Oh, maar je mag best meebestellen hoor, veel werk is het toch wel!!quote:Op maandag 11 januari 2010 08:22 schreef Oblivion het volgende:
Debster, ik heb mijn post aangepast zoals je ziet...![]()
I'm out!![]()
Dat je het even weet
Whoops. Zal ze zo er even bij zoeken.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:29 schreef Debsterr het volgende:
Crientj, kun je ajb de itemnummers er ook bij zetten? Werkt wat makkelijker.
Is opzich waar, maar ik wil eigenlijk ook weten of ik die kan gebruiken met een blanke lak of in combi met fimoklei/cernit.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:57 schreef PartyHardy het volgende:
Het is misschien wel slim voor de mensen die folie kopen om ook die lijm te kopen toch? Ik weet niet of er een andere manier is dat het blijft plakken?
Tipje
Is al besteld..quote:Op maandag 11 januari 2010 17:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, maar je mag best meebestellen hoor, veel werk is het toch wel!!
Beide ja!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:00 schreef Puckzzz het volgende:
Er zal toch wel gewone TC op kunnen? Die lijm lijkt me essentieel.
Tuurlijk is dat duidelijk, tis al lief zat dat je dit wilt doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef Debsterr het volgende:
Wel alvast ter waarschuwing, als het eenmaal binnen is kan het best even duren voordat alles verzonden is. Ik moet checken wat ik aan verpakkingsmateriaal nodig heb, dat halen, alles inpakken en drie dubbel checken, berekenen wat alles p.p. kost, en ik werk gewoon 40 uur per week. En in het weekend heb ik een huishouden te doen. Maar dat snappen jullie vast wel
.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef Debsterr het volgende:
Wel alvast ter waarschuwing, als het eenmaal binnen is kan het best even duren voordat alles verzonden is. Ik moet checken wat ik aan verpakkingsmateriaal nodig heb, dat halen, alles inpakken en drie dubbel checken, berekenen wat alles p.p. kost, en ik werk gewoon 40 uur per week. En in het weekend heb ik een huishouden te doen. Maar dat snappen jullie vast wel
.
Mijn respect heb je al!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef Debsterr het volgende:
.
Het is al heel erg lief dat je dit doet! Neem je tijd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef Debsterr het volgende:
.
tuukquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef Debsterr het volgende:
.
Hmpfquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef Debsterr het volgende:
.
Jij doet mooi rustig aan! Het is al super lief dat je dit wilt doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef Debsterr het volgende:
.
Ik doe waarschijnlijk betaling met Paypal, dan weet ik meteen de gebruikte koers en kan ik gaan omrekenen wat de spulletjes kosten. Daar komen dan nog de verzendkosten bij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:45 schreef babyfeet het volgende:
word er blij van
![]()
ik wil ook heeel erg graag een bestellingkje doen.
9210RD 5 ft Transfer Foil Red Glitter
9210TL 5 ft Transfer Foil Teal
9210GD 5 ft Transfer Foil Gold
9210BR 5 ft Transfer Foil Black Raven
9520AQ Pkg 48 Dots Aqua
9010GD 1/64x648" Striping Tape Gold
9025GD Laser Lace Gold
9430GD Pkg 100 Hex Gold
9460CR Ice Chips Coral
9215 Transfer Foil Adhesive de lijm
alvast bedankt echt lief dat je dit wilt doen
en wanneer horen we wat en wanneer we moeten betalen?
Ik zou wel willen, maar aangezien Paypal afschrijft van je bankrekening..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:39 schreef Puckzzz het volgende:
Volgens mij heeft iedereen die mee wil doen al wel haar bestelling gepost toch? Kan je misschien wat eerder bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar aangezien Paypal afschrijft van je bankrekening..No worries, 't is al tof dat je dit wilt doen! Heb je strakjes misschien nog hulp nodig? E'hoven is voor mij niet zo ver...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Jupquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:25 schreef tliciouz het volgende:
Had je gelezen dat ik afzie van mijn bestelling?
Ik wacht de monsterdoos even af, en dan weet ik je te vindenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
No worries, 't is al tof dat je dit wilt doen! Heb je strakjes misschien nog hulp nodig? E'hoven is voor mij niet zo ver...
Ik herken je nick uit het topic, dus jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:12 schreef Myraela het volgende:
Ik post soms in "Show hier je nagels".
Tel ik wel als poster?
Gezwellie!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Ik wacht de monsterdoos even af, en dan weet ik je te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:28 schreef majtje het volgende:
kan ik nog mee bestellen?? of zit je aan je tax qua grote??
![]()
*kijkt lief aan*Hoi majtje, deze groepsorder is bedoeld voor de wat vastere posters in het nageltopic. Mocht ik nog een keer zo'n order doen en post je nog gezellig mee kun je zeker wel meebestellen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Aangezien je in ieder geval al qua nick bekend voorkomt.. dat kan!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:45 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
Ik post nog niet zo heel lang en ook niet zo veel in Show je Nagels maar zou ik ook mee mogen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |