Gewerkt, studied, morgen 2 hoorcolleges en een werkcollege + presentatie en werkenquote:Op maandag 11 januari 2010 10:51 schreef Gras_eter het volgende:
weer onderweg naar Hanze, 2 uurtjes college en daarna uurtje aan projectje werken. daarna Zum hause, relaxt dagje is dat zo
Het is alleen altijd wel ff wachten op de computers. Die zijn vooral rond deze tijd (inlevermomenten) altijd volquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:23 schreef Gras_eter het volgende:
Op laptop printen heb ik al heel lang geleden op gegeven,...
Idd. in de mail zetten en printen met een schoolcomputer
C zit altijd volquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:46 schreef Gras_eter het volgende:
Meestal weinig moeite met computers vrije computers vinden eigenlijk,...
En als ze echt in Nood zit, vlak voor deadlines overlegt niemand meer en dan zijn pc's in projectruimten wel vrij
Hanze weet ik niet, in de Albert Heijn To-Go wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:02 schreef Slickk het volgende:
Er moet toch ook zo'n ophaalpunt op de Hanze zijn? Waar staat die ergens?
Vreemd, ik ga maar eens vragen dan. Op de website staat namelijk dat er een ophaalpunt moet zijn op de Hanzehogeschool.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hanze weet ik niet, in de Albert Heijn To-Go wel.
volgens mij in de hal van de van Doorenveste (ZP11, gebouw techniek)quote:Op maandag 18 januari 2010 13:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hanze weet ik niet, in de Albert Heijn To-Go wel.
Inderdaad, als je binnen komt meteen links, nog nooit een rij zien staan.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:22 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
volgens mij in de hal van de van Doorenveste (ZP11, gebouw techniek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |