Leer eens lezen johquote:Op maandag 11 januari 2010 19:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Eerst zou je nooit die reclame doen voor die paar euro, weekje later heuho!
Wie heeft er hier allemaal L4D2, Strol en?
O, sorry.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Leer eens lezen johIk zei juist dat ik wel geld zou besparen en geen problemen heb om betaald reclame te kijken. Raar mannetje jij af en toe!
Jezus Gijs!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 19:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Strol is de enige hier met LFD2 voor zover ik weet. Bij Noot staat die op de ooit-te-kopen-lijst ofzo!quote:
Fotografie zeker?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
Soms heb ik van die dagen dat ik compleet ander werk zou willen doen
Ook niet op het strand met de juiste modellen?quote:
Nee, zou geen kwaliteit kunnen leveren…denk ikquote:Op maandag 11 januari 2010 19:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ook niet op het strand met de juiste modellen?
Ruilen?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
Soms heb ik van die dagen dat ik compleet ander werk zou willen doen
Ken het Gijs! Komt goed!quote:Op maandag 11 januari 2010 19:40 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nee, zou geen kwaliteit kunnen leveren…denk ik
Ach, af en toe gewoon een kutdag op werk, kutopdrachten
Heb bij de overheid gewerkt. Brand liever eeuwig in de helquote:
Ja, in de vorm dat je accepteert dat het nooit helemaal naar je zin zal zijnquote:
Beide quotesquote:Op maandag 11 januari 2010 19:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Heb bij de overheid gewerkt. Brand liever eeuwig in de hel
[..]
Ja, in de vorm dat je accepteer dat het nooit helemaal naar je zin zal zin
He,.. is dat dat Dreamcast spel? Is dat de Europese store?quote:
OMFGquote:Op maandag 11 januari 2010 19:57 schreef kepler het volgende:
http://www.cracked.com/ar(...)-foods-in-world.html
Nummer 4 heb ik met Kerst nog gegetenNummer 1 heb ik gezien in Cambodja/Laos, maar echt niet gegeten
Yes en wie weet, is een rumor. Maar lijkt wel echt, alleen full game waar Free achter staat doet mij 'meh'-en. Hoop dat het waar is.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He,.. is dat dat Dreamcast spel? Is dat de Europese store?
Ja leuk, maar kennen we dit al niet Gijs!? Het doet me echt helemaal niksquote:Op maandag 11 januari 2010 21:30 schreef kepler het volgende:
ZOMG! HALO REACH!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, je koopt hem toch wel alstie uitkomtquote:Op maandag 11 januari 2010 21:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja leuk, maar kennen we dit al niet Gijs!? Het doet me echt helemaal niks
Maar ben wel blij voor je!
Heb ODST ook laten liggen. Misschien dat Strol hem haalt. Ben er zelf klaar mee.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:42 schreef kepler het volgende:
[..]
Ach, je koopt hem toch wel alstie uitkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |