Afghanistan word gewoon verlengd, vakbonden staan er achter, CDA is gevoelig voor amerikaanse complimenten.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar er komen er een paar mooie aan hoor:
- Irak rapport
- Vervolging Wilders
- Afghanistan
- Voorstellen om de burger 35 mld extra uit de zakken te stelen.
PvdA heeft zich al in ferme taal uitgesproken tegen verlenging. Vraag is, als het CDA en de ChristenUnie willen doorgaan, ze nog meer electoraal verlies willen risceren door (alweer) terug te krabbelen. Dat zou nog wel eens een kabinetscrisis kunnen opleveren.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:18 schreef Bastard het volgende:
Afghanistan word gewoon verlengd, vakbonden staan er achter, CDA is gevoelig voor amerikaanse complimenten.
Tis alleen weer niet te vertellen in de zelfde week dat we in Afghanistan blijven en we gaan bezuinigen... but then again,
Nee dat is politiek.. PVDA zal gaan inbinden, geeft toch een akkoord maarrr dan moet daar ook weer iets tegenover staan, schiet me even niet te snel iets binnen maar er zal vast iets zijn wat de PVDA graag zou willen zien maar tot nu toe nog niet rond heeft gekregen.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
PvdA heeft zich al in ferme taal uitgesproken tegen verlenging. Vraag is, als het CDA en de ChristenUnie willen doorgaan, ze nog meer electoraal verlies willen risceren door (alweer) terug te krabbelen. Dat zou nog wel eens een kabinetscrisis kunnen opleveren.
Die betaalbare techniek is minimaal 5-10 jaar verwijderd! Maar je bericht met de nieuwe wending verbaasd me uiteraard nietquote:Op maandag 11 januari 2010 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
Net op Kotaku wat verslagen van de CES gelezen. Ik denk toch dat ik nog even aankijk hoe 3D zich in games gaat ontwikkelen voor ik besluit om een nieuwe TV aan te schaffen. En zonder nieuwe TV heeft het weinig nu om andere apperatuur te kopen.Nog even doen met de spullen die ik heb.
Dat komt omdat wij het toelaten Gijsquote:Op maandag 11 januari 2010 09:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit kabinet rolt toch vanuit de ene blunder in de andere en ze blijven allemaal op Vogelaar na de dans ontspringen, dit zal ook los lopen hoor.. hooguit tik op de vingers.
Dan zie ik ze nog wel morrelen aan de hypotheekrenteaftrek.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:30 schreef Bastard het volgende:
Nee dat is politiek.. PVDA zal gaan inbinden, geeft toch een akkoord maarrr dan moet daar ook weer iets tegenover staan, schiet me even niet te snel iets binnen maar er zal vast iets zijn wat de PVDA graag zou willen zien maar tot nu toe nog niet rond heeft gekregen.
Zo gaat dat nou eenmaal, zet je ergens hard tegen en gebruik dat als wisselgeld voor je eigen belang.
Oh oh, ik was nog in de orientatiefase. Sowiezo is het pas aan de orde als ik mijn belastingcentjes terug krijg.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:57 schreef Chocobo het volgende:
Die betaalbare techniek is minimaal 5-10 jaar verwijderd! Maar je bericht met de nieuwe wending verbaasd me uiteraard niet
Nou precies.. let maar op, dat word weer bespreekbaar..quote:Op maandag 11 januari 2010 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan zie ik ze nog wel morrelen aan de hypotheekrenteaftrek.![]()
![]()
Ja kom op, gaan we samen op de dam staan met een spandoekquote:Op maandag 11 januari 2010 10:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij het toelaten Gijs
Zou wel cool zijn, maar nee,... ik zie het niet gebeuren! Daarom kan het allemaal. Niemand gaat de straat meer op Gijs,... ook niet als ze aan de hypotheekrente aftrek gaan zittenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja kom op, gaan we samen op de dam staan met een spandoek![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 10:57 schreef Chocobo het volgende:
Die betaalbare techniek is minimaal 5-10 jaar verwijderd! Maar je bericht met de nieuwe wending verbaasd me uiteraard niet
Daarnaast mag het van mijn vrouw voorlopig niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:44 schreef Strolie75 het volgende:
Oh oh, ik was nog in de orientatiefase. Sowiezo is het pas aan de orde als ik mijn belastingcentjes terug krijg.
De straat op gaan is ook voor links werkschuw tuig dat uitkeringen trekt. Krakers gaan bijvoorbeeld wel de straat op. Hebben toch niets beters te doenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn, maar nee,... ik zie het niet gebeuren! Daarom kan het allemaal. Niemand gaat de straat meer op Gijs,... ook niet als ze aan de hypotheekrente aftrek gaan zitten
Ja datquote:Op maandag 11 januari 2010 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De straat op gaan is ook voor links werkschuw tuig dat uitkeringen trekt. Krakers gaan bijvoorbeeld wel de straat op. Hebben toch niets beters te doen
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Daarnaast mag het van mijn vrouw voorlopig niet.
Er wordt toch (online) flink wat afgeklaagd. En de peilingen liegen er niet om.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:51 schreef Bastard het volgende:
Ja dat
En hier word de belasting verhoogd en niemand hoor je er over.
Nee of balkenende zn straat schoonveegt, dat is wel intressant om een mening over te hebben.
ToN word verkiesbaar in de gemeente, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er wordt toch (online) flink wat afgeklaagd. En de peilingen liegen er niet om.
Weinig vertrouwen in...kans op een tweede LPF debacle is groot gezien de mensenkennis van Rita.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:56 schreef Bastard het volgende:
ToN word verkiesbaar in de gemeente, ik ben benieuwd.
Maar een stem tegen is een stem voor Rita.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weinig vertrouwen in...kans op een tweede LPF debacle is groot gezien de mensenkennis van Rita.
Ze willen in ons dorp een koffieshop realiseren. Nu is er een locaal partijtje die daar tegen is. Ik ga daar op stemmen denk ik. Toch een soort proteststem.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:12 schreef Bastard het volgende:
Maar een stem tegen is een stem voor Rita.
Hoewel de gemeente verkiezingen wel altijd laag in opkomst zijn hoor..
Je bent tegen coffeeshops?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze willen in ons dorp een koffieshop realiseren. Nu is er een locaal partijtje die daar tegen is. Ik ga daar op stemmen denk ik. Toch een soort proteststem.
Lekker verzuurd of wa?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze willen in ons dorp een koffieshop realiseren. Nu is er een locaal partijtje die daar tegen is. Ik ga daar op stemmen denk ik. Toch een soort proteststem.
In grote steden niet...maar in het dorp van ik het wel een beetje overdreven. Die jeugd hier verveelt zich al te pletter en zuipt zich elk weekend klem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |