Ja dat is wel bepaald sneu ja.... kansloos volk hebben we hier en daar op geenstijl dan! ik zelf ben ook lid van geenstijl (niet van powned) maar die lui daar zijn echt om van te kotsen, ze haten daar echt op alles dat moet ik eerlijk toegeven.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat mensen zich zo verbonden voelen aan een website en dan onderling ruzie gaan maken.. Dat is toch wel enorm sneu, vind je niet?
Je noemt één voorbeeld.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:08 schreef zomaareennaam het volgende:
tja
dat mensen zich zo verbonden voelen met een voetbalclub dat ze elkaars hersenpan inslaan...
dat mensen zich zo verbonden voelen met een.... dat ze....
hoe lang moet ik doorgaan?
Dat doet me aan KLB denken.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:20 schreef 08gnoT. het volgende:
Geenstijl
Alles afkraken wat anders is dan hun eigen verknipte geesten.
Hoe lang moet je doorgaan? Je hebt één voorbeeld genoemd!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:08 schreef zomaareennaam het volgende:
tja
dat mensen zich zo verbonden voelen met een voetbalclub dat ze elkaars hersenpan inslaan...
dat mensen zich zo verbonden voelen met een.... dat ze....
hoe lang moet ik doorgaan?
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
de laatste tijd
Ondanks 99% van de rest van de puberale fokkers, hè?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:32 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Ik ben blij dat in dit topic nog mensen zijn die wel op een normale manier hun verhaal doen.......
quote:Op maandag 11 januari 2010 00:48 schreef .aeon het volgende:
Geenstijl heeft daar wat meer diepgang in
hm niet echt iets wat geenstijl onderscheid van fok. Noem hier een willekeurige provincie of plaats en dequote:Op zondag 10 januari 2010 20:20 schreef 08gnoT. het volgende:
Geenstijl
Alles afkraken wat anders is dan hun eigen verknipte geesten.
Ik denk dat veel mensen/ websites een hekel hebben aan Geen Stijl, alleen is Fok! een van de weinige sites die groot genoeg is om aandacht terug aan te besteden.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Ik merk de laatste tijd dat er wat onenigheid is tussen Geenstijl en Fok!, maar wat is de aanleiding van dit alles?
Ik kan er maar niet achterkomen..... Waarschijnlijk nog niet lang genoeg een Fokker geweest misschien?
Hm, in mijn ogen wel een beetje; maar het is je vergeven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:00 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik vind beide sites leuk...ben ik nu fout?
Same here...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:00 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik vind beide sites leuk...ben ik nu fout?
Wattes?quote:Op maandag 11 januari 2010 00:22 schreef HenryHill het volgende:
Ik weet wel dat GeenStijl een stuk meer heeft bijgedragen aan de bekendheid van Fok! dan vice versa.
En ik weet ook wat de meer fatsoenlijke positie is.
Ik kan me geen fittie voor de geest halen recent tussen GS en FOK!, eik sowieso heel weinig gedoe.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:03 schreef Re het volgende:
lijkt me de laatste tijd juist alleenmaar eenzijdig af te spelen GS--->FOK!, goeie zaak dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |