abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76728526
Heb ik ook gehad, ik woonde in een dorpje bij Eindhoven en hij in Wageningen. Ik moest altijd dan nog met de bus naar Eindhoven. Mijn vriend had in het eerste jaar dat we een relatie hadden ov en ik nog niet. Wij hadden wel het geluk dat we bij elkaar mochten slapen in het weekend. Ik was toen 17 en hij 20. Ohja, mijn ouders zijn ook katholiek en de zijne gereformeerd.. Maar dan een stuk minder streng blijkbaar.
pi_76994157
Niet zeiken TS
Ik heb een vriendin nabij Bergen op Zoom gehad. Woon zelf in Arnhem

Goh wat zat ik me toch altijd vreselijk te vervelen in die trein
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:50:41 #63
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_77010733
Mijn laatste vriendin woonde meer dan anderhalf uur van me vandaan. De trein (enkeltje, bleef daar slapen) was iets van 11 euro dus ik heb geen idee hoe je bij die bedragen komt (Breda - Utrecht Centraal).

Toen ontdekte ik de bus, en dat is 6 euro heen en weer zonder overstapgezeik.
Well, I can take you far away, with my mind
pi_77011462
Ik snap je probleem. Zelf heb ik het niet gedurfd om iets te beginnen. Woon zelf in limburg en die meid in den Haag. De afstand was voor mij een groot issue. Zelf vind ik het fijn om gewoon doordeweeks in de auto te kunnen stappen even bij mijn vriendin te zijn. Al is het maar weer een uurtje en weer naar huis te gaan. In de weekenden trek ik ook veel met vrienden op. En ben bang dat hun er ook teveel onder zouden leiden.
pi_77011502
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:50 schreef Armoed het volgende:
Mijn laatste vriendin woonde meer dan anderhalf uur van me vandaan. De trein (enkeltje, bleef daar slapen) was iets van 11 euro dus ik heb geen idee hoe je bij die bedragen komt (Breda - Utrecht Centraal).

Toen ontdekte ik de bus, en dat is 6 euro heen en weer zonder overstapgezeik.
Venlo - Den Haag is 40 euro voor een retourtje. Met de auto ben ik net zoveel kwijt.
pi_77011522
Ik doe m'n verhaal wel weer even.
Mijn vriend woont zo'n 3 uur reizen met het OV van me vandaan, en we hebben nu al bijna 13 maanden met elkaar. Als je het echt graag wilt en als je veel van elkaar houdt, dan lukt het echt wel. Kort verhaal, maar heb het al vaak verteld.
pi_77012312
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:13 schreef _Loki het volgende:
Ik doe m'n verhaal wel weer even.
Mijn vriend woont zo'n 3 uur reizen met het OV van me vandaan, en we hebben nu al bijna 13 maanden met elkaar. Als je het echt graag wilt en als je veel van elkaar houdt, dan lukt het echt wel. Kort verhaal, maar heb het al vaak verteld.
Dat ben ik zeker met je eens. Alleen in hoeverre heeft zoiets een echte toekomst. Op een gegeven moment zullen er keuzes gemaakt moeten worden. Al helemaal als jullie samen zouden gaan wonen.
pi_77022214
^ Daar zijn we ook al lang uit, ik studeer en hij is bijna klaar met MBO, dus gaat waarschijnlijk een duale HBO-opleiding in de buurt zoeken. Het scheelt ook dat we allebei weekend-ov hebben dus we kunnen in het weekend gratis reizen. In het begin zagen we elkaar iedere 3-4 weken, en dat kostte wel wat. Gelukkig was dat maar een paar maandjes.
pi_77022662
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:28 schreef _Loki het volgende:
^ Daar zijn we ook al lang uit, ik studeer en hij is bijna klaar met MBO, dus gaat waarschijnlijk een duale HBO-opleiding in de buurt zoeken. Het scheelt ook dat we allebei weekend-ov hebben dus we kunnen in het weekend gratis reizen. In het begin zagen we elkaar iedere 3-4 weken, en dat kostte wel wat. Gelukkig was dat maar een paar maandjes.
Ahh respect dat je het zo lang volhoud. Ik zou het niet kunnen. Maar mochten jullie samen gaan wonen dan moet 1 van de 2 toch zijn eigen stekkie verlaten.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:50:29 #70
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_77023376
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:36 schreef Timmetjuhs het volgende:

[..]

Ahh respect dat je het zo lang volhoud. Ik zou het niet kunnen. Maar mochten jullie samen gaan wonen dan moet 1 van de 2 toch zijn eigen stekkie verlaten.
Of beide.
pi_77024976
Ik woon nu bijna een half jaar op kamers, dus ik ben het gewend. Hij is het al een hele tijd van plan dus dat is ook geen probleem denk ik Maar we zien wel hoe het loopt. Dat hebben we altijd al gedaan. Best lekker hoor, zo'n nuchtere relatie zonder verplichtingen ^^
pi_77032745
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:25 schreef _Loki het volgende:
Ik woon nu bijna een half jaar op kamers, dus ik ben het gewend. Hij is het al een hele tijd van plan dus dat is ook geen probleem denk ik Maar we zien wel hoe het loopt. Dat hebben we altijd al gedaan. Best lekker hoor, zo'n nuchtere relatie zonder verplichtingen ^^
Ja ok ergens heb je wel gelijk. Ookal ben ik meer het type dat er van houdt om even snel op en neer te kunnen mocht ik er zin in hebben.
pi_77035137
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:16 schreef powerflux het volgende:
veel ervaring mee.. 5 jaar geleden mee begonnen (200KM tussen elkaar) en nu wonen we al meer dan een jaar samen.

gewoon in de weekenden gaan, om en om naar elkaar toe en hou je weekenden vrij. zorg niet dat je ineens met je vrienden weg gaat terwijl je al had afgesproken. kortom: goed onderhouden die relatie
Jou moet ik hebben! hoe heb je dat aangepakt? woon je ergens op de helft? is de een naar de ander gegaan?
mijn vriendin woont ook een km of 225 hiervandaan en das al meer dan een jaar zo, maar toch heb ik zo af en toe mn twijfels.. geen idee hoe dat moet in de toekomst samenwonen wil ik wel en zij ook, maar hoe en waar? hier in breda ken ik veel mensen, en in bijvoorbeeld zwolle helemaal niemand.. wat is het belangrijkste voor me? voorlopig zit ik nog verbonden aan school hier voor iets van anderhalf jaar
pi_77246656
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:25 schreef Hugo__Boss het volgende:

[..]

Jou moet ik hebben! hoe heb je dat aangepakt? woon je ergens op de helft? is de een naar de ander gegaan?
mijn vriendin woont ook een km of 225 hiervandaan en das al meer dan een jaar zo, maar toch heb ik zo af en toe mn twijfels.. geen idee hoe dat moet in de toekomst samenwonen wil ik wel en zij ook, maar hoe en waar? hier in breda ken ik veel mensen, en in bijvoorbeeld zwolle helemaal niemand.. wat is het belangrijkste voor me? voorlopig zit ik nog verbonden aan school hier voor iets van anderhalf jaar
geen idee hoe oud je ben, maar mij zou het geen kud interesseren waar ik ging wonen, in the end werk je toch fulltime, ben je alleen savonds thuis en wil je je weekend rustig doorbrengen. Of je homies nou om de hoek wonen of 3 uur van je rijden, plannen dan maar
The motivation for me, is them telling me what I could not be
  maandag 25 januari 2010 @ 14:00:17 #75
286521 igor-smirnoff
hiv is tenminste positief
pi_77247029
lol ik heb een vriendin in Tsjechië en woon zelf in leiden
Je kan in het leven maar beter HIV hebben dan ben je tenminste nog positief!
pi_77247915
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef igor-smirnoff het volgende:
Das ook een mooie ja, heb ook iemand gekend wiens vriendin in Noorwegen woonde respect als je het vol kan houden, ik zou het niet kunnen.
pi_77271381
TS ik heb zelfde probleem

ik heb van de zomer een meisje via PP2g ontmoet een schat van een meid 2 maande geleden heb ik haar voor het eerst gezien en het was meteen raak op eerste date en sindsdien hebben we wat samen.

Ik zelf woon in Rotterdam, zij woont in Bemmel(buurt van Nijmegen)dat is dus vanuit Rotterdam na 1uur overstappen in Utrecht en 15 min wachten en dan komt trein naar Nijmegen en ben ik daar pas weer over een uur(dus totaal ong. 2uur lang reizen, en aangezien zij school heeft kunnen we meestal alleen in weekenden afspreken en zelfs dat is beperkt omdat ik vaak op zaterdag moet werken

en om om zoveel tijd samen te brengen moet ik rond 7uur op om eerst op me gemak wakker te worden en op tijd trein te halen(8uur 's ochtends) en s avonds tsjah half 6 kan ik weer 2 uur lang uit het raam gaan kijken en genieten van het natuur dat zo snel voorbij flitst

ik ben zeker per dag aan vervoer 35; euro kwijt(ben gestopt met school dus ov kan ik vergeten) ,+20 om iets leuks te doen samen, ok ik heb een baantje maar ik hou echt heel weinig voor mezelf over omdat ik zo vaak mogelijk haar wil zien dat heb ik er ook voor over want bij haar voel ik me toch op me gemak.

(en dit allemaal zonder dat haar ouders er iets van weten )

Mijn Tip voor TS.
Probeer een week van tevoren al af te spreken en houd wat geld opzij voor de onkosten je kan moeilijk haar zien en niks ervoor willen dokken, tenzij je voelt dat het misschien niet wat gaat worden dan kan ej het zo snel mogelijk stop zetten want het kost je allen maar geld en moeite voor niks.

Su6
FORZA MILAN!!!!
pi_77274434
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:35 schreef Rossonerri het volgende:

ik heb van de zomer een meisje via PP2g ontmoet een schat van een meid 2 maande geleden heb ik haar voor het eerst gezien en het was meteen raak op eerste date en sindsdien hebben we wat samen.

Ik zelf woon in Rotterdam, zij woont in Bemmel(buurt van Nijmegen)dat is dus vanuit Rotterdam na 1uur overstappen in Utrecht en 15 min wachten en dan komt trein naar Nijmegen en ben ik daar pas weer over een uur(dus totaal ong. 2uur lang reizen, en aangezien zij school heeft kunnen we meestal alleen in weekenden afspreken en zelfs dat is beperkt omdat ik vaak op zaterdag moet werken

en om om zoveel tijd samen te brengen moet ik rond 7uur op om eerst op me gemak wakker te worden en op tijd trein te halen(8uur 's ochtends) en s avonds tsjah half 6 kan ik weer 2 uur lang uit het raam gaan kijken en genieten van het natuur dat zo snel voorbij flitst

ik ben zeker per dag aan vervoer 35; euro kwijt(ben gestopt met school dus ov kan ik vergeten) ,+20 om iets leuks te doen samen, ok ik heb een baantje maar ik hou echt heel weinig voor mezelf over omdat ik zo vaak mogelijk haar wil zien dat heb ik er ook voor over want bij haar voel ik me toch op me gemak.

Mijn Tip voor TS.
Probeer een week van tevoren al af te spreken en houd wat geld opzij voor de onkosten je kan moeilijk haar zien en niks ervoor willen dokken, tenzij je voelt dat het misschien niet wat gaat worden dan kan ej het zo snel mogelijk stop zetten want het kost je allen maar geld en moeite voor niks.

Su6

Waarom weten haar ouders er niets van??
Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is hoor om in het begin zoiets te vertellen maar na 2 maanden wordt het toch eens hoog tijd lijkt me
pi_77274635
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:37 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Waarom weten haar ouders er niets van??
Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is hoor om in het begin zoiets te vertellen maar na 2 maanden wordt het toch eens hoog tijd lijkt me
Ze is bang dat haar ouders het gaan verbieden om mij langer te zien, ik vindt het ook vaag maar ja
Ik weet wel dat ze binnen 1 week ofzo erover zal beginnen en dan zal het wel duidelijk zijn, mijn grootste angst is dus als ze het gaan verbieden, dan ga echt wel exploderen denk ik
FORZA MILAN!!!!
pi_77275903
quote:
Op maandag 25 januari 2010 23:43 schreef Rossonerri het volgende:

[..]

Ze is bang dat haar ouders het gaan verbieden om mij langer te zien, ik vindt het ook vaag maar ja
Ik weet wel dat ze binnen 1 week ofzo erover zal beginnen en dan zal het wel duidelijk zijn, mijn grootste angst is dus als ze het gaan verbieden, dan ga echt wel exploderen denk ik

Waarom zouden ze het verbieden?
Verschil in geloof? Groot verschil in leeftijd? Zie je eruit als een hooligan?
Gewoon zsm even langsgaan bij die lui, even een middagje doorbijten, je netjes gedragen en duidelijk laten merken dat je niet alleen op haar kut uit bent (of in ieder geval doen alsof ) dat vergroot je kans meestal wel
pi_77276892
Mijn relatie is btw ook al een paar weken naar de knoppen gezien alle situaties gaat de voorkeur naar lange relatie, geen opdelipmeuk meer
pi_77289832
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:15 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Waarom zouden ze het verbieden?
Verschil in geloof? Groot verschil in leeftijd? Zie je eruit als een hooligan?
Gewoon zsm even langsgaan bij die lui, even een middagje doorbijten, je netjes gedragen en duidelijk laten merken dat je niet alleen op haar kut uit bent (of in ieder geval doen alsof ) dat vergroot je kans meestal wel
Er zijn paar verschillen indd, maar volgens haar ligt het niet daar aan
geloof, ja ik ben moslim(Marokkaan dus dat zijn extra bonuspunten) zij is beetje katholiek gelovig niet echt streng
leeftijd ik ben 19 zij 16
en ik denk dat ik niet als een hooligan eruit zie, behalve dagen dat ik slaap tekort heb

Over dat langsgaan, ik wil dat heus wel doen maar dat kan toch niet zonder dat die ouders van mij afweten
Ik vindt dat ze eerst moet vertellen en dan pas is het een idee om te gaan
FORZA MILAN!!!!
pi_77297644
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:49 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]

geen idee hoe oud je ben, maar mij zou het geen kud interesseren waar ik ging wonen, in the end werk je toch fulltime, ben je alleen savonds thuis en wil je je weekend rustig doorbrengen. Of je homies nou om de hoek wonen of 3 uur van je rijden, plannen dan maar
Ik ben 21 en dat is juist hetgene waar ik een beetje tegenop zie dan zit je daar "rustig" in het weekend... terwijl ik het liefste gewoon lekker ga stappen op zaterdagavond of wat dan ook... maargoed, dat heeft zij dus helemaal niet.. ze is al klaar met der opleiding en werkt gewoon.. terwijl ik nog in mn studententijd zit, en ik het eigenlijk jammer vind om dat nu al op te geven, terwijl dat dan waarschijnlijk wel zal gebeuren
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:40:36 #84
288930 ApresSoleil
kijk naar jezelf
pi_77299078
hmm ... tjaqh als je er ongeveer 7 uur reistijd voor over hebt kun je ook met de bus...
uhm ik heb even gerekend van Eindhoven naar den haag (allebei centraal) maar de volgorde maakt nie uit natuurlijk... in de spoiler zit t plaatje... anders issy n beetje groot
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
totaal prijs bus: ¤ 15,- reistijd bus: +/- 7 uur
totaal prijs trein: ¤ 34,- reistijd trein: +/- 1,5 uur

tjah t ligt dr aan wat je belangrijker vind...
maar je moet ook af en toe de kruidvat binnenlopen want die hebben nog best vaak zo'n actie van met zn tweeën reizen door heel Nederland voor maar 12.50 ofzo... en ik DENK dat t dan niet uitmaakt of je alleen of met 2 gaat... maarja good luck
pi_77302047
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:04 schreef Hugo__Boss het volgende:

[..]

Ik ben 21 en dat is juist hetgene waar ik een beetje tegenop zie dan zit je daar "rustig" in het weekend... terwijl ik het liefste gewoon lekker ga stappen op zaterdagavond of wat dan ook... maargoed, dat heeft zij dus helemaal niet.. ze is al klaar met der opleiding en werkt gewoon.. terwijl ik nog in mn studententijd zit, en ik het eigenlijk jammer vind om dat nu al op te geven, terwijl dat dan waarschijnlijk wel zal gebeuren
sja, kiezen dan maar. meisje met jou in de toekomst (mits het goed gaat uiteraard), of breezersletjes alom tijdens het uitgaan
pi_77302215
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:37 schreef Timmetjuhs het volgende:

[..]

Dat ben ik zeker met je eens. Alleen in hoeverre heeft zoiets een echte toekomst. Op een gegeven moment zullen er keuzes gemaakt moeten worden. Al helemaal als jullie samen zouden gaan wonen.
Eens, mij is het ook 6,5 jaar gelukt met drie jaar reistijd.. op een gegeven moment was het toch echt op, en dat heeft grotendeels met de afstand te maken gehad. Onze levens groeiden te ver uit elkaar.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_77539882
Zelf heb ik ervaring met lange afstandrelaties. Mijn vriendin woont in Oostenrijk, wat toch aardig ver weg verwijdert is van Groningen. Echter zit het eerste jaar er bijna op, en alles gaat perfect! Minimaal 6 dagen per week zien we elkaar wel via Skype, en eens in de 6 weken in real life (voor een week). Erg lastig in het begin, maar het went wel. Je moet nou eenmaal wat voor je geliefde over hebben.

(P.S. Mijn vriendin komt hoogstwaarschijnlijk in september voor 1 semester in Nederland studeren )
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:00 schreef igor-smirnoff het volgende:
Tsjechië? In de buurt van de Oostenrijkse grens? Even een keer carpoolen dan maar?
pi_77647450
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:54 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]

sja, kiezen dan maar. meisje met jou in de toekomst (mits het goed gaat uiteraard), of breezersletjes alom tijdens het uitgaan
Toch een hoop gepraat de afgelopen tijd, en zie nu in dat dat eerste eigenlijk veel en veel meer waard is! Heb nu echt wel weer zin in de toekomst Zo snel mogelijk mn studie afmaken, en dan zie ik wel verder
pi_77648953
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:35 schreef Rossonerri het volgende:

Mijn Tip voor TS.

Su6
Mag ik vragen hoe jij aan één uur reizen komt tussen R'dam en Utrecht? Ik zit in Utrecht op school en als ik in R'dam ga winkelen, zit ik echt geen uur in de trein. Ik ben binnen een uur in Rotterdam vanuit mijn huis en ik woon vlakbij Eindhoven.

Ik heb zelf ook een lange afstandsrelatie en mijn ex woont ook ver weg. Het ga nu al bijna 1,5 jaar goed tussen mij en mijn vriend. Ik woon in Helmond en hij in Culemborg. Dat is ongeveer 1,5 uur reizen. Wel zitten we allebei op een HBO en hebben we een OV. Zelf zit ik in Utrecht op school, dus we spenderen veel tijd bij elkaar omdat ik daar vaak blijf slapen. Maar als ik jou was zou als ik eerste een kortingskaart aanschaffen. Dan krijg je 40% korting en die 55 euro haal je er makkelijk uit. Het is trouwens niet 55 euro per jaar, maar één keer en dan is hij 4 jaar geldig. Verder raad ik je toch aan om te praten met je ouders over dat je mag blijven slapen, want elkaar zien voor één dag is bijna niet te doen.
pi_77650139
Hee TS ik heb precies hetzelfde gehad, probeer ergens een baantje te vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')