:Op maandag 11 januari 2010 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het grappig als mensen die ik niet ken op mijn blog reageren. EN nee, het is niet voor mensen van hier aan te raden, en al helemaal niet voor Waxxer want het is nogal een emotionele negatieve bende
.
en in je huis klussen is slechts hobby ipv werken ?quote:Op maandag 11 januari 2010 08:25 schreef Vlarp het volgende:
Goede morgen!
Vandaag gaan we weer werken![]()
nee hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 11:23 schreef Bartjebart het volgende:
Goh zijn jullie voor het eerst een keer allemaal echt aan het werk*?
*of met school bezig etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |