Let the show begin.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef PhifeDawg het volgende:
Wedden dat ik binnen een half uurtje geflipt ben

Ja om de week ofzoquote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Moest je ook elke avond zo'n kwartslag draaien met dat ding.

quote:Op zondag 10 januari 2010 20:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tabby en Boxxy zijn allebei tien keer zo debiel als ik was in die filmpjes, maar allebei zeer neukbaar.
[..]
Tabby en Boxxy zijn allebei tien keer zo debiel als ik was in die filmpjes, maar allebei zeer neukbaar.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

Tegenwoordig hebben zijn er ook meer kiddo's met beugel dan zonder.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef Siniti het volgende:
Volgens mij hebben jullie gewoon allemaal tandartsen gehad die bij de geringste imperfectie in jullie mond gingen schreeuwen om beugels dit en dat

Ja, ik kan er gewoon niet tegen als dingen niet werken zoals ik het wilquote:

Het viel eigenlijk reuze mee. Ik vond het eigenlijk wel leuk dat ik een paar zilveren tanden had.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ziet er serieus niet cwl uit.![]()
Wat een martelwerktuig.

Ja eerste week wist ik ook niet hoe je makkelijk kon slikken. En je eten bleef wel eens daar boven steken.quote:

Mijn tandarts is zelfs nooit over beugels begonnenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben zijn er ook meer kiddo's met beugel dan zonder.
Geldwolven zijn de tandartsen van deze tijd.

quote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vergat bijna dat beide meisjes zo'n 20 jaar jonger zijn dan onze raspedo

Voor mijn gevoel was er in groep 7/8 en de brugklas bijna wel elke dag iemand die onder school even naar de ortho moest.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben zijn er ook meer kiddo's met beugel dan zonder.
Geldwolven zijn de tandartsen van deze tijd.

Gangstah... !quote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het viel eigenlijk reuze mee. Ik vond het eigenlijk wel leuk dat ik een paar zilveren tanden had.!

Nee hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Rond deze tijd doet alleen mijn dirty mind zijn werk.

Ik heb het 's nachts in, en dan alleen als ik alleen pit want ik kan niet praten met dat dingquote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja eerste week wist ik ook niet hoe je makkelijk kon slikken. En je eten bleef wel eens daar boven steken.![]()

Je wil toch ook niet denken aan beschadigde kutjesquote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Rond deze tijd doet alleen mijn dirty mind zijn werk.

En raad eens welke zender ik niet kan ontvangenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
RTL 5 is goed bezig met die films de laatste tijd.

Serieus?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gangstah... !![]()
Ik heb nooit een beugel gehad, maar omdat iedereen er wel een had, wilde ik er ook een..

Mits het pizza of friet is wel, andere dingen zijn te veel moeite.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef Breathtaking het volgende:
Zal ik nu nog avondeten gaan maken?

MTV Brand New.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
En raad eens welke zender ik niet kan ontvangen.

Dat lijkt me echt nastyquote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je wil toch ook niet denken aan beschadigde kutjes?

Die van mij zat vast.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ik heb het 's nachts in, en dan alleen als ik alleen pit want ik kan niet praten met dat ding.

Maar ik mis je.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
RTL 5 is goed bezig met die films de laatste tijd.

Ik gok Animal Planet?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]

Ja, maar toen ik de buitenboordbeugel-contstructie dinges van mn neef had gezien, hoefde het voor mij niet meerquote:

ZDFquote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]

au.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt nasty. Dat je met volle hoop een lekker wijf mee naar huis neemt die gewoon helemaal uitgebaggerd blijkt te zijn
. Dat je er gewoon droog 4 vingers met gemak erin kan drukken
.

Jij kon die verbreder eruit halen?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ik heb het 's nachts in, en dan alleen als ik alleen pit want ik kan niet praten met dat ding.

Liever niet, maar toen ik je bericht las kwam er wel een ondeugende glimlach bij me op.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je wil toch ook niet denken aan beschadigde kutjes?

Jahoor, wat ga je maken?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef Breathtaking het volgende:
Zal ik nu nog avondeten gaan maken?

quote:Op zondag 10 januari 2010 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik de buitenboordbeugel-contstructie dinges van mn neef had gezien, hoefde het voor mij niet meer

Het ligt aan mij, niet aan jou. Kunnen we wel nog gewoon vrienden zijn?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik mis vissen met haken door hun lip. Denk daar maar aan en ik zal bij je zijn.

Pasta met gehakt, groente en rode saus. Maar ik ga het toch maar even doen zo.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Mits het pizza of friet is wel, andere dingen zijn te veel moeite.

Whehehe. Ik hou van je jochie <3 <3 <3quote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het ligt aan mij, niet aan jou. Kunnen we wel nog gewoon vrienden zijn?

Het zorgt soms ook voor problemen bij jongeren zelf hoor. Want wat ze zelf doen, is iets waar ze tegelijkertijd doodsbang voor zijn dat het met hun gedaan wordt.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd foto's in mn fobo gehad, nu geen behoefte meer aan.
Maar Lamon, wat is dat toch met die neiging van jou om te roepen dat ik pubers bescherm, dat is zo'n grote onzinIk behandel mensen die hier komen gelijk, de leeftijd weet ik meestal niet eens. Ik vind dat mensen sowieso niet moeten gaan lopen schelden om niks.
Ik heb weleens gezegd dat ik vind dat jij degene bent die zich volwassen op moet stellen en niet persé zij. Dat heeft niets te maken met dingen goedkeuren, maar wel met het erger vinden van een vent van in de 30 dat ie zich niet kan inhouden dan van een puber, daarvan kun je dat nl meer verwachten.
Je zou beter moeten weten, zij leren nog.
God wat klink ik bejaard zo

Nee.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leugens, kan makkelijk bij jou.

Klinkt lekker, mits kaas.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pasta met gehakt, groente en rode saus. Maar ik ga het toch maar even doen zo.

Gadverdamme dat bestaat toch gewoon nietquote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt nasty. Dat je met volle hoop een lekker wijf mee naar huis neemt die gewoon helemaal uitgebaggerd blijkt te zijn
. Dat je er gewoon droog 4 vingers met gemak erin kan drukken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |