croppenquote:Op maandag 11 januari 2010 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is
[..]
Altijd
Teveel werk dus.quote:
Hoeveel ruimte heb jij op de server?quote:
108MB van 2.44GBquote:Op maandag 11 januari 2010 14:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoeveel ruimte heb jij op de server?
Ok,... kan je wel 5 jaar vooruitquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:07 schreef Strolie75 het volgende:
Hoeveel tanden zou hij kwijt zijn?
[ afbeelding ]
Waarom he?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:07 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijke selectiequote:
In 2006 is hij al naar de tandarts geweest!quote:Op maandag 11 januari 2010 15:07 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Splinter Cell Conviction krijgt split screen co-op.quote:
Oh dat speelt waardeloosquote:Op maandag 11 januari 2010 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Splinter Cell Conviction krijgt split screen co-op.
Ik speel regelmatig split screenquote:
Ik vind over Live leuker. Meer scherm voor mezelf!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speel regelmatig split screenRE5, L4D, Borderlands, Rainbow Six, etc. Met Kepler bijvoorbeeld.
Samen met Heavy Rain op 24 febquote:Op maandag 11 januari 2010 16:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind over Live leuker. Meer scherm voor mezelf!Maar het is wel cool dat ze ook aan de bank co-op'ers denken. Wanneer kwam dit spel nou ook alweer uit Gijs? Eind februari toch?
Geen Bioshock voor mij dan,... later dit jaar misschienquote:
Eerst zou je nooit die reclame doen voor die paar euro, weekje later heuho!quote:Op maandag 11 januari 2010 19:18 schreef Chocobo het volgende:
Net Final Fantasy XIII besteld bij de FRS voor de PS3. Standaard 10% korting als ANWB lid en meteen voor 6 Euro wat reclame gekeken. Ben uiteindelijk 44 Euro kwijt! Mooie prijs voor FFXIII
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |