Ik heb me nog nooit de behoefte gehad om dingen te slopen of mensen te gaan lastig vallen als ik een joint op heb... met alleen alcohol op heb ik me wel voldoende in het uitgaansleven misdragenquote:Op maandag 11 januari 2010 12:50 schreef gijsje79 het volgende:
Mensen die alleen blowen geen last van.
Je ziet wel vaak de combi met drank, dat gaat toch vaak fout bij de jeugd.
Volgens mij is het zelfs nog zo dat een joint minder schade aanricht dan een biertje.
Oa fietsen zeker.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit de behoefte gehad om dingen te slopen of mensen te gaan lastig vallen als ik een joint op heb... met alleen alcohol op heb ik me wel voldoende in het uitgaansleven misdragen
OMGquote:Op maandag 11 januari 2010 12:54 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Oa fietsen zeker.
Een gamemagazine uit Hong Kong heeft Final Fantasy XIII in een review een opvallend lage score gegeven. Waar een game maximaal 10 punten kan scoren, kreeg Final Fantasy er slechts 4 toebedeeld. Een score die loodrecht tegenover die van Famitsu staat.
Het magazine gaf meerdere redenen voor de lage score. Allereerst vond men de game te lineair en werd er aangekaart dat je niet kon backtracken. Daarnaast werd Final Fantasy bestempeld als een button-mashing puzzle game, zonder echte RPG elementen en lijkt het soms meer op een digitaal boek dan op een game. De puntenverdeling zag er als volgt uit:
Scenario: 2.0 — “An epic tear jerker”
System: 1.0 — “Such a crude system barely warrants being called an RPG at all.”
Graphics: 9.0 — “Full marks here.”
Sound: 7.0 — “Mostly quality.”
Enthusiasm: 1.0 “As if you could play this for 100 hours! I could put up with 8.”
Tot slot noemde het blad de game “de grootste grap van 2009”. Of het magazine de game echt zo slecht vond of dat het simpelweg een beetje publiciteit wilde scoren is natuurlijk de vraag. Hier mogen we de game in ieder geval vanaf 9 maart verwachten, zodat we hem dan zelf kunnen beoordelen. Maar wie geloven jullie nou eigenlijk? Famitsu of dit blad uit Hong Kong?
In tekst zit een hoop lucht, en dat bedoel ik niet verkeerd.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Backup gemaakt van mijn volledige blog, 105 MBDas ook niet veel!
Ja, na de credits sta je weer in Florence.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:02 schreef gijsje79 het volgende:
Al je AC2 uitspeeld kwa verhaallijn dan.
Kan je dan nog steeds terug naar de steden om de andere opdrachten uit te voeren zoals de moord opdrachten en races?
Loop nu volgens mij tegen het einde van het spel aan.
Dat blijkt idd, alleen de twee mappen met plaatjes zijn al 95 MBquote:Op maandag 11 januari 2010 13:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
In tekst zit een hoop lucht, en dat bedoel ik niet verkeerd.
quote:3D Dot Game Heroes is a one-trick pony, but it does its one trick very well. Anyone with any nostalgic affection for the era of its inspiration - or for classic Zelda - will find it hard to resist. You could see it either as a loving tribute or a complete rip-off, but even if it is a rip-off, it's a very likeable one. If it were a bit more imaginative and a bit funnier, a bit more openly satirical, it might be brilliant. It's a comfortable and visually stunning trip down memory lane rather than anything more ambitious.
7/10
Dat er een eindbaas in zit?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godverkut.
Gijsjes. Ga vandaag NIET naar Gamefront.de, dikke spoilers voor God of War 3 in de nieuwsheadlines
Dat is zelfs heel veel. Veel te veel voor je huidige content denk ik zelfs! Het is duidelijk dat jij je plaatjes niet cropped.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Backup gemaakt van mijn volledige blog, 105 MBDas ook niet veel!
Wat nou meer of minder schade aanricht, is geen excuus. Tis beide niet goed klaar!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:50 schreef gijsje79 het volgende:
Mensen die alleen blowen geen last van.
Je ziet wel vaak de combi met drank, dat gaat toch vaak fout bij de jeugd.
Volgens mij is het zelfs nog zo dat een joint minder schade aanricht dan een biertje.
Knuffelen dan maarquote:Op maandag 11 januari 2010 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een discussies voor de maandagochtend
Nee roken is ook niet goed, vet eten is niet goed, nachtdiensten zijn niet goed, fietsen zonder helm is niet goed, enz enz.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat nou meer of minder schade aanricht, is geen excuus. Tis beide niet goed klaar!
Ik weet niet eens wat het isquote:Op maandag 11 januari 2010 13:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is zelfs heel veel. Veel te veel voor je huidige content denk ik zelfs! Het is duidelijk dat jij je plaatjes niet cropped.
Altijdquote:
Je druk maken is ook niet goedquote:Op maandag 11 januari 2010 13:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee roken is ook niet goed, vet eten is niet goed, nachtdiensten zijn niet goed, fietsen zonder helm is niet goed, enz enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |