Jawel, je bent zeker wel de grootste en irritantste aandachtshoerquote:Op zondag 10 januari 2010 20:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En ik ben niet de grootste FOK!slet van 2009, zo worden we allemaal onterecht beoordeeld.

You fucking wish.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar jij bent mijn kloon.
Wat is dit ik heb geeneens

Ik heb het gezien met mijn eigen ogen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:13 schreef Siniti het volgende:
Kijk mij eens posten na de lapo!
Inclusief bewijs voordat een bevooroordeeld modje mijn post verwijdert!
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 10 januari 2010 20:14 schreef Broekpaling het volgende:
Haha, ik zit een oude tv uitzending te kijken die ze van onze klas hebben gemaakt in 2004.![]()
Zo verdomde veel jonger leken we dan ik dacht.

Okee, dan wil ik van Maisno 5 punten erbij voor kleding, dan haal ik vijf punten van jouw hoerigheid af.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb niet gestemd dus dat kan je mij niet verwijten. Jij geeft mij wel een 9 voor hoerigheid, dus dat kan ik jou wel verwijten.

Ik dacht altijd al waarom cam jij. Maar je bent 16.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Schiet op of zo, ik wil webcammen.

Gast, het is het fucking internet maar.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, dan wil ik van Maisno 5 punten erbij voor kleding, dan haal ik vijf punten van jouw hoerigheid af.

Maar hij is 19.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik dacht altijd al waarom cam jij. Maar je bent 16.

Dit is Fok!-historie!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:14 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb het gezien met mijn eigen ogen.

Maar?? MAAR?!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gast, het is het fucking internet maar.

quote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef Siniti het volgende:
[..]!!!
Ik keek laatst een video van mijn voetbalseizoen van 2001 ofzo
Ik was echt kankergoed

quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ze laten nog verdomde meer zien in die uitzending dan ik dacht.![]()
Je ziet ons tijdens de gym, in het zwembad.

Hij vraagt het altijd.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:17 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Het gaat nu even om jou. En jij bent degene die wilt cammen.

Laat Otis dit maar niet lezen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Mag ook.![]()
![]()
Ik zeg er nog even bij dat ik je echt helemaal geweldig vind. En echt heeeeel mooi en heeeel aardig. Je bent de beste.

Oh de SC hosselaar is jaloers?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:17 schreef Skylark. het volgende:
Ik wilde eigenlijk zeggen tegen WD; "get a room", maar dan heeft ze een heel hotel nodig (Allure, PhifeDawg, BT).

Ja, het is goffedomme niet normaal meer.quote:

Oh, en ik maar tranen wegvegen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gast, het is het fucking internet maar.

zit ik redelijk gebakkenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:17 schreef Skylark. het volgende:
Ik wilde eigenlijk zeggen tegen WD; "get a room", maar dan heeft ze een heel hotel nodig (Allure, PhifeDawg, BT).

Hij heeft wel gelijk.quote:

Ja omdat m'n zoveelste verzonnen verhaal niet goed in de smaak viel bij jullie SC-goden die zoveel beleven dat ze het niet hoeven te vertellen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent de hele dag al chagie.

Je bent de enige ook die ik zou kunnen hosselen.quote:

Goh, in de bloeitijd van deze slowchat hadden we dat ook wel eens tot #305.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:13 schreef Siniti het volgende:
Kijk mij eens posten na de lapo!
Inclusief bewijs voordat een bevooroordeeld modje mijn post verwijdert!
[ afbeelding ]

wtfquote:

Jij moet mij meteen weer naar beneden halen dat het helemaal niet zo bijzonder is héquote:Op zondag 10 januari 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh, in de bloeitijd van deze slowchat hadden we dat ook wel eens tot #305.

Jij bent een kindje van moeder aarde, net als wij allemaal.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij moet mij meteen weer naar beneden halen dat het helemaal niet zo bijzonder is hé
IK BEN SPECIAAL!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |