Heerlijk zo he. Cheap, Nederlands,... en op release gratis thuisbezorgd!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ad Discount maar eens geprobeerd, 7 euro verdient met 4.5 minuten werk. Nu even het ANWB pasje van m'n ouders lenen voor die code en volgens mij gaat FRS.nl dan vaker gebruikt worden. Bioshock Rapture Edition kost dan 48 euro... en je hebt 'm op de dag van de release.
Sjo had gelijk
AC1?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo last van die assassination in de haven van AcreIk kom tot de boot waar die dude zit, maar dan zien ze me en rent hij weg. Het is bijna klaar als ik het goed heb (na deze nog eentje en dan de finale) maar dit is een beetje irritant.
Iemand tips?
Ik ben via de stadsmuur gegaan en kan zo de loopbrug op naar hem toe. Maar ze zien me dan direct als ik de loopbrug op ga en dan rent hij dus weg. Morgen nog maar eens proberen via de achterkant van de boot, thnx.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:38 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
AC1?
Ben via de achterkant op de boot gegaan.
Kon hem zo neer steken.
Niet de paaltjes volgen richting de zijkant (bakboord) van de boot.
Dan is dit wel wat voor je.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
Morguh.
Heb het langzaam wel gehad met die kou.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:24 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dan is dit wel wat voor je.
http://www.ibood.com/nl/nl
Nee, ik heb goede hanschoenen. Het zijn meer mijn oren die last hebben. Ik moet wel eens voor een must gaan kijken geloof ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:24 schreef gijsje79 het volgende:
Dan is dit wel wat voor je.
http://www.ibood.com/nl/nl
Dan is dit beter weer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:26 schreef Bastard het volgende:
Lekker die kou juist.. wat dan anders.. moet het regenen
Dat is een must inderdaad.. heb al weken een muts op.. kale kop he.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, ik heb goede hanschoenen. Het zijn meer mijn oren die last hebben. Ik moet wel eens voor een must gaan kijken geloof ik.
Oh dat komt vanmiddag geloof ikquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
Dat is waar. Regen is helemaal erg...vooral natte sneeuw.
Ach, gelukkig werk ik niet buiten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:32 schreef Bastard het volgende:
Oh dat komt vanmiddag geloof ik![]()
![]()
Jou dag ... nu al
Zou het?quote:9.30 uur ingelast (lijm)overleg tussen Balkenende, Bos, Rouvoet. Politieke situatie Nederland op dit moment net zo stabiel als die van Irak...
Als PVDA een motie van wantrouwen neerlegt misschien.quote:
Zag zijn reactie gisteravond,.... kansloosquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als PVDA een motie van wantrouwen neerlegt misschien.
Balkenende was 7 geleden geen leider (wat hij dan zelf weerspreekt zonder het rapport te lezen) maar is nog steeds geen leider als hij binnen 5 uur een statement maakt en daarbij zijn eigen kabinet even meeneemt.
Dus we hebben geen leider op een leiderschapspositie, daar moet hij toch zijn conclusies uittrekken lijkt me.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:36 schreef Chocobo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)atie_af__.html?p=8,1
Jij nog tips voor mijn vraag van hierboven?quote:
En de politie blijft op de achtergrond om de gemoederen niet op te laten lopen... omgekeerde wereld.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:36 schreef Chocobo het volgende:
Volgens mij ben ik via een kleiner bootje hangend op de grote boot gekomen. Via de rand geschoven naar het stuurwiel zeg maar. Volgens mij wacht ik af en kilde ik hem daar ergens. Wat een respect overigens dat je al zover bentquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij nog tips voor mijn vraag van hierboven?
Ik heb net even een FAQ gelezen en blijkt dat er via de noordkant van de haven minder guards zijn. Info die ik niet had via de investigations (zodra ik kan ga ik voor de kill namelijk).quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik via een kleiner bootje hangend op de grote boot gekomen. Via de rand geschoven naar het stuurwiel zeg maar. Volgens mij wacht ik af en kilde ik hem daar ergens. Wat een respect overigens dat je al zover bent
Politie was even aan het wachten totdat de familie gekalmeerd was. Met andere woorden,... los het maar even op zorgpersoneel,.... we komen zo welquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:44 schreef Bastard het volgende:
Ik voel me helemaal niet meer veilig hier door dit soort berichten... politie doet niks.. we zijn allemaal sitting duck.
Volgens de politie is er op bepaalde momenten niet ingegrepen, omdat 'onze aanwezigheid meer onrust veroorzaakte dan kalmte'. "De familie wilde koste wat kost de afdeling intensive care binnen. Het werd met onze komst eigenlijk alleen maar onrustiger. Daarop werd besloten om weg te gaan, zodat de gemoederen tot bedaren konden komen",quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:36 schreef Chocobo het volgende:
Marokkanen schieten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:04 schreef Bastard het volgende:
Maar ja het is telegraaf he .. wessiej?
Ohh gister 2 biertjes, vandaag weer werken hé. Zondag lig ik wel tot 21.00 op bed.quote:
quote:A Boy and His Blob is a fun and oftentimes beautiful 2D puzzle platformer that complements other Wii efforts like Muramasa and New Super Mario Bros. very nicely. I love the hand-drawn presentation and brain-teasing challenges, all of which revolve around the blob's 15 unique transformational abilities. And some of the run and jump obstacles and boss fights are entertaining, too. Despite some shortcomings, Blob's got charm and style, so if you consider yourself a fan of 2D games, you'll want to check this one out, especially since it's $10 cheaper than your average Wii purchase.
Sonyquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef kepler het volgende:
ahhaaaaaaaaaahahha
GT5 is weer uitgesteld(in Japan dan
)
Reden?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef kepler het volgende:
ahhaaaaaaaaaahahha
GT5 is weer uitgesteld(in Japan dan
)
Niet bekendquote:
Wat een grap ookquote:SCEJ has decided to postpone Gran Turismo 5's projected release of March 2010 due to development issues.
We will announce the new date as soon as it is finalized.
We apologise to all those who've been eagerly waiting for the game's release.
Forza 3 is heerlijk. Ford Shelby GT 500 langs de kust rijden, muziekje erachter, genieten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:34 schreef Bastard het volgende:
En onderwijl zijn er 3 (!) versies van Forza uitgekomen.
Forza 3 is nu 33 euro bij de MMquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:34 schreef Bastard het volgende:
En onderwijl zijn er 3 (!) versies van Forza uitgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |