Halo 3 heb ik ook in co-op doorlopen. Hele coole ervaring inderdaad!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef Strolie75 het volgende:
Halo...altijd coole SPVuurgevechten
Speel altijd de campaign met een maat van me co-op. Op Legendary!
Nieuwe game, nieuwe engine, nieuwe ervaring!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb ODST ook laten liggen. Misschien dat Strol hem haalt. Ben er zelf klaar mee.
Must have voor iedere 360 bezitter.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Nieuwe game, nieuwe engine, nieuwe ervaring!
Ik moet daar eens wat over gaan lezen vlgs mij... en stiekem heb ik ook wel zin om ODST eens te gaan proberen, iig de SP.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:30 schreef kepler het volgende:
ZOMG! HALO REACH!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MOTHERFUCKER WAT IS ZIIJ GODSGRUWELIJK LEKKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Wessiej is jarig12 jaar issie nu!
Zit ook geen echte MP in ja Firefight dit kan je doen met 4 friends.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik moet daar eens wat over gaan lezen vlgs mij... en stiekem heb ik ook wel zin om ODST eens te gaan proberen, iig de SP.
Ja dat trekt me niet, ik heb geen friends.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zit ook geen echte MP in ja Firefight dit kan je doen met 4 friends.
Volgens mij mis ik iets.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:32 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. vandaag de val van het kabinet?
(Ik mis een in-de-handen-wrijf-smilie)
10:00 persconferentie. Waarschijnlijk geen val, of het rapport moet echt vernietigend zijn voor JP. Hij is de enige die nog in het huidige kabinet zit die direct verantwoordelijk is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:32 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. vandaag de val van het kabinet?
(Ik mis een in-de-handen-wrijf-smilie)
10:00 uur wordt een rapport bekendgemaakt over mogelijke actieve Nederlandse deelname aan de Irak-oorlog. Iets wat Balkenende altijd heeft ontkent, maar er zijn toch sterke aanwijzingen voor het tegendeel.quote:
Ok ben benieuwd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_rapport_Irak__.html
Nja, bij die Schiphol-brand (laatste onderzoek op deze schaal) hebben toen 2 ministers hun biezen moeten pakken. Als de minister-president moet vertrekken mag je verwachten dat het kabinet valt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:39 schreef Bastard het volgende:
En dat je nou kan zeggen dat iemand zijn verantwoordelijkheid neemt en daarop voor zichzelf beslissingen neemt.... nee.
Dankuquote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:19 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Wessiej! Mag je nu al voor je rijbewijs gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |