abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 januari 2010 @ 13:14:57 #126
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_76675256
quote:
Op zondag 10 januari 2010 13:03 schreef Sandoval het volgende:
Persoonlijk (mijn mening, misschien compleet onterecht maar het is nou eenmaal zo) vind ik het onzettend sletterig overkomen. Het zou voor mij een flinke afknapper zijn. Vooral als meid in kwestie dan zegt dat ze er makkelijker door klaarkomt. Als je het nou puur als versiering doet omdat je het zo mooi vindt (iets dat ik niet kan volgen, terwijl ik piercings op de meeste plaatsen best kan waarderen) dan is dat nog tot daar aan toe, maar een seks-aid in je kruis laten schieten vind ik nogal ver gaan.

Ik vind het dus verschrikkelijk, maar ik sta ook wel aan het uiterste van één kant van het spectrum I guess. Uiteindelijk moet je het gewoon doen ja als je het wil, en je niks aantrekken van mensen zoals ik
Lekker bekrompen. Als het voor haar een stuk genot oplevert, waarom niet. Wie ben jij om dat haar te ontnemen omdat je het niet mooi vindt?

Ik begrepen van een griet die ik ken dat het echt hemels is. Puur genot, alleen het laten zetten was iets minder .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 11 januari 2010 @ 13:22:03 #127
8369 speknek
Another day another slay
pi_76675540
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:54 schreef non_limited het volgende:
jullie zouden eens moeten weten wat heel veel zakenmannen en vrouwen stiekem onder hun nettte dure pakken dragen...
denk ook aan advocaten, rechters, ministers...zal me niet verbazen als per ongeluk naar buiten komt dat balkenende tepelpiercings of een PA heeft...
Blijf fantaseren eh.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_76676583
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:22 schreef speknek het volgende:

[..]

Blijf fantaseren eh.
Over balkie, gatver zeg...
Maar verder is het wel waar, meer mensen hebben tatoeage's en piercings dan je denkt, alleen bij degene van wie je het niet verwacht zie je ze niet zo in het gewone leven.
Het zijn alleen meestal niet zoek maar uit het boek plaatjes, van die 13 in een dozijn dingen, vaak heel bewust en ook vaak vrij groot, dat is opvallend.

Zie je zo'n hele classy vrouw, mantelpak figuurtje, gaan de kleren uit blijkt ze een rugvullende tatoeage te hebben of iets in die geest.
Zo ook een man gekend die zijn hele bovenlijf onder had zitten, hield op net onder de mauwen van een shirt, als hij netjes in pak of kleren liep zag je er niets van en had je het ook werkelijk niet verwacht, uitgeklee zag hij er heeeeeeeeel anders uit.
Maar pauper, tja, laat mij dan ook zo'n pauper bankrekening hebben dan graag!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 11 januari 2010 @ 13:57:25 #129
273890 hexenwind
NEE! Ik lust geen mayonaise!
pi_76676911
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Lekker bekrompen. Als het voor haar een stuk genot oplevert, waarom niet. Wie ben jij om dat haar te ontnemen omdat je het niet mooi vindt?

Ik begrepen van een griet die ik ken dat het echt hemels is. Puur genot, alleen het laten zetten was iets minder .
Fathank, wie ben jij om zulk een conclusies te trekken? Ik geloof niet dat Sandoval ergens schrijft dat hij iemand iets wilt of forceert (te) ontnemen. Hij geeft enkel zijn GEVRAAGDE mening; dat is waar dit topic over gaat.

Dan kom jij aan en ga je conclusies trekken over poster, die volledig onjuist zijn. Wat is je probleem eigenlijk? Maandagochtend humeur misschien? Of misschien een beetje moeite met begrijpend lezen of sociale vaardigheden? Ik weet het niet hoor. Wat het ook is: .
pi_76677937
Nooit meegemaakt, en voor mij hoeft het ook niet. Ik zou d'r niet per se op afknappen ofzo, maar als ik mag kiezen heb ik toch liever een clit au naturel (idem voor schaamlippen, tepels, enz).
We learn from history that we learn nothing from history.
  maandag 11 januari 2010 @ 15:01:16 #131
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_76679509
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Bekrompen? Wat netjes is en wat asociaal is is redelijk onomstreden in de betere kringen. Maar mismaak jezelf gerust hoor.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_76680033
Opzich wel geil, maar geen meerwaarde. Het heeft iets sletterigs (kan ook geil zijn, sletjes)
pi_76681117
Mooi! altijd doen
pi_76682881
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:01 schreef Sachertorte het volgende:
Bekrompen? Wat netjes is en wat asociaal is is redelijk onomstreden in de betere kringen. Maar mismaak jezelf gerust hoor.
Dat is eigenlijk juist waardoor redelijk wat meisjes juist uit een gegoed milieu deze keuze maken. Zich afzetten tegen dat gezeur over dat je asociaal bent als je meer dan twee oorbellen hebt, maar dan wel op zo'n manier dat de relatie met de familie en dus de erfenis niet in gevaar komen.

En daar ben ik er ook een van dus ik mag dat zeggen het is juist grapppig om zoiets als een soort geheim te hebben, iets wat mensen niet van je verwachten en waar ook bijna niemand achterkomt. Dat asociale imago komt doordat alleen de echte sloeries aan de halve wereld laten zien wat ze hebben laten piercen en dat ze poezenpootjes boven hun slipje uit hebben ( ), van die dellen die ook constant moeten laten zien dat ze een tongpiercing hebben. Dat wil niet zeggen dat zij de enigen zijn met zulke versieringen, alleen loopt niet iedereen er mee te koop.

Net zoals lingerie het beter doet ONDER kleding dan als een soort Lady Gaga over straat te gaan is het ook met deze piercing. Ook in het meest degelijke mantelpakje heb ik nog steeds die piercing, en dat vind ik grappig. Bovendien kunnen piercings ook jeugdzondes zijn, ik heb er ook een in mn tong gehad, nu vind ik dat niet leuk meer dus is ie er uit. Zie je niks meer van. Ik betwijfel ten zeerste of zoiets me asociaal maakt.

Bovendien als jij nou werkelijk uit het milieu kwam wat je nu voor doet komen, dan wist je wel beter. Jij bent net zo'n faler als die idioten die hun gasten de les gaan zitten te lezen over hoe je je hoort te gedragen volgens de etiquette. De eerste regel van etiquette is dat je probeert te voorkomen dat de ander zich opgelaten voelt. Iemand die echt weet hoe het hoort probeert dan ook niet te oordelen op zoiets doms als een piercing. Zulke vooroordelen zijn meer iets voor dat deel van de middenklasse dat zich graag uitgeeft voor iets anders dan ze is en niet verder kijkt dan de neus lang is.
  maandag 11 januari 2010 @ 16:27:38 #135
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_76683335
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk juist waardoor redelijk wat meisjes juist uit een gegoed milieu deze keuze maken. Zich afzetten tegen dat gezeur over dat je asociaal bent als je meer dan twee oorbellen hebt, maar dan wel op zo'n manier dat de relatie met de familie en dus de erfenis niet in gevaar komen.

En daar ben ik er ook een van dus ik mag dat zeggen het is juist grapppig om zoiets als een soort geheim te hebben, iets wat mensen niet van je verwachten en waar ook bijna niemand achterkomt. Dat asociale imago komt doordat alleen de echte sloeries aan de halve wereld laten zien wat ze hebben laten piercen en dat ze poezenpootjes boven hun slipje uit hebben ( ), van die dellen die ook constant moeten laten zien dat ze een tongpiercing hebben. Dat wil niet zeggen dat zij de enigen zijn met zulke versieringen, alleen loopt niet iedereen er mee te koop.

Net zoals lingerie het beter doet ONDER kleding dan als een soort Lady Gaga over straat te gaan is het ook met deze piercing. Ook in het meest degelijke mantelpakje heb ik nog steeds die piercing, en dat vind ik grappig. Bovendien kunnen piercings ook jeugdzondes zijn, ik heb er ook een in mn tong gehad, nu vind ik dat niet leuk meer dus is ie er uit. Zie je niks meer van. Ik betwijfel ten zeerste of zoiets me asociaal maakt.

Bovendien als jij nou werkelijk uit het milieu kwam wat je nu voor doet komen, dan wist je wel beter. Jij bent net zo'n faler als die idioten die hun gasten de les gaan zitten te lezen over hoe je je hoort te gedragen volgens de etiquette. De eerste regel van etiquette is dat je probeert te voorkomen dat de ander zich opgelaten voelt. Iemand die echt weet hoe het hoort probeert dan ook niet te oordelen op zoiets doms als een piercing. Zulke vooroordelen zijn meer iets voor dat deel van de middenklasse dat zich graag uitgeeft voor iets anders dan ze is en niet verder kijkt dan de neus lang is.
Wat jij wil hoor.

Kleine denktip: dat je uit een 'gegoede' familie komt, wil nog niet zeggen dat je zelf ook op niveau zit.

Jezelf willen afzetten is overigens extreem kinderachtig en onvolwassen gedrag, maar whatever.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  maandag 11 januari 2010 @ 16:28:09 #136
157922 fathank
pi_76683356
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:57 schreef hexenwind het volgende:

[..]

Fathank, wie ben jij om zulk een conclusies te trekken? Ik geloof niet dat Sandoval ergens schrijft dat hij iemand iets wilt of forceert (te) ontnemen. Hij geeft enkel zijn GEVRAAGDE mening; dat is waar dit topic over gaat.

Dan kom jij aan en ga je conclusies trekken over poster, die volledig onjuist zijn. Wat is je probleem eigenlijk? Maandagochtend humeur misschien? Of misschien een beetje moeite met begrijpend lezen of sociale vaardigheden? Ik weet het niet hoor. Wat het ook is: .
Hexenwind, wie ben jij om mij zo af te blaffen? Prima dat hij zijn mening geeft, maar mag ik vervolgens niet zeggen dat ik dat een bekrompen mening vind? Ik weet niet wat jou probleem is maar enig inlevingsvermogen bespeur ik niet bij jou of bij een hoop andere posters hier. Lekker veilig vanuit je zolderkamertje roepen "dat is alleen voor asocialen en voor sletten blablablabla. ALs je dat doet heb je geen respect voor je lichaam etcetcewtc".

En nee, geen maandagochtendhumeurtje, daar heb ik nooit last van.
  maandag 11 januari 2010 @ 16:30:04 #137
157922 fathank
pi_76683472
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:01 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Defineer betere kringen? Lekker veilig met je jaarclubgenoten aan de bar van de vereniging?
  maandag 11 januari 2010 @ 16:31:42 #138
196335 Gotrick
FOKking irritant
pi_76683549
Ieder zo zijn eigen ding.
Maar mijn mening: ik vind het helemaal niks .. doe mij maar puur natuur
Oorbellen en een kleine tatoeage vind ik niet erg, maar alle andere piercings (tepel, tong, etc.) en grote tatoeages wel.
"Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
so we nailed him to a cross"
pi_76686304
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:27 schreef Sachertorte het volgende:
Wat jij wil hoor.

Kleine denktip: dat je uit een 'gegoede' familie komt, wil nog niet zeggen dat je zelf ook op niveau zit.

Jezelf willen afzetten is overigens extreem kinderachtig en onvolwassen gedrag, maar whatever.
Ja en ik was ook al 48 toen ik dat deed. Duh, natuurlijk is dat onvolwassen, niet iedereen kruipt bejaard uit het ei zoals jij schijnbaar hebt gedaan.

En met mijn niveau is niets aan de hand hoor. Dat ik niet alles doe zoals mijn ouders en grootouders het hebben gedaan is een kwestie van tijdsgeest en heeft niets met milieu of niveau te maken maar goed, jij denkt natuurlijk dat het voor mij enorm belangrijk is om zo te worden gezien door anderen, omdat je er zelf zo op geilt mij zal het werkelijk jeuken. Alleen paupers vinden dat gedoe interessant.
  maandag 11 januari 2010 @ 17:45:36 #140
8369 speknek
Another day another slay
pi_76686751
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:31 schreef Dipkip het volgende:
maar goed, jij denkt natuurlijk dat het voor mij enorm belangrijk is om zo te worden gezien door anderen, omdat je er zelf zo op geilt mij zal het werkelijk jeuken. Alleen paupers vinden dat gedoe interessant.
Als alleen paupers dat gedoe interessant zouden vinden, zou helemaal niemand piercings hebben.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 11 januari 2010 @ 18:18:59 #141
273890 hexenwind
NEE! Ik lust geen mayonaise!
pi_76687894
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:28 schreef fathank het volgende:

[..]

Hexenwind, wie ben jij om mij zo af te blaffen? Prima dat hij zijn mening geeft, maar mag ik vervolgens niet zeggen dat ik dat een bekrompen mening vind? Ik weet niet wat jou probleem is maar enig inlevingsvermogen bespeur ik niet bij jou of bij een hoop andere posters hier. Lekker veilig vanuit je zolderkamertje roepen "dat is alleen voor asocialen en voor sletten blablablabla. ALs je dat doet heb je geen respect voor je lichaam etcetcewtc".

En nee, geen maandagochtendhumeurtje, daar heb ik nooit last van.
Waar lees je dat dan in dit topic? Lol zeg. Verder ging mijn "geblaf" richting jou niet omdat je zei dat hij bekrompen was (niets mis om mee te zeggen) maar dat je hem wegzet als iemand die oordelen trekt en een ander zgn. iets zou ontnemen. Hij gaf enkel een mening. Jij begint met daar een oordeel over te maken door hem onjuist te beschrijven alsof hij iets slechts wilt; welk totaal niet het geval is. Maar goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')