sorry porsche1 maar ik krijg een klein vermoede mattiequote:Op zondag 10 januari 2010 02:53 schreef JanPiraat het volgende:
Als ik mn Sherlock masker opzet zou ik bijna denken dat Porsche1, Whitje_b is maar ik heb niet zo'n masker
JAA MAN FITTI JWZ BAM.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:55 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
is er ruzie...?
Hou ik niet van![]()
KAPPE NU!!!!!!!!
Zeg maar nee dan krijg je er twee (topics)quote:Op zondag 10 januari 2010 02:48 schreef Seven. het volgende:
OK, geen lapo.
Maar dus:
Geen part II.
Mocht je iets gequote hebben, wees lief en doe een goeie daad in 2010. Wijzig het gewoon.
fuck, hij begon over remlof en dat we moeste stoppen . waarschijnlijk heeft ie een waarschuwing van remlof gehad. EN dáárom wou whitney aleen met p1 neukenquote:Op zondag 10 januari 2010 02:53 schreef JanPiraat het volgende:
Als ik mn Sherlock masker opzet zou ik bijna denken dat Porsche1, Whitje_b is maar ik heb niet zo'n masker
Verdacht.. verdacht hij heeft ons erin geluisdquote:Op zondag 10 januari 2010 03:04 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
fuck, hij begon over remlof en dat we moeste stoppen . waarschijnlijk heeft ie een waarschuwing van remlof gehad. EN dáárom wou whitney aleen met p1 neuken
quote:Op zondag 10 januari 2010 03:05 schreef Salvad0R het volgende:
Ik wil niet stoken ofzo hoor, maar ik zou 'm slaan.
whitje-b was volgens JOU een kloonacount, en in topic 1 pm`e whitje-b je haar msn. dat zei je zelf, hoe kan je de echte whitney écht op msn hebben he wat je dus nu zegt?quote:Op zondag 10 januari 2010 03:00 schreef porsche1 het volgende:
Ik snap je OP niet.
Nee, ik heb haar al sinds gister nacht op msn, dat weet je.
Met de echte bedoel ik dus Whitje-B. Die van FOK. De kloon volgens velen. Waar ik dus het man adres van kreeg.quote:Op zondag 10 januari 2010 03:09 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
whitje-b was volgens JOU een kloonacount, en in topic 1 pm`e whitje-b je haar msn. dat zei je zelf, hoe kan je de echte whitney écht op msn hebben he wat je dus nu zegt?
Ik heb hier helemaal niks mee te maken. Ik ken haar even lang als jij haar kent.quote:Op zondag 10 januari 2010 03:18 schreef zoekjewat het volgende:
oke, dus óf ze is het zelf incl. pics wat sterk lijkt na dat briefje verhaal óf ze is een hater en post picz van haar zus(je) terwijl de kloonzus misschien anna heet. zo optie 1 - geen medelijoptie 2 ~ wel
jah doe maarquote:Op zondag 10 januari 2010 03:20 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb hier helemaal niks mee te maken. Ik ken haar even lang als jij haar kent.
Slotje en topic report voor deze ook?
Rustig.quote:Op zondag 10 januari 2010 03:21 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
jah doe maarmaar ik ga slapen. Rustig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |