Dat er een eindbaas in zit?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godverkut.
Gijsjes. Ga vandaag NIET naar Gamefront.de, dikke spoilers voor God of War 3 in de nieuwsheadlines
Dat is zelfs heel veel. Veel te veel voor je huidige content denk ik zelfs! Het is duidelijk dat jij je plaatjes niet cropped.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Backup gemaakt van mijn volledige blog, 105 MBDas ook niet veel!
Wat nou meer of minder schade aanricht, is geen excuus. Tis beide niet goed klaar!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:50 schreef gijsje79 het volgende:
Mensen die alleen blowen geen last van.
Je ziet wel vaak de combi met drank, dat gaat toch vaak fout bij de jeugd.
Volgens mij is het zelfs nog zo dat een joint minder schade aanricht dan een biertje.
Knuffelen dan maarquote:Op maandag 11 januari 2010 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een discussies voor de maandagochtend
Nee roken is ook niet goed, vet eten is niet goed, nachtdiensten zijn niet goed, fietsen zonder helm is niet goed, enz enz.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat nou meer of minder schade aanricht, is geen excuus. Tis beide niet goed klaar!
Ik weet niet eens wat het isquote:Op maandag 11 januari 2010 13:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is zelfs heel veel. Veel te veel voor je huidige content denk ik zelfs! Het is duidelijk dat jij je plaatjes niet cropped.
Altijdquote:
Je druk maken is ook niet goedquote:Op maandag 11 januari 2010 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee roken is ook niet goed, vet eten is niet goed, nachtdiensten zijn niet goed, fietsen zonder helm is niet goed, enz enz.
croppenquote:Op maandag 11 januari 2010 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is
[..]
Altijd
Teveel werk dus.quote:
Hoeveel ruimte heb jij op de server?quote:
108MB van 2.44GBquote:Op maandag 11 januari 2010 14:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoeveel ruimte heb jij op de server?
Ok,... kan je wel 5 jaar vooruitquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:07 schreef Strolie75 het volgende:
Hoeveel tanden zou hij kwijt zijn?
[ afbeelding ]
Waarom he?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:07 schreef Strolie75 het volgende:
Hoeveel tanden zou hij kwijt zijn?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |