Lieve lieve lieve SOL.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had gehoopt van niet. ben er klaar mee dat moge duidelijk zijn. had hem iets hoger ingeschat alleen. hij zal zich wel vervelen ofzo. zo en verder niks meer over hem vanaf nu.
nadat je ze hebt leeggedronken, toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:18 schreef Duderella het volgende:
Mir! Ik breek voornamelijk potjes heur!![]()
Ja dat wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nadat je ze hebt leeggedronken, toch?
denk het niet, heb het hem nog nooit zien doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja dat wel.![]()
Ik eet ook rauw gehakt.Doet die van jou dat ook? Want dan moet er een verband zijn.
O dat is een beetje lastig dan ja!quote:Op zondag 10 januari 2010 17:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
denk het niet, heb het hem nog nooit zien doen.
ik ben overigens enórm gek op appeltaartdeeg, daar kan ik me ziek aan eten. en da's lastig, want ik mag geen rauw ei
Rauw gehaktquote:Op zondag 10 januari 2010 17:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja dat wel.![]()
Ik eet ook rauw gehakt.Doet die van jou dat ook? Want dan moet er een verband zijn.
ik riskeer de gevolgen, big timequote:Op zondag 10 januari 2010 17:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dat is een beetje lastig dan ja!
Riskeer je dan tóch de gevolgen, of weet je je te beheersen?
Hey bouwvakkertquote:Op zondag 10 januari 2010 17:23 schreef freecell het volgende:
Rauw gehakt![]()
Ik mis rauw vleesFilet Americain, rare biefstuk, rauw gehakt...
als er helemaal niks mis is met het ei, ws. niks. maar ik mag het niet wegens een darmaandoening, kan er snel goed ziek van wordenquote:
Nou zeg, ik vraag het maarquote:Op zondag 10 januari 2010 17:24 schreef Mirjam het volgende:
als er helemaal niks mis is met het ei, ws. nioks. maaR IK MAG HET NIET WEGENS EEN DARMAANDOENING Oo<
Zondag, rustdagquote:Op zondag 10 januari 2010 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey bouwvakkertOpgeschoten vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |